• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billetter til cupfinalen...

Started by Kai-Olai, September 23, 2004, 07:38:30 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Kai-Olai

Hvordan kan vi som av diverse grunner ikke fikk meldt oss inn i bataljonen skaffe oss cupfinalebillett?? Er det for seint å melde seg inn, og få seg billetter?? Eller må vi satse på å sitte i telefon noen timer?? Hvis noen har noen billetter til salgs er det bare til å ta kontakt..

Blææ

Ifølge Brann.no får begge finalelagene 11000 biletter på deling.
Ca 2000 biletter vil bli lagt ut til fritt salg 2 oktober på Ticnet.
ont follow me,Im lost too

KennethS

Quote from: "Kai-Olai"Hvordan kan vi som av diverse grunner ikke fikk meldt oss inn i bataljonen skaffe oss cupfinalebillett?? Er det for seint å melde seg inn, og få seg billetter?? Eller må vi satse på å sitte i telefon noen timer?? Hvis noen har noen billetter til salgs er det bare til å ta kontakt..


Du må nok kaste deg over telefonen når salget starter 2 oktober.
tå på Brann

ekte kjuagutt

vis man skaffer seg disse billettene 2. okt då sittar du en helt an plass en resten av brannsupporterene sant??

Xminator

Da blir du sittende for deg selv ja. I 1999 ble de som bestilte på telefon satt på blandet tribune sammen med RBKere.

Kai-Olai

søren så kjipt..
Hjelper det ikke å melde seg inn i bataljonen nå heller da??
er det forsent med tanke på cupfinalebillett??
Noen som vet???

ThomasC

Synes du det er riktig for alle andre medlemmer i BBB at du skal få melde deg inn nå, og eventuelt få billett på lik linje med alle andre?

Tviler STERKT på at de som melder seg inn i BBB nå får billett. BBB får vel ikke nok billetter til alle medlemmene de hadde før finalen en gang....
SÃ¥ det der tror jeg du bare kan glemme.

Brann får forøvrig cirka 6200 billetter dersom vi møter LSK, og 6700 dersom vi møter Lyn, har jeg hørt. Så går vel 400-500 billetter til folk innen Brann-miljøet, 1500 til sponsorer(minst), og resten skal fordeles mellom BBB og sitte-partoukortinnhavere....

Og i tillegg legges altså 2000 billetter ut for salg på telefon 2. oktober, fritt for folk over hele landet.

Thomas.

Zander:)

Meldte meg inn før sesongstart, har jeg noe sjangs på cupfinale billetter..

var ikke på bryne kampen grunnet ferie ...

Kjipt da om jeg ikke får !

BL

Hansa-
Felt Z

Zander:)

-Alle medlemmer som ikke har partoutkort får tilbud om én billett

dette er bataljonenmedlemmer?

Thorleif

Dette gjelder registrerte medlemer i SK Brann før semien.

BL

veldig bra av brann.no... alle medlemmer??? er det medlemmene av jehovas vitner? bokklubben? brann? bataljonen? kjernen?
ka medlemmer er det de snakker om???  :x
Hansa-
Felt Z

Brannfrelst

Hva tror du? Se litt etter pÃ¥ denne linken.. alle medlemmer i SK Brann..  :(
2.10.07-Gullet kom hem!

Zander:)

Jeg kommer til å freake fullstending ut om jeg ikke får billett !

Om SK brann gir den til noen drittunger som sitter på VIP med foreldrene sine istede for BBB er jo bare piss !

DrMeland

Problemet med billett-tilgangen e at NFF gir vekk 60 % av billettene til uinteresserte sponsorer, supportere av landslaget, ansatte og annet pakk!

Tullinger som meg som sitter fast i en bedriten by langt fra Bergen, kan bare håpe på at julenissen stikker innom med en billett, for det er den beste sjansen jeg har!

Men ka faen, vi reiser vel fordet?
rMeland

KennethS

Quote from: "Kai-Olai"søren så kjipt..
Hjelper det ikke å melde seg inn i bataljonen nå heller da??
er det forsent med tanke på cupfinalebillett??
Noen som vet???


Nei hvis du kun melder deg inn i bataljonen for og få cupfinale billetter kan du vel like greit holde deg unna. Regner med du melder deg inn uansett nå. Eller lar du være pga du ikkje får cupfinalebillett?
tå på Brann

KennethS

Quote from: "DrMeland"Problemet med billett-tilgangen e at NFF gir vekk 60 % av billettene til uinteresserte sponsorer, supportere av landslaget, ansatte og annet pakk!

