• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

sogndal-brann direkte

Started by brannfrik, July 18, 2004, 15:42:14 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

cybro

Kampen ble utsatt i rundt 15 minutter på grunn av publikumstilstrømningen.

Lurer på kor mange som er der :)

Brann e livet mitt :)

Ja, si d.... 50 kanskje?? :P
Brann i mitt hjerte for alltid-

BYEN E BERGEN OG LAGET E BRANN!!!

(Altså, bare for å gjøre d klart: Eg e jente!)

KennethS

Ser knudsen spiller på venstre kant! utrolig patetisk! rett og slett

hvis dette blir realitet mot Molde FORLANGER EG MJELDE SPARKET
tå på Brann

Brann e livet mitt :)

Heheh... Enig md deg der Kenneths, når d gjelder Martin Knudsen. Håper virkelig ikkje vi stiller md dette laget mot Molde...
Brann i mitt hjerte for alltid-

BYEN E BERGEN OG LAGET E BRANN!!!

(Altså, bare for å gjøre d klart: Eg e jente!)

KennethS

tå på Brann

KennethS

tå på Brann

Ole Brom

Quote from: "KennethS"Ser knudsen spiller på venstre kant! utrolig patetisk! rett og slett

hvis dette blir realitet mot Molde FORLANGER EG MJELDE SPARKET


schlapp av mann , han vikarierer bare til vi får kjøpt en ny venstrekant :)

KennethS

Kopteff en bosman! her bør Brann ta kontakt!
tå på Brann


Ole Brom

Quote from: "Xminator"

Artig at de lar Tenden prøve seg.


Tja jeg ville no heller drillet laget med spillere som skal spille FOR Brann i TL. Tenden kan de få på prøvespill utenom sesongen.

Det mener no jeg !

KennethS

Quote from: "Xminator"Artig at de lar Tenden prøve seg.


noen som vet noe om denne Tenden? alder osv.
tå på Brann


Ole Brom

Han hadde visst også spilt på høyt nivå i islandsk fotball ?

Han virker som en spennende spiller med en imponerende scoringsrate !

Ja vi får se hva mjelde bestemmer seg for, han sitter vel med mer informasjon om denne spilleren enn det vi gjør og vet vel best :)

KennethS

Hadde utvilsomt vært bedre hvis gutten var 18-19 år, merklig at han aldri har blitt linket til Sogndal eller andre eliteklubber før. 26 e litt mye for en spiller fra 3 divisjon, men han scorer jo mål, kan jo være et lykketreff.
tå på Brann

B.B.

Hvis han har like god teknikk som broderen så kan han holde seg i Stryn:)

Regner med han har mer å by på langs bakken. 88 mål på 81 kamper er imponerende, selv i 3.divisjon. Hvis Mjelde ble imponert av det han viste i disse to kampene, så mener eg vi bør hente han nå!!

Vi sliter på spissplassen når Dylan/Ystaas ikkje e i slag..
n Brannspiller skal være en trofast soldat som ofrer alt for laget, klubben og byen!!

Først då blir vi ett topplag!!

KennethS

Quote from: "B.B."Hvis han har like god teknikk som broderen så kan han holde seg i Stryn:)

Regner med han har mer å by på langs bakken. 88 mål på 81 kamper er imponerende, selv i 3.divisjon. Hvis Mjelde ble imponert av det han viste i disse to kampene, så mener eg vi bør hente han nå!!

Vi sliter på spissplassen når Dylan/Ystaas ikkje e i slag..



Nå ble jo Mjelde imponert over Dylan og Ystaas også :D
tå på Brann

monzilla

Jeg husker ikke helt hva han het, men jeg mener at i 2000-sesongen så hentet Teitur en spiller fra 2. eller 3. divisjon, og han scorte hattrick i debuten sin mot haugesund, forøvrig så scorte han ikke særlig mer da.
Ble veldig usikker nå, muligens var det Aabrekk... Andreassen eller noe i den duren?

Ole Brom

Quote from: "monzilla"Jeg husker ikke helt hva han het, men jeg mener at i 2000-sesongen så hentet Teitur en spiller fra 2. eller 3. divisjon, og han scorte hattrick i debuten sin mot haugesund, forøvrig så scorte han ikke særlig mer da.
Ble veldig usikker nå, muligens var det Aabrekk... Andreassen eller noe i den duren?


Han het Petter Andreassen og kom fra Vadmyra. Han scoret bare 2 mål på 7 tippeligakamper for Brann og returnerte til Vadmyra etter samme sesong, ikke akkurat en "hit" men fin på håret :lol:

kenneth

Den kampen husker eg som fane. Det var et stort øyblikk. 1 og eneste kampen eg har vært på borte bane, og en ny spiss. skjønnte lite hvofor han fikk plutselig spille. Men så scorer han som faen. husker det ikkje bare var eg som var i skjokk da nei. den dagen var morro..

Sotraanda

Var det ikke mot Haugesund i Haugesund da? Petter spiller fortsatt i vadmyra foresten...
ater, heter, hater NFF!

Xminator

Var det ikke slik at han ikke tålte treningsmengdene?

Tenden er nok ikke løsningen på problemene våre, men husk at Mjelde selv kom fra 6. divisjon til Brann :p Greit nok ett par år yngre. Om vi skal banne litt i kirken så var ikke Bratseth noen ungsau da han slo igjenom.

Ole Brom

Ikke sikkert Tenden kommer til Brann. Han sier at han ikke er interessert i en avtale på 6 mnd og at han har flere klubber på hånden.

whatever !

cybro

At Tenden scorer i hytt og pine i 3. divisjon, vil ikkje sei at han blir ein hit i Brann. Er STOR forskjell på divisjonane.

KennethS

Quote from: "cybro"At Tenden scorer i hytt og pine i 3. divisjon, vil ikkje sei at han blir ein hit i Brann. Er STOR forskjell på divisjonane.


seff e det stor forskjell, derfor Brann vil teste han ut på høyere nivå.

Folk må jo huske at stryn har avlet mange gode spillere, de begynnte også på lavere nivå :D
tå på Brann

Go Up