• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Bot og bedring.

Started by Roffarne, July 30, 2004, 13:09:31 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Roffarne

På tross av faren for å "komme inn i den samme banen" (VG go home) som oppstod sist, velger jeg likevel å legge inn en tråd på dette.
Nok en gang viser Rosenborg seg som best i klassen og går rett etter dette vedkommende som løp inn på banen under CL-kvalliken.
Var dette jeg ville frem til når Brann drev og bakset med denne "spytte-saken". Ingen nåde. Dette er ikke ønsket foppalfremfred.

Så kan man jo mene hva man vil om forskjellen på spytting og hindring av spillet, men for meg vil førstnevnte alltid stå som noe av et mest ydmykende man kan gjøre mot en annen person.

http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=65414

Blææ

Roffarne skrev:
Nok en gang viser Rosenborg seg som best i klassen og går rett etter dette vedkommende som løp inn på banen under CL-kvalliken.

Her er det RBK som totalt svikter i arbeidet med å sikre spillerene og arenaen,at typen var beruset i tillegg gjør ikke saken noe bedre for RBK sin del.
Koser forøvrig ræven av meg hværgang noe går imot den ekle klubben der oppe i nord.
ont follow me,Im lost too

nummer9

Dette viser jo og litt hvor "feil" boten brann fikk i forbindelse med denne "spyttesaken" er. Hadde det vær en tilhenger av dette sheriff-laget som løpte inn på banen, ville det ikke fallt UEFA inn å bøtelegge sheriff. Dette fordi det er kamparrangørens ansvarsområdet å sikre tribunenene, både mtp. hjemme- og bortesupporterne.

Nå er jeg fortsatt ganske irritert på at NFF kunne finne på å bøtelegge Brann for noe en person gjorde på et arrangement de ikke hadde kontroll over. Håper Brann klager på dette, for det er helt skandaløst. Det å gå til sivilt søksmål mot den personen for å "sende videre" boten, er litt teit. Dette siden boten til Brann er helt på jordet i utgangspunktet. Noen som har noe mere infor på hva som skjedde i "spyttesaken"? Anket Brann avgjørelsen?

Tilbake til den omtalte saken, sender Rbk denne saken videre med et sivilt søksmål, er det helt tragisk. Skal ikke man sette arrangører ansvarlig for sikkerhet under et arrangement? Er jo klart at det ikke skal være en unnskyldning for å kunne gjøre som man vil. Om mannen var overstadig beruset, som antydet tidligere, så burde han vært kastet ut lenge før han fikk mulighet til å ta seg ut på banen. Det er Rbk sitt ansvar!

eXploSer

Vedder på at NFF sitter opp enda en premiegreie. Mange tusen til rbk for å forbedre kamparena for eksempel. Det hadde jo vært ganske overaskende?

Go Up