• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Ă? spare seg til fant...

Started by TERD, July 27, 2004, 11:21:26 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

TERD

Hvordan kan det ha seg at en klubb som aspirerer om Ä bli en toppklubb i tippeligaen, med 5-6 mÄneder forberedelse, ikke har funnet noen annen midtbanespiller enn en ukjent serber i Polen som alternativ til Olof? Dette lukter klassisk, skandalÞs Brann-ledelse av. Ikke kom dragende med Miller og signing av Winters; Miller ble levert pÄ et sÞlvfat fra det blÄ, og Winters hadde vi allerede. Hvordan kan det ha seg at Brann ikke har kommet med noen henvendelser pÄ spillere som garantert kunne gÄtt inn og forsterket laget? Finnes det ingen spillere som er gode nok for Brann? Har det noe med at ledelsen drar pÄ ferie nÄr overgangsvinduet Äpner? Trenger vi ny stadion nÄr vi spiller i 1 divisjon?
-----------------
Dersom det bare finnes en vinner, mÄ resten per definisjon vÊre tapere.


TERD

Det spiller da overhodet ingen rolle hva andre lag har forsterket med. Tvert i mot! Dersom de andre lagene velger Ă„ ikke forsterke laget, er det desto viktigere for Brann Ă„ gjĂžre det. Innlegget ditt er helt meningslĂžst.
-----------------
Dersom det bare finnes en vinner, mÄ resten per definisjon vÊre tapere.

DrMeland

MÄ fÄ si at siden BBB ble opprettet har jeg fulgt denne debattsiden, og jeg trives godt med det. Artig Ä kunne diskutere Brann med likesinnede supportere.

Men av og til dukker det opp noen innlegg sÄ er sÄ gjennomsyret neagtive og meningslÞse at jeg undres om jeg heller ikke burde benyttet tiden min inne pÄ VGD i debatt med fjortiser og gode gamle StrÄmyhr (for de som husker han)

At du TERD gidder Ä skrive et innlegg om nedrykk i dagens Brann-situasjon med god Þkonomi, heng i medaljekampen, videre i cupen etc er fullstendig uforstÄelig! Spillere som har forsvunnet er blitt erstattet, andre spillere Brann har henvendt seg pÄ har enten valgt Ä bli der de er eller klubben vil ikke selge. Hva mer kan Peddi og Mons gjÞre?

For Ä gjÞre denne trÄden mer saklig: hvem mener du Brann bÞr kjÞpe? (og kommer du med Henry og Zidane no, sÄ e' det VGD neste pÄ meg!)
rMeland

hocey

Meget godt innlegg Terd, men Brann har i hvertfall fÄtt noen forsterkinger. Men at Brann ikke har enda fÄtt tak i en god spiss og en god flanke er Skandale. Nevner navn som TFL og KO FjÞrtoft. I tillegg bÞr en gjÞre alt som er i Branns makt for Ä fÄ tilbake HELSTAD
tenhus kan lett bryte sammen nÄr de er dÄrlig bygget

Ole Brom

Quote from: "TERD"Hvordan kan det ha seg at en klubb som aspirerer om Ä bli en toppklubb i tippeligaen, med 5-6 mÄneder forberedelse, ikke har funnet noen annen midtbanespiller enn en ukjent serber i Polen som alternativ til Olof? Dette lukter klassisk, skandalÞs Brann-ledelse av. Ikke kom dragende med Miller og signing av Winters; Miller ble levert pÄ et sÞlvfat fra det blÄ, og Winters hadde vi allerede. Hvordan kan det ha seg at Brann ikke har kommet med noen henvendelser pÄ spillere som garantert kunne gÄtt inn og forsterket laget? Finnes det ingen spillere som er gode nok for Brann? Har det noe med at ledelsen drar pÄ ferie nÄr overgangsvinduet Äpner? Trenger vi ny stadion nÄr vi spiller i 1 divisjon?


Det har vel litt med at klassespillere i Norge som ville gÄtt inn og hevet Brann koster noe svinaktig med penger. Selv om Brann fikk mye penger for olof er det ikke dermed sagt at man skal bruke alt pÄ nye spillere. Noe vil bla gÄ til egenkapitalen til den "nye" stadion som vi skal spille i 1 divisjon med til neste Är.........dÞhhhhh

Stoffi

Dette har ingenting med Ä spare seg til fant. Brann skal bygge Stadion, derfor sitter vi pÄ endel penger akkurat nÄ.
Slapp av, alle pengene skal nok bli brukt pÄ noe nyttig, men er enig med at vi trenger et par klassespillere til, ingen tvil om det.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, lĂžp og kjĂžp!

