• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

DUGNAD

Started by Tifo-gruppen, August 11, 2004, 20:46:40 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Tifo-gruppen

Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)

Alexåsane

bra at eg så denne posten no da.. :S syns det skulle vært andre måter å gi beskjed om dugnader på.
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Syng for Brann

Quote from: "Alexåsane"bra at eg så denne posten no da.. :S syns det skulle vært andre måter å gi beskjed om dugnader på.

Brannfrelst

Var det mange på dugnaden i dag eller??
2.10.07-Gullet kom hem!

Brann_Askøy

Quote from: "Brannfrelst"Var det mange på dugnaden i dag eller??


Du mener at :"nå må folk komme seg på TIFO-dugnadene" og så greier du å prestere å spørre om det var mange folk på dugnaden? Du mener vel ikke atd et er litt dobbelmoral i deg?

Brannfrelst

Jeg burde komme ja,men siden jeg ikke har sett den posten om dugnad så visste jeg ikke at det var dugnad før i 3-4 tiden.. Og da var det for sent..
2.10.07-Gullet kom hem!

Alexåsane

Quote from: "Syng for Brann"
Quote from: "Alexåsane"bra at eg så denne posten no da.. :S syns det skulle vært andre måter å gi beskjed om dugnader på.


Eller varsling på mail.
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

howie

Okey, "Brann-Askøy", du var vel på dugnad i går?
Siden du klager på andre at de ikke stiller opp...
Så var det mange på dugnad i går? Og hva ble gjort?
Hvorfor er det dugnad på en skole i åsane?

Og nei, jeg var ikke på dugnad i går.

grei

Jasså "cola_boy", du klager på at andre ikke stiller opp, men du var der altså ikke selv...

Bombefar

Quote from: "grei"Jasså "cola_boy", du klager på at andre ikke stiller opp, men du var der altså ikke selv...


Hvis du leser resten av postene finner du ut av hvorfor han spør dette spørsmålet... ikke kritiser før du vet hva det handler om

grei

Det var vel for mye forlangt at tifo-entusiastene skulle skjønne humoren. Men uten å vite det bidro du til denne festlige kritikk-kjeden:

"Bombefar" kritiserte "grei", som "kritiserte" "cola_boy", som kritiserte "Brann-Askøy", som kritiserte "Brannfrelst", som startet ballet med å kritisere de som ikke går på dugnad.

BL

seriøst!!! korfor skal alle passe på at alle andre stiller på dugnad? tror folk har nok med å komme seg på dugnad sjøl...
eg var på jobb og stilte derfor ikkje
Hansa-
Felt Z

Mr.moon

eg stilte faktisk heller ikke fordi eg tok meg noen øl å såg premier leauge.
ø for Brann alle mann!

brannfrik

for å svare på litt spørsmål så var vi vel 7 stykker på det meste på dugnaden. grunnen til at den holdes på en skole i åsane e at der kunne vi låne diverse ting vi hadde bruk for. hold også øyne og ører åpne, for det vil antakelig bli ny dugnad ganske snart..

Alexåsane

gi informasjon på en bedre måte då.. på forsiden eller mail.
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Brann_Askøy

Quote from: "brannfrik"for å svare på litt spørsmål så var vi vel 7 stykker på det meste på dugnaden. grunnen til at den holdes på en skole i åsane e at der kunne vi låne diverse ting vi hadde bruk for. hold også øyne og ører åpne, for det vil antakelig bli ny dugnad ganske snart..


Hva i helvete gjorde dere på dugnaden da? La ikke merke til noe nytt under kampen i dag! Jeg var ikke der fordi jeg var i Stavanger med laget jeg trener.

GamleErik

Ingen grunn til å hisse seg opp.

Såvidt jeg har skjønnt så jobber tifo-truppen med noe til en kamp som går av stabelen litt senere.

Det trenger vel ikke på død og liv gjøres i siste liten hver gang?
ttaler seg kun som privatperson og har ingenting å gjøre med Brann Bataljonen Bergen sitt offisielle syn på ulike saker.

Brann_Askøy

Quote from: "GamleErik"Ingen grunn til å hisse seg opp.

Såvidt jeg har skjønnt så jobber tifo-truppen med noe til en kamp som går av stabelen litt senere.

Det trenger vel ikke på død og liv gjøres i siste liten hver gang?


Hisse meg opp? Gjorde ikke det, men det sto jo ingenting om at det var til en annen kamp. Tror de fleste fikk forståelse av at det var til Bryne kampen? Eller er jeg på tynn is nå?

Alexåsane

du e sikkert litt på tynn is;) det e blitt fortalt før at det jobbes med et større prosjekt osv.. vetsje helt ka det var..

Og det med at du hisset deg opp så tok han det sikkert ut i fra "Hva i helvete gjorde dere på dugnaden da?" altså "helvete" men det e jo et vanlig ord i den bergenske dialekten;)
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

abe78

Jeg hadde min egen dugnad på en skole på lillesotra. Har skrevet en masse dikt som jeg skal rope ut på neste hjemmekamp mot Sogndal. Skal drepe spillegleden deres med lyriske strofer som får de til å tenke gjennom livet og hva de holder på med. Skal holde meg unna slag under beltet, men lover at dette blir lyrikk med snert!

Lite folk på dugnaden min - like greit i grunn, skriver godt når jeg sitter helt alene i en liten gymsal. Bare så dumt med alle vaflene jeg hadde stekt, klarte ikke å spise 7 liter vaffelrøre alene.
.og husk!

monzilla

hehe, vittig tråd....

Brann-Peter!

orenet Hansatribune - sammen er vi sterke!

Brannfrelst

Det blir sikkert ikke noe TIFO på cupfinalen.. Men eg skal gjøre mitt beste for å få til noe.. Skal prøve å stille på dugnad om det blir..
2.10.07-Gullet kom hem!

Go Up