• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Vekk med bortesupportere i hansa!!!

Started by howie, August 15, 2004, 22:51:32 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

howie


Mr_Soma

Jeg føler med deg cola_boy -
For meg er det ikke noe mer irriterende enn å bli plaget av bortesupportere som sitter rundt deg.

Men dette er vel personer som kjøper billetter uorganisert.
Vennergjenger ect.

Synes alle bortesupporterne burde blitt henvist til nye sitte i klokkesvingen.

Ole Brom

Men om dette er "anonyme" Bryne supportere som kjøper er det vel ikke så lett for Brann å sile disse ut ? Er ikke stort sett Hansa fylt med partourkort da ?

enavgutta

Vet det e kjipt med bortesupportere, men dokkar må kulan med å kaste ting. Dette kom fra lenger oppe på felt Z. Merket og ble truffet av litt skrot! Jævlig unødvendig

Brannfrelst

En blir helt ukontrollert når en er ekte Brann supporter og skikkelig fortvilt,har du ikke merket dette selv?? Jeg satt forann noen bønder fra Jæren.. Jævlig irriterende når de begynner å provosere med at Bryne leder 2-0.. De fikk GODT i ræven når Brann tok de igjen ja :lol:
2.10.07-Gullet kom hem!

Blææ

Lærer di aldri,hele Norge vet etterhvært at Hansaen er "hardcore" tribunen på stadda.
Skjer vel ikke noe med det problemet før det en dag går gale.
ont follow me,Im lost too

viks

Quote from: "Blææ"Lærer di aldri,hele Norge vet etterhvært at Hansaen er "hardcore" tribunen på stadda.
Skjer vel ikke noe med det problemet før det en dag går gale.


"Hardcore" tribune med familie tribune nederst da eller? Ikke akkurat the cop spør du meg...
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Go Up