Xminator

TFL ville ikke, KO FjĂžrtoft hater Brann, HELSTAD sikter helt andre steder og planlegger nok doblet lĂžnningspose, ikke halvert.

NÄr det gjelder Helstad endrer mye seg om han blir vraket pÄ landslaget og fortsetter Ä slite benken i Austia. FÄr han noen VM-kvalikk kamper og putter ett par mÄl er han en het potet i europeisk fotball. 1 mÄl mot Italia blir gull verdt for Helstad. Det er dette Helstad satser pÄ.

Tror Êrlig talt grunnen til at vi ikke ser spillere inn akkurat nÄ er at det ikke finnes de som a) er gode nok og b) kan kjÞpes ut for akseptabel pris og c) har fornuftige lÞnnskrav og d) vil til Brann.

Hvorfor leser vi ikke om arbeidet i avisen? Som noen antyder kan det jo vÊre fordi de stort sett piller seg i nesen, men det kan jo ogsÄ bety at de ikke forteller ALT om hva de foretar seg?

Siste utspill fra POL var jo at de FREMDELES ser for seg 2 klassespillere fĂžr overgangsvinduet stenger. Dette var etter Miller, Sanne og Klock. Han ville ikke si om de hadde noen kandidater.

Tror det er bedre at Brann har is i magen og venter pÄ de rette spillerene enn Ä kjÞpe bare for Ä stoppe kjeften pÄ hormonsupporterene.

Og, vi rykker ikke ned med dagens mannskap. Viser de den innstillingen som skal til for Ă„ gjĂžre det hjelper det ikke med stallen til RBK. NĂžkkelord for RL-plass eller ikke for dagens Brann-mannskap er innsats og konsentrasjon!

Ricky

Quote from: "hocey"Meget godt innlegg Terd, men Brann har i hvertfall fÄtt noen forsterkinger. Men at Brann ikke har enda fÄtt tak i en god spiss og en god flanke er Skandale. Nevner navn som TFL og KO FjÞrtoft. I tillegg bÞr en gjÞre alt som er i Branns makt for Ä fÄ tilbake HELSTAD


Vil vi ha Karl Oskar "Det er sÄ herlig Ä slÄ drittlaget deres" FjÞrtoft, nÄ?

Xminator

Glemte e)
"Supporterene" mÄ godkjenne kjÞpet.

Ser fryktelig fÄ som foreslÄr TA Flo eller Karadas. Selv om begge uten tvil hÞrer hjemme i kategorien "Klassespiller" (tar ikke stilling til om de to oppfyller a), b), c) og d!!!).

P-K

Azar hadde vÊrt glimrende, men han har nok hÞyere mÄl.
Flo kan spille i Sogndal nÄr han kommer hjem.

En langvarig dansk fotballstreik kunne kanskje Ă„pne for noen spennende overganger....

Eventuelt mÄ det jo finnes noen andre nordmenn som sliter benken i europa og trenger en gjenopplivning av karrieren sin.
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. FĂžlelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

Superjack

FÄ inn steffen iversen pÄ topp. Han ville tatt godt vare pÄ kvisvik sine geniale innlegg.
NÄr det gjelder sytingen over Ä ikke finne en erstatter til Olof sÄ er den urimelig.
Brann reiste pÄ lykkejakt i afrika og klarte tilfeldig vis Ä snuble over en diamant de kunne ta hjem.
Det er slikt som ikke skjer sÄ ofte i dagens fotball. De fikk seyi for langt under markedsverdi. Han har ikke blitt 20 millioner kroner bedre pÄ 18 mÄneder.
Brannsupporter.

abe78

TFL kommer etter sesongslutt - han tegnet bare leiekontrakt ut Äret? Tror ikke han Þnsket Ä forlate en synkende B/G skute - dette er bare et sunnhetstegn spÞr du meg. FÄr vi han etter sesongslutt er det helt topp! Jeg synes ikke vi skal stresse livet av oss med Ä skaffe en raske erstattere - la de heller fÄ litt tid. 1 olof vÊrt 2 Är hadde vÊrt helt konge! Da blir vi snart en toppklubb - tolmodighet!
.og husk!

