• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Fredrik Klock klar for Brann

Started by KennethS, July 20, 2004, 13:05:11 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

KennethS

leser på Brann.no at Klock e klar for Brann. Håper ikkje dette får konsekvenser for Knut Walde.
tå på Brann

hjallisen

Er han egentlig en forsterkning denne Klocken? Har bare 5 kamper for aafk iår-håper gutta i idrettsveien vet hva de driver med..
ed beina plantet på bakken

KennethS

Quote from: "hjallisen"Er han egentlig en forsterkning denne Klocken? Har bare 5 kamper for aafk iår-håper gutta i idrettsveien vet hva de driver med..


Har vel mer tro på han som stallfyll, men han e ung, bare 22 år.
tå på Brann

Felt F forever


Sotraanda

Herregud, brann er jo blitt en klubb for studenter som liker å spille fotball på fritiden.
ater, heter, hater NFF!

Blææ

Jeg vet ikke om jeg skal grine eller le.
ont follow me,Im lost too


Ole Brom

Gi no mannen en sjangs da folkens ! For alt vi vet så kan han slå til ! Uansett er no Dassberg og Uffstein snart historie :)

Sotraanda

Quote from: "Ole Brom"Gi no mannen en sjangs da folkens ! For alt vi vet så kan han slå til ! Uansett er no Dassberg og Uffstein snart historie :)


Dassberg? Det dummeste eg har hørt i år.
ater, heter, hater NFF!

enavgutta

Fyren skal studere her i byen, spille litt foppal, få penger for det og slippe studielån. GULLdealn for UiB-studenter !

Ole Brom

Quote from: "enavgutta"Fyren skal studere her i byen, spille litt foppal, få penger for det og slippe studielån. GULLdealn for UiB-studenter !

KennethS

tå på Brann

B.B.

n Brannspiller skal være en trofast soldat som ofrer alt for laget, klubben og byen!!

Først då blir vi ett topplag!!

Blææ

Quote from: "Xminator"



Ja for det er ikke mere en 6 poeng ned til kvalikkplass og da hjelper det mye at spillerene vi kjøper fra benken i 1div ikke er å rekne med før om 1-2 år.
200 000 for en midtstopper til 2laget er jo en kanon investering.
ont follow me,Im lost too


MrMojoRisin

Quote from: "enavgutta"Fyren skal studere her i byen, spille litt foppal, få penger for det og slippe studielån. GULLdealn for UiB-studenter !


Hmmm. Jeg skal studere på UiB til høsten, og studielån ringer ikke godt i mine ører.
Jeg var en klassespiss på guttelaget. Bøttet inn mål.

Noen som har nummeret til POL eller godeste Mr. Dahl?
Jeg klager ikke om jeg blir plassert på benken, sutrer ikke i avisene, liker ikke å ligge på stranden, passer vekten min, hater å gå på Metro og tar gjerne en løpetur eller to om dagen for den nette sum av 300.000 kroner i året.

Ikke har jeg en agent som skryter meg opp i skyene heller.
rann - I love you, even if you fuck up.

Kimito

Hehe...jeg skal tilbake og studere i Bergen igjen snart jeg og. Jeg regner med at klubben min i Bergen, Hasund Hund lar meg gå for under 200.000.

Hahahahhohoho

(Skadefro lillestrømfan)
et er de gule som spiller spillet (HMK Haakon 1953).

KennethS

Quote from: "Kimito"Hehe...jeg skal tilbake og studere i Bergen igjen snart jeg og. Jeg regner med at klubben min i Bergen, Hasund Hund lar meg gå for under 200.000.

Hahahahhohoho

(Skadefro lillestrømfan)


jaha? koffor e du skadefro? fordet Brann har skaffet seg morgendagens landslagstopper? eller fordet at han vil utdanne seg også?
tå på Brann

Kimito

et er de gule som spiller spillet (HMK Haakon 1953).

Go Up