• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Kem skal til molde??

Started by Brann e livet mitt :), July 18, 2004, 14:36:01 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Brann e livet mitt :)

Bare lurer på kor mange her inne som skal til molde?? Mest sansynlig så skal eg, håper mange andre blir med også, det må jo være 30 påmeldte innen onsdag hvis d blir busstur. Håper folk melder seg på, hvis ikkje blir d jo ingen tur.
Brann i mitt hjerte for alltid-

BYEN E BERGEN OG LAGET E BRANN!!!

(Altså, bare for å gjøre d klart: Eg e jente!)

Syng for Brann

Mulig.   Er en lang busstur!

Ole Brom

Quote from: "Syng for Brann"Mulig.   Er en lang busstur!


Om det er en lang busstur som holder deg igjen, ja da syntes jeg det er smågale !

Bussturen er lang ja, men med ferger så får en strekt litt på beina og få litt frisk luft. Jeg personlig foretrekker slike turer enn en tur til Oslo, buss i ett strekk er drittkjedelig !

Syng for Brann

Quote from: "Ole Brom"
Quote from: "Syng for Brann"Mulig.   Er en lang busstur!


Om det er en lang busstur som holder deg igjen, ja da syntes jeg det er smågale !

Bussturen er lang ja, men med ferger så får en strekt litt på beina og få litt frisk luft. Jeg personlig foretrekker slike turer enn en tur til Oslo, buss i ett strekk er drittkjedelig !


Vel, har en familje også, så det er flere faktorer som spiller inn!  

Det er mulig at jeg resier med noen venner, men det er ikke sikkert.

Ole Brom

Quote from: "Syng for Brann"

Vel, har en familje også, så det er flere faktorer som spiller inn!  

Det er mulig at jeg resier med noen venner, men det er ikke sikkert.


Da så :) Har samme "problem". Fruen jobber hele helgen og ikke alltid like lett å finne barnevakt til 3 barn når foreldre og svigers har stukket på ferie :)

Håper uansett BBB kan fylle en buss i disse ferietider, vil oppfordre folk til å melde seg på bussturen istedetfor å kjøre selv eller kan nok turen bli avlyst !

brannfrik

eg meldte meg på så fort eg så at de blir satt opp tur, og eg håper at mange andre gjør det samme. la oss reise opp og vise pappaguttpakket kem som e landets beste supportere.  :)

Brann e livet mitt :)

Fikk nettopp vite at min venninne ikkje kunne være med alikevel, har ikkje meldt mg på, men eg har ikkje lyst å reise aleine, kjenner jo ingen. Litt kjipt å gå rundt for seg selv og sitte aleine på en buss i 12 timer. Og ingen av mine andre venner kan være md, for de e ikkje md i bbb. Dette va kjipt...:(
Brann i mitt hjerte for alltid-

BYEN E BERGEN OG LAGET E BRANN!!!

(Altså, bare for å gjøre d klart: Eg e jente!)

Ole Brom

Quote from: "Brann e livet mitt :)"Fikk nettopp vite at min venninne ikkje kunne være med alikevel, har ikkje meldt mg på, men eg har ikkje lyst å reise aleine, kjenner jo ingen. Litt kjipt å gå rundt for seg selv og sitte aleine på en buss i 12 timer. Og ingen av mine andre venner kan være md, for de e ikkje md i bbb. Dette va kjipt...:(


Slik reiste jeg på min første tur også, helt aleine men fikk mange venner forde ! Bare å menge seg :)

brannfrik

samme her!!

meld deg på. kan garantere at det blir gøy!!

Brann e livet mitt :)

Joda, men eg e ikkje en av de som liker å reise aleine... Grøss, peleir jo alltid å reise md folk. Noen av dåkke som skal??
Brann i mitt hjerte for alltid-

BYEN E BERGEN OG LAGET E BRANN!!!

(Altså, bare for å gjøre d klart: Eg e jente!)

KRISA

E det noen som vet kor mye billetten koster i svingen vi ska i? Og e det bare sånn at de som drar på turen har mulighet for å få tak i disse billettene?

brannfrik

du trenger neppe bekymre deg over at det skal være få biletter igjen på nåkken deler av molde stadion. men ifølge den12.manns turguide koster biletten 110 kroner

Fisken

Skal til Molde, men det blir med fly og hotellovernatting.
Er det noen som vet hvor Brann-supporterene møtes før kampen  ?

Brann e livet mitt :)

Eg ska no t molde unasett, har aldri vært der før heller, så d blir spennende ja. D e vel en ganske så liten by, så d vil vel ikkje være noe vanskelig å finne ut kor brann supporterene skal holde til :)
Brann i mitt hjerte for alltid-

BYEN E BERGEN OG LAGET E BRANN!!!

(Altså, bare for å gjøre d klart: Eg e jente!)

Sotraanda

Molde er verdens kjedligste by. Eg skal ikke til Molde, for eg skal til norway cup å dømme:)
ater, heter, hater NFF!