TERD

Utrolig hvor mange, og kanskje sÊrlig Xminator, som ikke klarer Ä forstÄ innholdet i de enkleste tekster. Ta f.eks Molde. NÄ mister de Hoseth. Jeg vet ikke hvor lang tid de har visst om det, men det er muligens i samme gate som Brann jmf Olof. I lÞpet av dagen i dag eller i morgen skal signe en ny spiller som skal erstatte Hoseth. Om denne sloveneren ikke er sÄ god som Molde hÄper, er ikke mitt hovedpoeng. Hvorfor hadde ikke Brann klar en erstatter nÄr lagets desidert viktigste spiller forsvant? Det er intet mindre enn en skandale, og noe som burde fÄtt hele ledelsen til Ä stille sine plasser til disposisjon. At de heller ikke i ukene etter at Olof forsvant har maktet denne oppgaven sier noe om hvem vi har med Ä gjÞre.

NĂ„ det gjelder en dels surmuling over alternative spillere, sĂ„ er det det Ă„ si at det er ikke min jobb Ă„ skaffe erstatter for Olof. Ikke har jeg speidere til disposisjon, og ikke har jeg et nettverk med agenter jeg kjenner. Jeg er sikker pĂ„ at Xminator ser hvor tĂ„pelig innlegget sitt er nĂ„r han tenker litt over det.  

NÄ fÄr vi enda mer penger, siden Azar forsvinner til Portugal. Jeg er glad renten er lav, sÄ slipper jeg Ä irritere meg over store renteinntekter som brukes for Ä sikre nedrykksspenning.
-----------------
Dersom det bare finnes en vinner, mÄ resten per definisjon vÊre tapere.

P-K

Brann hadde en erstatter klar i Vukovic. Han holdt visstnok nivÄet sportslig, men dukket ikke opp da vi skulle ha han over. Han gikk visst lei av Ä bli avvist i den norske ambassaden. At en spiller forsvinner kan vÊre vanskelig Ä beregne fÞr man har truffetham offisielt.

Deretter dukket Miller opp rekende pÄ en fjÞl, og Brann fikk sin offensive midtbanespiller. FÞlgelig er Seyi's erstatter hentet.

NĂ„ er det andre spillere Brann ser etter. TFL sa nei i denne omgang, men kommer muligens etter sesongen.

Brann trenger definitivt flere nye spillere i lÞpet av sommeren, men vÊr snill og vent med svartmalingen til overgangsvinudet stenger. Til nÄ har Brann holdt alt de har lovet.

Det finnes ingen grunner til at Brann skal havne i noen nedrykksstrid, sÄ slutt Ä syte om det til det er en litt mer reell situasjon.
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. FĂžlelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

Roffarne

Quote from: "TERD"Hvorfor hadde ikke Brann klar en erstatter nÄr lagets desidert viktigste spiller forsvant? Det er intet mindre enn en skandale, og noe som burde fÄtt hele ledelsen til Ä stille sine plasser til disposisjon. At de heller ikke i ukene etter at Olof forsvant har maktet denne oppgaven sier noe om hvem vi har med Ä gjÞre.


Krisemaksimering, lenge leve.
Det gÄr ikke an Ä pÄstÄ at det er en skandale nÄr Brannledelsen ikke har en Olof "erstatter" klar. Da kan du umulig ha gÄtt pÄ Staddaen i sÊrlig mange Är. Her har Brann solg en spiller og sikkret seg kapital til bÄde handlefrihet og stadionplanene. George var nok Brann sin beste spiller, men det er jo ikke snakk om at salget av ham kommer til Ä fÞre oss strake veien ned i 1. div. Skandale hadde vÊrt om han hadde blitt sparket grunnet uspotslige holdinger eller solgt til en annen Tippeligaklubb for knapper og glansbilder.
Salget av Olof var antageligvis det motsatte av en skandale. Det var ett stykke glimrende foppal-ledelse.
Og hva denne erstatteren angÄr sÄ har Brann meg bekjent rundt 9 andre spillere som kan spille pÄ midten. Det haster pÄ ingen mÄte med Ä finne en ny general pÄ midten. Og for alt vi vet kan han allerede vÊre i stallen.

