• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Siste farvel?!?

Started by Kai-Olai, July 22, 2004, 08:41:47 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Kai-Olai

Kom til å tenke på en ting. Kommer Olofinjana tilbake til stadion, så vi får gitt han en skikkelig avskjed, eller er han borte for alltid? Synes en spiller som har tilføyd Brann så mye fortjener en verdig avskjed, og ikke bare bli sendt med et fly til England!

Straffe!!!

Mener å huske at Seyi selv sa i et intervju like etter overgangen at han håpte å kunne være på Stadion en av de første hjemmekampene og ta farvel med publikum og supportere.

Hadde vært hyggelig å klappe han avsted!

Men når det er sagt er jeg enig i postene som sier at tifo-feiringene av spillere bør være forbeholdt de som fremdeles skal spille for Brann, eller som har vært bærebjelker med hjertet utenpå drakten i en årrekke. Slik som f.eks Geddi, og som jeg også kunne tenke meg med Roy dersom han forsvinner nå i sommer.

Ole Brom

Quote from: "Straffe!!!"Mener å huske at Seyi selv sa i et intervju like etter overgangen at han håpte å kunne være på Stadion en av de første hjemmekampene og ta farvel med publikum og supportere.

Hadde vært hyggelig å klappe han avsted!

Men når det er sagt er jeg enig i postene som sier at tifo-feiringene av spillere bør være forbeholdt de som fremdeles skal spille for Brann, eller som har vært bærebjelker med hjertet utenpå drakten i en årrekke. Slik som f.eks Geddi, og som jeg også kunne tenke meg med Roy dersom han forsvinner nå i sommer.


Jeg mener no at vi i dette tilfellet bør gjøre et unntak. Vi må huske på at mannen har tilført Brann over 20 millioner

dette er nesten unikt i norsk fotball etterhvert så en markering hører på sin plass.

Kai-Olai

Håper virkelig han kommer tilbake, så vi får klappet han av banen! Hadde vært ekstra bra med ett eller annet ekstra ordinært.
Husk at denne spilleren har vært utrolig god, han har skaffet Brann mye penger, og han har sagt at han gjerne returnerer til Brann en gang i fremtiden! Synes absolutt det er en spiller å hylle!!

Syng for Brann

En banner fortjener Seyi!

Roffarne

Klapping må vel sies å være ganske så ordinært, men hva man gjør når man gjør noe ektra ordinært det får ekspertene i TIFO finne ut av:)

Selv mener jeg at det ikker er nødvendig å gå helt av skaftet for å hylle George. Spar heller pengene for å feire seriemesterskap og cup-triumf ved sesongslutt:)

sekto

Syntes ikke Seyi fortjener så mye mer en det Hassan og Helstad f.eks fikk når de reiste, begge disse tilførte Brann mye også.. Bør synge Seyi sin sang og klappe han av banen..

Men om noen vil lage en banner, så syntes jeg det er flott. De som mener vi bør ha det, lag en selv da, ikke bare foreslå det og så si at TIFO gruppen får ta seg av dette. TIFO gruppen har mange andre ting å gjøre, og om det ikke er enighet om vi skal ha en offisiell markering, så får de som virkelig brenner for dette lage en uoffisiell en.

Et spann maling og et laken, så skriver man Thank You, Seyi! ikke verre enn det.. Tar 15 min å fikse.. Men da nærmer man seg det som Geddi fikk da.. ;0) Kanskje litt overdådig..

P-K

Det Roffarne mente var vel heller at TIFO gruppen fikk finne ut hva som var ekstra ordinært, eller veldig vanlig om du vil. Ekstraordinært er derimot noe helt annet.
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

Sotraanda

Quote from: "sekto"Syntes ikke Seyi fortjener så mye mer en det Hassan og Helstad f.eks fikk når de reiste, begge disse tilførte Brann mye også.. Bør synge Seyi sin sang og klappe han av banen..

Men om noen vil lage en banner, så syntes jeg det er flott. De som mener vi bør ha det, lag en selv da, ikke bare foreslå det og så si at TIFO gruppen får ta seg av dette. TIFO gruppen har mange andre ting å gjøre, og om det ikke er enighet om vi skal ha en offisiell markering, så får de som virkelig brenner for dette lage en uoffisiell en.