Tullinger som meg som sitter fast i en bedriten by langt fra Bergen, kan bare håpe på at julenissen stikker innom med en billett, for det er den beste sjansen jeg har!

Men ka faen, vi reiser vel fordet?


Nff oppfordrer til svartebørssalg så til de grader. Nff må vel være den eneste organisasjonen i verden som "oppfordrer" til kriminalitet.
tå på Brann

Ole Brom

Quote from: "DrMeland"Problemet med billett-tilgangen e at NFF gir vekk 60 % av billettene til uinteresserte sponsorer, supportere av landslaget, ansatte og annet pakk!

Tullinger som meg som sitter fast i en bedriten by langt fra Bergen, kan bare håpe på at julenissen stikker innom med en billett, for det er den beste sjansen jeg har!

Men ka faen, vi reiser vel fordet?


Helt enig ! 14 000 av totalt 25 000 biletter går til dette pakket som du nevner og usle 11 000 får klubbene !!!!

SKANDALE !!!

Alexåsane

Eg e no i hvertfall villig til å betale ganske så mye for en cupfinale bilett
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Brannfrelst

Hva er kriteriene for å få EN billett til finalen? Jeg er medlem i bataljonen,og har partoutkort på SS.. Har vert på 15 kamper i år,inkl Bryne kampen..
2.10.07-Gullet kom hem!

Alexåsane

Eg lurer på en ting. Får BBB biletter til å dele ut til medlemer i BBB?
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Alexåsane

Eg syns vi skulle demonstrert i en hjemme kamp mot at cup finale lagene ikke får flere biletter! Skandale..
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Brannfrelst

Hva er kriteriene for å få EN billett til finalen? Jeg er medlem i bataljonen,og har partoutkort på SS.. Har vert på 15 kamper i år,inkl Bryne kampen..
2.10.07-Gullet kom hem!

el-diego

udere est facere

KennethS

Quote from: "Brannfrelst"Hva er kriteriene for å få EN billett til finalen? Jeg er medlem i bataljonen,og har partoutkort på SS.. Har vert på 15 kamper i år,inkl Bryne kampen..


Har du partoukort på SS så får du billett. Det sa de klart på medlemsmøte. Så lenge du betalte før fristen vel og merke.
tå på Brann

Zander:)

Hva med oss som meldte oss inn i bataljonen før første seriekamp men rakk ikke partourkort?  og var pÃ¥ ferie nÃ¥r brynekampen var..

Kai-Olai

Quote from: "KennethS"
Quote from: "Kai-Olai"søren så kjipt..
Hjelper det ikke å melde seg inn i bataljonen nå heller da??
er det forsent med tanke på cupfinalebillett??
Noen som vet???


Nei hvis du kun melder deg inn i bataljonen for og få cupfinale billetter kan du vel like greit holde deg unna. Regner med du melder deg inn uansett nå. Eller lar du være pga du ikkje får cupfinalebillett?


Planen har lenge vært å melde seg inn.. Men har flyttet til kr.sand og da er det ikke så lett å komme seg på stadion, derfor har det blitt utsatt og utsatt..
Men om jeg ikke melder meg inn nå, så melder jeg meg ihvertfall inn fra neste år.. Utrolig surt å ha vært medlem i år etter år, og når de engang kommer til cupfinalen, så er jeg selvsagt ikke medlem..

Blææ

Quote from: "Alexåsane"Eg syns vi skulle demonstrert i en hjemme kamp mot at cup finale lagene ikke får flere biletter! Skandale..


Ikke på en seriekamp for da taper Brann penger,cupkampene derimot kan vi godt la være å stille på da Branns ser fint lite igjen av bilettpengene alikevel,går rett til NFF.
Vinner Brann hele cupgildet så sitter di max igjen med 800 000 som skal delest med spillerene osv....
ont follow me,Im lost too

Xminator

Et banner på hjemmekampen mot Lyn hadde vert på sin plass. Noe lignende som "Supporter (nervøs) ønsker lovlig Cupfinalebillett!"

Roffarne

"Cupfinalebilett selges til høystbydene. Bill mrk: NFF"

Go Up