Syng for Brann

Quote from: "Brann e livet mitt :)"Eg ska no t molde unasett, har aldri vært der før heller, så d blir spennende ja. D e vel en ganske så liten by, så d vil vel ikkje være noe vanskelig å finne ut kor brann supporterene skal holde til :)


Molde ekkje nokke by. De som bor der e bønner!

Veronica

e d noen aldersgrense for å være med? e 16... har veldig lyst!
 Stolt og kry

grei

Quote from: "Syng for Brann"

Molde ekkje nokke by. De som bor der e bønner!


Tenker du på bønner av det slaget man lager kaffe av, eller er det mer religiøse bønner det er snakk om?

dchwel

Vi skal til molde ja!  :D Blir morro! Vi skal selv kjøre da, og lurte dermed på om noen vet hvilke "pub" som brannfansen skal benytte?

Brann e livet mitt :)

Quote from: "Veronica"e d noen aldersgrense for å være med? e 16... har veldig lyst!


Heldig der med alderen, for d e 16 år, men då må du ha skriftlig tillatelse fra foreldrene dine om at du får lov å være med.
Brann i mitt hjerte for alltid-

BYEN E BERGEN OG LAGET E BRANN!!!

(Altså, bare for å gjøre d klart: Eg e jente!)

Sotraanda

Quote from: "Brann e livet mitt :)"
Quote from: "Veronica"e d noen aldersgrense for å være med? e 16... har veldig lyst!


Heldig der med alderen, for d e 16 år, men då må du ha skriftlig tillatelse fra foreldrene dine om at du får lov å være med.


Tull. Bare reis du, uten tilatelse. Blir aldri sjekket uansett.
ater, heter, hater NFF!

Veronica

Må vi være medlem av Bataljonen for ¨å være med? Har kje tenkt på det... Siden ingen av venninne mine e medlem har heller ikkje eg meldt meg inn i år...  :(
Og en ting til, 600 kr.. e d inkludert billett eller ?
Håper på svar fort, må jo vite idag om eg kan bli med siden påmeldingsfristen e imåren..
 Stolt og kry

Veronica

Bare glem det... Så at man måtte være medlem. Men det e vel ikkje mulig å melde seg inn så fort at eg kan bli med...? eller...?
 Stolt og kry

KennethS

Quote from: "Veronica"Bare glem det... Så at man måtte være medlem. Men det e vel ikkje mulig å melde seg inn så fort at eg kan bli med...? eller...?


Seff kan du melde deg inn så fort, e jo bare til og kontakte BBB det. Infoen står på forsiden.
tå på Brann

Ole Brom

Quote from: "Veronica"Bare glem det... Så at man måtte være medlem. Men det e vel ikkje mulig å melde seg inn så fort at eg kan bli med...? eller...?[/quo


Ring te Henk, han fixer :)

brannfrik

Quote from: "Veronica"Må vi være medlem av Bataljonen for ¨å være med? Har kje tenkt på det... Siden ingen av venninne mine e medlem har heller ikkje eg meldt meg inn i år...  :(
Og en ting til, 600 kr.. e d inkludert billett eller ?
Håper på svar fort, må jo vite idag om eg kan bli med siden påmeldingsfristen e imåren..


billetten e neppe inkluddert i de 600 kronene. mener å ha lest i en av de andre trådene at de turprisene bataljonen oppgir aldri e inkluddert billett.

Brann e livet mitt :)

Quote from: "brannfrik"
Quote from: "Veronica"Må vi være medlem av Bataljonen for ¨å være med? Har kje tenkt på det... Siden ingen av venninne mine e medlem har heller ikkje eg meldt meg inn i år...  :(
Og en ting til, 600 kr.. e d inkludert billett eller ?
Håper på svar fort, må jo vite idag om eg kan bli med siden påmeldingsfristen e imåren..


billetten e neppe inkluddert i de 600 kronene. mener å ha lest i en av de andre trådene at de turprisene bataljonen oppgir aldri e inkluddert billett.


Sant d, biletten e nesten aldri inkludert, mener å ha lest en plass at biletten koster 110 kroner. E ikkje så gale det. Flott at flere melder seg på, håper og tror det blir tur no. Må vel være 30 som har meldt seg på no??
Brann i mitt hjerte for alltid-

BYEN E BERGEN OG LAGET E BRANN!!!

(Altså, bare for å gjøre d klart: Eg e jente!)

brannfrik

håper det.. sånn som eg har oppfattet det e det relativt god stemning for denne turen.. en del av de eg kjenner har i ale fall meldt seg på... ville vært veldig surt hvis denne turen gikk i vasken..

Brann e livet mitt :)

Mange som har meldt seg på?? Hvis du kaller 8 mange så.... Ufattelig dårlig folkens, dette her e skammelig... vi e flere 1000 supportere, så klarer bare 8 stk å melde seg på??? D e tragisk
Brann i mitt hjerte for alltid-

BYEN E BERGEN OG LAGET E BRANN!!!

(Altså, bare for å gjøre d klart: Eg e jente!)

Go Up