Og som du sier selv gjÞr Molde nÄ akkurat det samme (antageligvis) med Hoset. Og de aller fleste andre Tippeligaklubbene har gjort det samme med sine klassespillere. Dette burde kanskje fortelle deg at det er vanlig praksis og ikke en skandale.

TERD

Quote from: "Roffarne"Og de aller fleste andre Tippeligaklubbene har gjort det samme med sine klassespillere. Dette burde kanskje fortelle deg at det er vanlig praksis og ikke en skandale.


Hvorfor i alle dager er det slik at Brann ikke kan vÊre bedre enn alle de andre amatÞrene i tippeligaen? Er det noe mÄl Ä vÊre middelmÄdig? Hadde Brann ledelsen hoppet utfor en klippe dersom dette var gjengs for andre klubbers ledelse?

Brann har solgt sin aller beste spiller, og har forelÞpig ingen erstatter pÄ plass. Det er en realitet som selv de mest blÄÞyde her pÄ formuet bÞr kunne si seg enig i. Jeg kaller det dÄrlig ledelse.

MisforstÄ meg rett. Jeg tror Miller blir bra, men hva dersom det tar en mÄned eller mer? Og hva med de andre pÄ midten? Haugen har vÊrt svak i Är. Knarvik har vÊrt svak i mange Är. Storesund velger Mjelde Ä se bort fra. Guntveit har blitt venstreving. Ser dere virkelig ikke at dette bildet ikke tegner bra? Og hvor blir det av en makker til Winters? "Et helt angrep alene"? Er det det som gjÞr at Mjelde ikke vil forsterke lagdelen?
-----------------
Dersom det bare finnes en vinner, mÄ resten per definisjon vÊre tapere.

Xminator

Brann er i en meget komfortabel situasjon. Det er investorer som stÄr klar til Ä hjelpe, Brann har midler til Ä handle og kan holde seg ROLIGE og vente pÄ de riktige spillerene! Som Miller.

QuoteTERD:
Det spiller da overhodet ingen rolle hva andre lag har forsterket med


Jo, for det sier noe om hvilke spillere som faktisk er tilgjengelige. Ta vÄr neste motstander VIF. De har jo vÊrt veldig aktive og offensive nÄr det gjelder Ä hente nye spillere. Sier de. Og sitter igjen med ingenting. Du mÄ jo ta hensyn til verden du lever i mann! Slutt Ä stikke hodet i RÊven som en StrÄmyhr...

TERD

Quote from: "Xminator"Slutt Ä stikke hodet i RÊven som en StrÄmyhr...


Det er mennesker som Xminator som gjÞr at det er vanskelig Ä ha en saklig diskusjon pÄ dette formuet. Hans eller hennes siste innlegg er da ogsÄ full av feil.

Quote from: "Xminator"Siden du i ditt siste innlegg langt pÄ vei innrÞmmer at du overhode ikke har peiling eller grunnlag for Ä uttale deg, pÄ hvilket grunnlag kommer du da med kritikk?


Merkelig at Xminator ikke klarer Ä se grunnlaget: Branns beste spiller er borte, og ingen erstatter er pÄ plass.

Quote from: "Xminator"Og la meg minne deg om at Brann pÄ ingen mÄte kunne vÊre sikre pÄ hvor mye eller om de i det hele tatt fikk noe for Olofinjana.


Det jeg sier er at Brann i lang tid har visst at Olof KANSKJE kunne bli solgt, og ledelsen da BURDE hatt alternativer klar. Man trenger ikke angrerett dersom man ikke handler. Jeg kritiserer at ledelsen ikke hadde mer en en spiller pÄ listen nÄr Olof forsvant, en spiller som for Þvrig var et svÊrt usikkert kort.

Quote from: "Xminator"Brann er i en meget komfortabel situasjon.


Dersom du hadde tatt deg bryet med Ă„ se Molde-kampen, hadde du visst at Brann langt fra er i komfortabel situasjon.

Quote from: "Xminator"Ta vÄr neste motstander VIF. De har jo vÊrt veldig aktive og offensive nÄr det gjelder Ä hente nye spillere. Sier de. Og sitter igjen med ingenting.


Er det VIF som er Branns mÄlestokk?

