• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Ba

Started by Johnny35, July 18, 2004, 13:14:58 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Johnny35

Nå må den avisen gi seg med de avstemningene, hvem er mest sexy på Brann. Eg driter no i det, får håpe folk går på stadion for å se fotball og ikke hvem som er mest sexy.
ødt i Bergen Oppvokst i Bergen Dør i Bergen

Ole Brom

Helt enig ! Hvert bidige år finner den klovneavisen på et eller annet bedritent kun for å kapre damene !

La oss heller få avstemning over beste kamo, scoring, spiller etc etc.

Brann e livet mitt :)

Ka e d som e galt md d då?? Bare hyggelig d vel, tror ikkje eg kommer t å stemme, selvom eg har mine favoritter. Eg går på stadion for å se laget i mitt hjerte, ikkje for å kikke på alle mannfolkene. Innrømmer at eg blir revet med i blant, men e ikkje derfor eg går på stadion. For min del kunne alle på laget vært bøtte stygg. Kan tenke mg at d e mange fjortiser som går på stadion for å se på Dylan. Men denne kåringen i ba e vel bare morsom den, sikkert kjekt for spillerne og.. heheh
Brann i mitt hjerte for alltid-

BYEN E BERGEN OG LAGET E BRANN!!!

(Altså, bare for å gjøre d klart: Eg e jente!)

Henningen

Huff ja, må si meg enig her. Spesielt med Dylan har det jo tatt helt av med artikler om "kjekkaser" hos Brann.
Tror jeg allerede har sett 2-3 "Sommerflørter med Dylan" og liknende..

viks

Gud hjelpe meg!

Foruten å være Tommy Knarviks uoffisielle talsrør for håpløse uttalelser, skal de no og sjarmere jentene.

Dette er surt oppgulp og agurknytt. Neste blir vel at BT hiver seg på bølgen, og da selvsagt skal kåre Sogndals mest sexy spiller. Denne avstemningen resulterer da i at Robbie Russel vinner, og farsen er komplett.

Nei, gud hjelpe meg BA og BT, må jo gå an å finne nokke konstruktivt å skrive om Brann.
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Syng for Brann

Enig.   Er latterlig med disse Dylan lager mat. Sommerflørt med Dylan osv..

Kan ikke de skrive noe om fotballspilleren  Dylan?

enavgutta


Brann e livet mitt :)

Quote from: "enavgutta"


Neimen, så positiv du var då.... Sesongen e jo bare halvferdig, men hvis han ikkje snart begynner å skjerpe seg kan han bli årets flopp. Men ta det med ro då, så kanskje han kommer seg.
Brann i mitt hjerte for alltid-

BYEN E BERGEN OG LAGET E BRANN!!!

(Altså, bare for å gjøre d klart: Eg e jente!)

Sotraanda

Quote from: "enavgutta"


Sa det samme om Winters etter første sesongen. �rets flopp kalte eg(å veldig mange med meg) han da. La han no hvertfall få tid ut sesongen!
ater, heter, hater NFF!

monzilla

hva med Nhleko? Ser de samme symptomene. God i de første kampene, men viste seg ikke som annet enn en døgnflue i Bergen... Sotraanda, jeg vet du hadde utrolig sansen for Toni, så ikke ta det personlig, men når nhleko brenner 10 -100%-sjangser på en kamp så gikk det opp for meg at han floppet. Når dylan ikke en gang kommer så langt at han får brent sjangser, så tør jeg ikke å skrive hva jeg tenker

Sotraanda

Klart eg ikke tar det personlig, men om du har sett litt rundtom så har du sett at eg har sagt at mannen må trene avslutninger, ellers blir han aldri noen superpiss. MEN, eg sier MEN om han hadde trent som faen på avslutninger så hadde han blitt soleklar toppscorer i tippeligaen for eg tipper han var den som kom til flest sjangser i hele ligaen. Men han brente jo de største og...
ater, heter, hater NFF!

monzilla

er enig med deg der, sotraanda. Hvis toni hadde fått avslutningene på plass, så hadde han blitt kanongod. Teknikken til Solis hadde heller ikke vært til å forakte. Makan til ballbehandling har jeg aldri sett makan til

viks

Noen som husker Clayton Zane?

Har hele tiden sagt at Dylan trenger tid, at gutten har potensiale er det liten tvil om, syntes han sklal få hvert fall ett år til på å bevise noe i hvert fall. Blir feil å slakte han no, må jo også huske på at han hadde et dårlig treningsgrunnlag når han kom, og at han har slitt en del med skader.
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

B.B.

Enig med Viks.

Dylan har vist glimt av noe som kan bli bra! Hvis Mjelde får lært han litt om plasseringsevne og får forklart han at det ikkje vits å stå i offside halve kampen så kan han bli bra.

Han e god på hode, sterk i kroppen og er bevegelig og flink til å utfordre. Gi han litt tid så kommer nok mange til å bli overrasket.

Nå har vi jo dessuten fått høyrekant også.. Håper vi kommer til flere innlegg i spill sånn at Dylan får brukt sine kvaliteter mer riktig. Sånn som vi har spilt no så e han jo å farter ute på vingen og utfordrer. Mannen e en boks - spiller. Han skal ligge inne i feltet og fores med innlegg fra kantene, då blir det bra, bare vent å se!
n Brannspiller skal være en trofast soldat som ofrer alt for laget, klubben og byen!!

Først då blir vi ett topplag!!

Go Up