Et spann maling og et laken, så skriver man Thank You, Seyi! ikke verre enn det.. Tar 15 min å fikse.. Men da nærmer man seg det som Geddi fikk da.. ;0) Kanskje litt overdådig..


Noe maling på et laken?? Da er det mye bedre å ikke gjøre noe som helst. Et megabenner eller ingenting! Eg stemmer for megabanneret;)
ater, heter, hater NFF!

sekto

Lag en megabanner selv da.. Men syntes personlig at Seyi ikke skal ha noe mer enn det Geddi fikk i hvert fall. Vet ikke om du kaller det en megabanner eller ikke? Skal ikke gjøre for mye stas på en spiller som har vært her et par sesonger, knapt spilt i år, og når han har, så har han skuffet.

Yngve

Om geddi fekk eit megabanner, så var det i såfall eit mega dårlegt banner....

BrannMann

Seyi fortjener full applaus fra et fullsatt stadion... håper det skjer.. men jeg tviler på det, han har nok sikkert nok med sitt for tiden..

lykke til Seyi
jokomelk og brød og seriegull!!!

Sotraanda

Avslutningen vi ga geddi kaller eg nok ikke en megabbener nei, men derimot en skandale. Et jævla laken med noen linjer skrevet med sprittusj? Typisk det når man kommer med forslag "lag det selv da". Ka har vi en tifo gruppe for? Bare til å innkalle til dugnad det, har stilt på det før og kommer til å stille på denne. Og foresten, eg mener seyi fortjener mer enn bare høflig applaus fra stadion, mannen har spilt glimrende fotball i 1 1/2 år, og mannen har sikret oss verdifulle 20 mill.
ater, heter, hater NFF!

Bjarte

Quote from: "Sotraanda"


Geddi satte stor pris på den avskjeden han fikk, og det er jo det viktigste. Om noen her mener at det var for dårlig (og det er jo fullstendig lov å mene det), er ikke så viktig for oss i BBB, så lenge hovedmannen selv var fornøyd.

Når det gjelder Seyi, så mener vi i styret at han absolutt fortjener stor applaus og vi vil gjerne oppfordre folk til å applaudere han, men dette må og skal være opp til den enkelte selv å bestemme. Enten man gjør det ene eller det andre, så er man like god supporter av BRANN (bare så et er sagt). Samtidig mener vi at å bruke penger på en spiller som ikke lenger skal spille for Brann er bortkastede penger, men dette er det opp til Tifo-gruppen å bestemme selv.

Vil samtidig benytte anledningen til å si at vi nå har sagt vårt i denne saken, og vi er dermed ferdig med dette. Grunnen til at jeg skriver dette er at jeg ser at enkelte har en viss tendens til å gjenta seg selv om igjen og om igjen mange ganger i samme tråden (og gjerne for sikkerhet i mange andre tråder også). Dersom dere ikke har noe nytt å komme med, så er det like godt å la være å gjenta seg selv igjen atter en gang.

Sotraanda

Bjarte, om en sak går igjen i andre tråder må man da få lov å poste i den tråden også, da er det dere som evt. må stoppe den tråden.
Ang avlsutningen til geddi synest egs, som tidligere skrevet, at den var dårlig: En mann som har vært så lojal mot klubben i så mange som 11,12 år får en avslutningen med et laken på.. tja, 1 * 5 meter? Men det er da ikke noen form for kritikk mot BBB akuratt det!
ater, heter, hater NFF!

Bjarte

Quote from: "Sotraanda"Bjarte, om en sak går igjen i andre tråder må man da få lov å poste i den tråden også, da er det dere som evt. må stoppe den tråden.
Ang avlsutningen til geddi synest egs, som tidligere skrevet, at den var dårlig: En mann som har vært så lojal mot klubben i så mange som 11,12 år får en avslutningen med et laken på.. tja, 1 * 5 meter? Men det er da ikke noen form for kritikk mot BBB akuratt det!


Se nå litt igjennom det du selv skriver her da Sotraanda!

"Ang avlsutningen til geddi synest egs, som tidligere skrevet, at den var dårlig:"

Jamen, da har du jo sagt det da. Du trenger da for pokker ikke gjenta det enda engang. Dersom du nå ikke skjønner dette, da er jeg redd det ikke går inn med teskje engang.

PS. Du kan ta dette som advarsel nr. ???, hm, har kommet ut av telling.

Go Up