• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

det ble onsdag 22 sep 19.00 stabæk-brann

Started by oslo øst, August 17, 2004, 14:05:25 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

oslo øst

:D   ja det kan bli lenge til neste gang vi er så nære en cupfinale
så nå håper jeg vi blir mange fra bergen og omegn som støtter laget for det trenger dem. stabæk på bortebane er vel ikke av det letteste
husker sist gang vi var på nadderud da spilte vi om sølvet  
guddddddd så jævla moro det var
la det bli en reprise av dengang

Stoffi

La det bli en fest i rødt!
Jeg skal se hvor mange jeg kan skrape med meg over fjellet.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Syng for Brann

22 september er bra for meg!   Den 23 hadde jeg ikke hatt mulighet. (endelig heldig)

Nå må vi samle alle mann og hjelpe gutta til seier! ;-)

Nixon

Dette går vi for! Sitter bare her og lurer på om det er litt riski å bestille retur fra Gardermoen med siste fly kl. 22.50. Dersom det blir ekstraomganger kan det holde hardt... Noen andre som tar sjansen?
Rød makt på Hansa

Mr.moon

Quote from: "Nixon"Dette går vi for! Sitter bare her og lurer på om det er litt riski å bestille retur fra Gardermoen med siste fly kl. 22.50. Dersom det blir ekstraomganger kan det holde hardt... Noen andre som tar sjansen?



Har vurdert det samme nixon... Bare tanken på å måtte gå under ekstraomg. har gjort sitt til at eg forelølig har slått fra meg den tanken...
ø for Brann alle mann!

Bent

vel, dere har et siste alternativ på tog..

siste tog fra oslo går kl 23:11, er i bergen 06:57...
Ut med RBH

Superjack

Buss tur retur, noen planer?
Brannsupporter.

monzilla

tok an ikkje, lefty...


Nei, eg blir hjemme onsdagen. Kommer til å være ødelagt på jobb torsdag hvis eg reiser bortover.

KennethS

Quote from: "monzilla"tok an ikkje, lefty...


Nei, eg blir hjemme onsdagen. Kommer til å være ødelagt på jobb torsdag hvis eg reiser bortover.


E vel verdt og være ødelagt på jobb 1 dag vel?
tå på Brann

Nixon

Leser i BT i dag at kampen nok skal begynne kl. 20.00. Det kan nok stemme siden det er NRK som skal sende den. Da blir det definitivt ikke fly hjem...
Rød makt på Hansa

Geir

De som har mulighet kan jo overnatte på Haraldsheim Vandrehjem. Billig alternativ om man tar flersengsrom, og frokost pleier være inkludert.
ndelig SERIEMESTER

eksilbergenser

Jeg skal ihvertfall på kampen!! Vi lukter på cupfinalen folkens!! Bruk egenmelding eller noe i den duren!  :)
lt for Brann!

KennethS

Det ligger et Scandic hotell ca 3 min kjøring fra Bekkestua, der e muligheter for overnatting.
tå på Brann

Go Up