Xminator, her er du langt utenfor.
-----------------
Dersom det bare finnes en vinner, mÄ resten per definisjon vÊre tapere.

hocey

Selv om Terd snakker i store ord, har han rett i at Brann det siste Äret ikke har vÊrt dyktig nok pÄ overgangsvinduet. Den stÞrste feilen ligger pÄ hÞyre kanten og spiss. Det er helt utrolig at Brann ikke hentet stavrum som ytret Þnske om Ä spille i Brann er en SKANDALE. Bran har en god spiss og det er Winters, og en god ving og det er kvisvik. Skal vi ha medaljer trenger vi en ny spiss i hverfall. Og det er ogsÄ rart nÄr monser begynner Ä eksprimentere med systemet, nÄr alle vet at Brann er et vinglag som spiller best med to spisser!
tenhus kan lett bryte sammen nÄr de er dÄrlig bygget

P-K

lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. FĂžlelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

DrMeland

rMeland

hocey

P-K, hva med stavrum som ville til Brann da?
tenhus kan lett bryte sammen nÄr de er dÄrlig bygget

Tom C

Begynner Ä lure om TERD har trÞnderbart, eller kanskje skinhead fra VIF casuals... Makan til tÄpelig svartmaling skal man lete lenge etter.

I det ene Þyeblikket maser du om hvor bra Molde er som hadde klar en erstatter for Hoseth, og i det neste kan du ikke skjÞnne hvorfor vi skal sammenlikne oss med middelmÄdige norske klubber. Inkonsekvent.

Dessuten holder ikke argumentene dine om at Brann ikke hadde aktuelle erstattere pÄ blokken da de visste at Seji kunne bli solgt. Det at noen av disse navnene viste seg Ä vÊre dÄrlige kandidater til slutt, er jo noe vi bÞr vÊre sjeleglad for at vi fant ut fÞr de ble gitt gullkantede kontrakter.

Og hvis ikke du klarer Ä se noe positivt i den posisjonen Brann er i nÄ, bÄde sportslig og Þkonomisk, foreslÄr jeg at du tar av deg Þl-brillene dine...
Aldri mer Obos....

Roffarne

Quote from: "TERD"
Hvorfor i alle dager er det slik at Brann ikke kan vÊre bedre enn alle de andre amatÞrene i tippeligaen? Er det noe mÄl Ä vÊre middelmÄdig? . Ser dere virkelig ikke at dette bildet ikke tegner bra?


Det er sikkert vel og bra og leke Championship Manager og trylle frem gode spillere som kommer med egenskapene sine skrevet med tusj i pannen, men slik er det ikke i virkeligheten. Etthvert spillerkjÞp er rissikabelt og jo mindre rissiko du er villig til Ä ta, jo mer mÄ du vÊre villig til Ä betale. Mao, pengeklubber som Rosenborg kan ta seg rÄd til Ä kjÞpe gode etablerte spillere, mens vi andre mÄ trÄle markedet litt lengre for Ä finne noen som passer.
Dessuten kan de med penger handle inn "erstattere" i god tid, mens vi mÄ ha pengene pÄ bok fÞr vi kan forhandle med spillere og klubber. Du kan jo se for deg hva som hadde skjedd med Brann sitt rykte dersom vi hadde inngÄtt en avtale om kjÞp av TFL og Olof-overgangen gikk i vasken. Da mÄtte Peddien tatt pÄ seg knebeskyttere og krÞpet til bÄde Chess, Auto24 og Friele.

Xminator

QuoteEr det VIF som er Branns mÄlestokk?


Om du lever i en verden der VIF ikke er en mÄlestokk fÄr du deg ett sjokk mandag.

I fjor satt vi med ett lag uten profiler, en ung ukjent afrikaner som skulle dra lasset, spisser med scoringsvegring, 7 poeng, sisteplass og handlefrihet fullt pÄ hÞyde med Sandefjord.

I Ă„r har vi ett lag fullt av profiler, talent, 22 poeng, handlefrihet bare RBK kan matche oss og ett lag med evnen til Ă„ vinne.

Krisemaksimeringen var pÄ sin plass i fjor. I Är er vi pÄ vei mot en av de bedre sesongene de siste 20 Ärene. Det virker som enkelte er litt generelt deprimerte. Finnes piller mot slikt.

