• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Rekordoverskudd for Brann

Started by BrannMann, July 29, 2004, 09:39:03 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

BrannMann

Nærmere 20 mill i overskudd, meget bra... og Dahl lover å styrke stallen... Utrolig bra, husk det er bare 2 år siden vi måtte selge spillere for å overleve

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=236739
jokomelk og brød og seriegull!!!

Ole Brom

Hvor lenge har vi ventet på dette ???? Er helt fantastisk deilig !! Javisst blidgjør Seyi tallenes tale men vil også påpeke at Dahl har gjort en formidabel snuoperasjon i klubben Var ikke mange år siden brann var "millionær" i gjeld:)

Ã?ge

Det som er mest positivt er at de hadde hatt overskudd selv uten noen av spillersalgene, Det sier litt om jobben Dahl og co gjør. Tidligere måtte det budsjedteres med spillersalg for å gå i null.

Syng for Brann


Roffarne

Virkelig gledelig.
Og nå kan man konsentrere seg om å bygge ett lag fremfor å sloss med pengeproblemer. Håper bare at man unngår nye blemmer à la Harry, men det virker lite sansynelig.

Håper dessuten at de som skriker "styret må gå" for hver minste ting kan ta slikt som dette med i regnestykket sitt.

Stoffi

Styret må gå!

:-)


Men ellers, så gjør de en bra jobb for tiden.

Men husk at Opdal har kostet oss 6 poeng, og nesten 9 poeng, flaks reddet oss.

Anyways, nå kan vi bygge et lag med disse pengene og en stadion. Blir bra dette her.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Xminator

QuoteMen husk at Opdal har kostet oss 6 poeng,


Lenge level bortforklaringene!

Roffarne

"Opdal har nesten kostet oss 9 poeng. Styret må gå"
Kan formelig se bannerne på SS. Og så lurer folk på hvorfor vi aldri blir en storklubb:)

Nei, dette går mot tider som er så lyse at vi ikke har sett maken siden sekstitallet, det er jeg sikker på. Styret er bedre enn i manns minne og de røde tallenes epoke er over. Skal det bli bedre nå så må det nesten bli av det sportslige slaget..

agovik

Som et gammelt sotraordtak sier: Veien til suksess er bratt og lang, men den samme vei tilbake kan man gjøre i et sprang. Må må ledelsen ikke gjøre noe overivrig men prøve å holde den gode trenden når det gjelder økonomi de har hatt i det siste. De skal ha all ære for jobben som er gjort.
lt for brann..

Ricky

Faktisk, så ville jeg "fryst" pengene som skal brukes til spillerkjøp til det dukker opp en mulighet for et storkupp. Hver høst er det jo to-tre Tippeligalag som rykker ned, og gode spillere som vil bort eller som må selges; som f.eks Soma og Andreasson fra Bryne foran årets sesong.
Skal vi panikkhandle nå i august, så blir det enten:
* En eller annen tilfeldig prøvespiller fra utlandet som imponerer.
* En som ikke er god nok for førstelaget i den klubben han kommer fra.
* En som spiller på et lavere nivå enn TL.

Brannledelsen er nok klar over at vi ikke kommer til å hverken rykke ned eller vinne gull i år, så jeg håper folkene i Idrettsveien først og fremst prioriterer langsiktige investeringer, som f.eks i stadionanlegget, og finsikting av forsterkninger med tanke på neste

Kruxleiven

Quote from: "Ricky"
Stallen vi har i dag er etter min mening god nok til å kunne vinne cupen eller kapre en E-cupplass. Ingen av lagene rundt oss på tabellen har noen markant bedre spillerstall enn hva vi har; men de har ihvertfall en plan over det de gjør og har en fast stamme i laget på 8-9 utespillere som spiller fast på sine posisjoner, med klare og spesifikke arbeidsoppgaver.


Jeg er enig Ricky. La oss følge din plan!

Go Up