• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Løv-Farm

Started by Roffarne, July 22, 2004, 09:22:19 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Roffarne

Nå begynner det å ligne på noe. Med de rette folkene fra Brann inn i Løv-Ham styret kan man virkelig konsentrere seg om talentutvikling.
Lurte en stund på hvorfor Løv-Ham ville "selge" seg selv på den måten, men når jeg tenker etter spiller vel de på Krohnsminde, og som det står i teksten er de "åpen for å flytte til Stadion".. :)
Sjarmerende.

http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=65028

GhostDog

Joda, kanskje det er veien å gå, mer sammarbeid i Bergensregionen sånn at vi får lag i førstediv. Helt supert spør du meg, men vi burde vel ha grunnlag for mer enn ett førstediv lag i denne byen? Synes det er rart at vi ikke klarer å frembringe fler "topplag", burde kunne være to TL og et 1 div i denne byen.
 Beer a day keeps the doctor away!

Roffarne

Tror faktisk Bergen i sin helhet er tjent med kun ett TL lag. Da Fyllingen var på besøk oppstod det bare forvirring blandt den enklere garde fra Dalen, og flere av de påståtte Brann-fansene ble vinglete. Vi er rett og slett for sjåvenistisk til å kunne tillate fler TL lag fra Bergen.

Og en av de få tingene man kan lære fra Tiggerstaden er forholdet mellon Engen-Lyn. De er IKKE tjent med å ha hverandre å samme divisjon.

Så da har vi jo en gylen mulighet nå til å holde Løv-Ham en divisjon under oss. Men det er vel ingen som tror at de skal komme opp i TL noengang. Ikke de selv engang.

P-K

Hvorfor i alle dager skulle vi ha to lag i Eliteserien?!? Bergen = Brann!
De som holdt med Fyllingen da de var på snarvisitt i toppen er ennå ikke tilgitt.

Fyll gjerne opp med lag i førstedivisjon, men ingen av dem har noe med å rote seg opp i Eliteserien.
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

BrannMann

Det vil være gunstig for alle parter om man inngår et "partnerskap" med løvham... men jeg er noe skeptisk til at de skal få flytte til stadion ;-) ikke at jeg tar de uttalelsene så veldig alvorlig
jokomelk og brød og seriegull!!!

Ole Brom

Dette er et flott tiltak og håper inderlig dette kan gå iorden. Er helt enig at dette hade gitt en vinn cinn situasjon for begge lag. Jostein og Henning på Løvham er 2 meget spennende spillere som jeg håper kan få prøve seg i Brann engang !

KennethS

Quote from: "BrannMann"Det vil være gunstig for alle parter om man inngår et "partnerskap" med løvham... men jeg er noe skeptisk til at de skal få flytte til stadion ;-) ikke at jeg tar de uttalelsene så veldig alvorlig



Helt enig, tenk skrekkscenarioet, Løv Ham - Brann  i cupen på Brann stadion der Brann spiller bortekamp???? NEI TAKK!
tå på Brann

Go Up