BrannMann

Quote from: "Tom C"Begynner Ä lure om TERD har trÞnderbart, eller kanskje skinhead fra VIF casuals... Makan til tÄpelig svartmaling skal man lete lenge etter.

mÄ vel vÊre mulig Ä ha en diskusjon uten at man skal dra det sÄ langt eller?

Det vil vÊre svÊrt vanskelig Ä erstatte seyi, og han er pt ikke blitt erstattet av en spiller av hans kaliber... sÄ kan man jo diskutere i det uendelige om hva Brann ledelsen burde hente inn av erstattere... Miller har en god pasningsfot og er tydelig en klok spiller, men gud bedre han bÞr komme i bedre form.. forelÞpig veldig stasjonÊr spiller som nok blir fralÞpt av de fleste..
jokomelk og brĂžd og seriegull!!!

Xminator

QuoteforelĂžpig veldig stasjonĂŠr spiller som nok blir fralĂžpt av de fleste..


SÄ glemmer vi de tre lÞpene han har inn i motstanders 16-meter. At han sleivet bort alle tre fÄr sÄ vÊre, men det vitner om en spiller som tÞr. Han kan ikke erstatte Olofinjana. I enkelte deler av spillet svekker han Brann, men i andre er det en klar forsterkning.

Og Haugen har ikke vist noenting? Haugen er vÄr Strand/Leonardsen. En spillertype som er gull verdt for de fleste lag.

DrMeland

Quote from: "hocey"P-K, hva med stavrum som ville til Brann da?


Hvilken Stavrum er det du snakker om? Arild Stavrum som sitter halvskadet pÄ benken i Molde?
rMeland

P-K

GĂ„r ut i fra at han ikke mener Ole Erik... ;)

Arild er hverken stor eller krafitg. Han er en gjennombruddshissig spiss, enventuelt en ekstremt offensiv hĂžyre flanke. Hva skal vi med ham?

Det var dumt Ä selge han til Molde i sin tid, men det ville vÊre enda dummere Ä hente ham nÄ. Han blir for lik Winters pÄ spissplassen, og med ham pÄ en ving hadde vi hatt to vinger som ikke hjalp til bakover pÄ banen.
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. FĂžlelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

hocey

Sorry, skrev feil, mente selvfĂžlgelig sungot
tenhus kan lett bryte sammen nÄr de er dÄrlig bygget

DrMeland

Ja hva med Sundgot?

Han har spilt 6-7 sesonger i LillestrÞm uten et gjennombrudd. I tillegg har han vÊrt mye plaget med skader. At han skulle fÄ sitt gjennombrudd i Är kunne ingen vite pÄ forhÄnd. Hvis Peddi og Mons skal idiot-erklÊres for ikke Ä vÊre synsk sÄ begynner en del Brann-supportere pÄ disse sidene her Ä bli vel kravstor...

Det er lett Ä vÊre etterpÄklok, og det er jammen lett Ä sitte hjemme i godstolen Ä kritisere andre sine avgjÞrelser gjennom en debattside pÄ internett ogsÄ!
rMeland

P-K

Arild Sundgot har vĂŠrt god i Ă„r, men som DrMeland sier. Han har ikke vĂŠrt god tidligere.

Sundgot har sagt i flere intervjuer den senere tid at han tok tak i seg selv fĂžr denne sesongen for Ă„ bli bedre.

Brann ledelse har opptrÄdd uklanderlig den senere tiden! Beste ledelsen vi noen gang har hatt!
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. FĂžlelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

hocey

Til info, Arild Sungot var meget god pÄ hÞsten i fjor, i tillegg hadde han passet perfekt til Winters. Reagerte i vinter nÄr jeg hÞrte at Brann ikke ville ha han, sÄ ikke kom her Ä kall meg etterpÄklokskap. I tillegg ville vi fÄtt han gratis.
tenhus kan lett bryte sammen nÄr de er dÄrlig bygget

Tom C

Quote from: "hocey"Til info, Arild Sungot var meget god pÄ hÞsten i fjor, i tillegg hadde han passet perfekt til Winters. Reagerte i vinter nÄr jeg hÞrte at Brann ikke ville ha han, sÄ ikke kom her Ä kall meg etterpÄklokskap. I tillegg ville vi fÄtt han gratis.


