• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Låter dette kjent?

Started by MrMojoRisin, July 20, 2004, 13:15:17 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

MrMojoRisin

rann - I love you, even if you fuck up.

KennethS

mest utrolige e jo at Knut Kristiansen kan gå ut og si at en spiller scorer i annen hver kamp, så viser tallenes klare fakta at han scorer i hver 7 kamp, helt utrolig, kem kan du stole på når du ikkje kan stole på dine "nærmeste" ?
tå på Brann

Sotraanda

Quote from: "KennethS"mest utrolige e jo at Knut Kristiansen kan gå ut og si at en spiller scorer i annen hver kamp, så viser tallenes klare fakta at han scorer i hver 7 kamp, helt utrolig, kem kan du stole på når du ikkje kan stole på dine "nærmeste" ?


Helt enig. Ufattelig gjort av knut'n!!
ater, heter, hater NFF!

Ole Brom

Quote from: "KennethS"mest utrolige e jo at Knut Kristiansen kan gå ut og si at en spiller scorer i annen hver kamp, så viser tallenes klare fakta at han scorer i hver 7 kamp, helt utrolig, kem kan du stole på når du ikkje kan stole på dine "nærmeste" ?


knut'en er jo ikke akkurat kjent for å være så lur da :lol:

Dette med agentene er et problem som nok vil vedvare, tror det heller vil øke enn å minske. Agenter generelt er pengegrisk som fan og går over lik for å selge en spiller virker det som.

Ricky

Helt seriøst, kjøper klubber spillere usett og på gode ord fra agenter (hvis lønn avhenger av at de greier å selge produktet sitt, uansett hvilken kvalitet det holder), så kan de bare takke seg selv. Et lite kvarter på internett er ofte nok til å sjekke opp i om det agenten sier er sant eller ikke; og da spesielt på det som er rene fakta som f.eks hvilke klubber han har spilt i, antall kamper og antall mål.
Når jeg begynte å studere Olofinjana nærmere da han skulle på prøvespill, så forstod jeg med en gang at dette var en spiller som hadde potensial utifra alle skriveriene på diverse aviser og diskusjonsfora i flere land. Det samme gjelder Charlie Miller, man finner veldig mye positivt skrevet om han, på mange forskjellige typer aviser og fotball-nettsteder.
Denne Tresor Luntala derimot kan jeg allerede avskrive som søppel. Etter at Birmingham prøvde å kvitte seg med ham i nesten to år, så har han i tur og orden mislyktes hos Wolves, Grimsby, Notts County, Grasshoppers, Kilmarnock og Guingamp. Ingen av disse klubbene mente han var god nok til å få kontrakt hos dem.

Ole Brom

Quote from: "Ricky"Helt seriøst, kjøper klubber spillere usett og på gode ord fra agenter (hvis lønn avhenger av at de greier å selge produktet sitt, uansett hvilken kvalitet det holder), så kan de bare takke seg selv. Et lite kvarter på internett er ofte nok til å sjekke opp i om det agenten sier er sant eller ikke; og da spesielt på det som er rene fakta som f.eks hvilke klubber han har spilt i, antall kamper og antall mål.
Når jeg begynte å studere Olofinjana nærmere da han skulle på prøvespill, så forstod jeg med en gang at dette var en spiller som hadde potensial utifra alle skriveriene på diverse aviser og diskusjonsfora i flere land. Det samme gjelder Charlie Miller, man finner veldig mye positivt skrevet om han, på mange forskjellige typer aviser og fotball-nettsteder.
Denne Tresor Luntala derimot kan jeg allerede avskrive som søppel. Etter at Birmingham prøvde å kvitte seg med ham i nesten to år, så har han i tur og orden mislyktes hos Wolves, Grimsby, Notts County, Grasshoppers, Kilmarnock og Guingamp. Ingen av disse klubbene mente han var god nok til å få kontrakt hos dem.



Jeg stemmer for at Ricky blir talentspeider for Brann :)

Go Up