Er vel ingen her som har kalt deg etterpĂ„klokskap...?  ;)

Fra spÞk til alvor, tror jeg at det er stilen til LSK som gjÞr at Sundgot har scoret sÄpass mange mÄl. De gjÞr jo omtrent ikke annet enn Ä pÞse ballen inn i 5-meteren, og der har som kjent fyrtÄrn en viss fordel. Men han hadde jo gjerne tilfÞrt brann-angrepet sÄrt tiltrengt hodestyrke...
Aldri mer Obos....

Henki

Skulle Brann ha satset pĂ„ Sundgodt etter i fjor ville det, slik jeg ser det, vĂŠrt  et sjansespill. Han har vĂŠrt veldig mye plaget med skader fĂžr og har i tillegg ikke fĂ„tt noe skikkelig gjennombrudd i LillestrĂžm fĂžr nĂ„ (som vi jo smertelig fikk erfare) Man bĂžr ogsĂ„ tenke pĂ„ det at i fjor hĂžst og i vinter var det ingen som visste hvor mye penger vi kom til Ă„ fĂ„ for Seyi, vi var ikke engang sikre pĂ„ at han kom til Ă„ bli solgt. Med andre ord hadde ikke Brann den handlefriheten da som de nĂ„ etterhvert er iferd med Ă„ opparbeide seg. At Brann derfor valgte Ă„ satse de pengene de hadde pĂ„ et sikkert kort som Soma istedet for en skadeforfulgt Sundgodt har jeg ikke noe problem med Ă„ godta!
Ballen skal fremover!

Ole Brom

Quote from: "Henki"Skulle Brann ha satset pĂ„ Sundgodt etter i fjor ville det, slik jeg ser det, vĂŠrt  et sjansespill. Han har vĂŠrt veldig mye plaget med skader fĂžr og har i tillegg ikke fĂ„tt noe skikkelig gjennombrudd i LillestrĂžm fĂžr nĂ„ (som vi jo smertelig fikk erfare) Man bĂžr ogsĂ„ tenke pĂ„ det at i fjor hĂžst og i vinter var det ingen som visste hvor mye penger vi kom til Ă„ fĂ„ for Seyi, vi var ikke engang sikre pĂ„ at han kom til Ă„ bli solgt. Med andre ord hadde ikke Brann den handlefriheten da som de nĂ„ etterhvert er iferd med Ă„ opparbeide seg. At Brann derfor valgte Ă„ satse de pengene de hadde pĂ„ et sikkert kort som Soma istedet for en skadeforfulgt Sundgodt har jeg ikke noe problem med Ă„ godta!


er ikke dette en gjenganger da ? At en spiller som var linket med Brann tidligere storspiller i en annen klubb, sÄ er det "grining" fordi vi ikke sikret oss denne spilleren fÞr ?

Henki

Quote from: "Ole Brom"
er ikke dette en gjenganger da ? At en spiller som var linket med Brann tidligere storspiller i en annen klubb, sÄ er det "grining" fordi vi ikke sikret oss denne spilleren fÞr ?


Jepp! Og dessuten brukte vi pengene pÄ en annen storspiller: Soma!
Ballen skal fremover!

hocey

Til info, sungot var bosman spiller og ville ha kommet gratis!
tenhus kan lett bryte sammen nÄr de er dÄrlig bygget

Xminator

Ja og det er billigsalg pÄ krystallkuler pÄ ElkjÞp!

Lenge igjen av sesongen enda, ikke noe som sier at LSK og Sundgodt fortsetter Ă„ vinne...

Henki

Quote from: "hocey"Til info, sungot var bosman spiller og ville ha kommet gratis!


Jepp, men han skal ha lÞnn og. Ikke akkurat god Þkonomi Ä betale penger til en spiller som gÄr skadet store deler av sesongen.
(Ja, jeg vet at han ikke har vÊrt skadet denne sesongen men det visste vi ikke i fjor. Og vi visste heller ikke at han kom til Ä gjÞre det sÄ bra som han har gjort, det har han heller ikke hatt for vane Ä gjÞre)
Ballen skal fremover!

Ole Brom

Quote from: "hocey"Til info, sungot var bosman spiller og ville ha kommet gratis!


Hva ville det hjulpet nÄr spilleren ikke "passer" inn i Branns 4-4-2 ?

LillestrÞm spiller 4-3-3 og der passer han perfekt. Nei la oss glemme fyren og heller konsentrere oss om Ä fÄ TFL til Brann !

Go Up