• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

2-1 mot sammensatt lag fra sogn og fjordane

Started by KRISA, July 16, 2004, 19:59:24 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

KRISA

Det virker ikkje helt overbevisende å vinne med et mål mot et sammensatt lag fra 3.div klubber i sogn og fjordane. Brann stilt tross alt med det laget som mest sannsynlig kommer til å spille i høstsesongen. Men uansett var det flott å høre at Winters scorte to ganger.



Håper på en fantastisk høstsesong, med gullet i sikte!!!

Ole Brom

Tja skal no ta treningskamper med en klype salt ! Skal være godt fornøyd om Brann får en skikkelig gjennomkjøring som Monsamjelde lovde slik at vi kan bli høstens storlag :)

Noen som vet hvordan Tom Sanne klarte seg ?

Syng for Brann

Treningskamper ikke viktig, men 2-1 virker ikke så sterkt.

KennethS

Quote from: "KRISA"Håper på en fantastisk høstsesong, med gullet i sikte!!!


Brann kommer ALDRI til og vinne gull slik situasjonen i klubben e nå.
tå på Brann

Sotraanda

KennethS, rart du ikke er fotballekspertkomentator eller noe slikt, for det virker jo som at du kan alt! Uttaler deg jo som verdensmesteren sjøl.
KennethS, kan alt, vet alt.
ater, heter, hater NFF!

grei

Man trenger ikke være rare eksperten for å se at Brann ikke kommer til å ta gull...

Sotraanda

Quote from: "grei"Man trenger ikke være rare eksperten for å se at Brann ikke kommer til å ta gull...


Nei, men det gjleder ikke bare dette ene innlegget, mange andre også! Det handler også om måten å formulere seg på!  
Mannen skriver jo sånn "dette mener eg, å sånn er det". Ikke noe tvil om at han har rett!
ater, heter, hater NFF!

KennethS

Quote from: "Sotraanda"
Quote from: "grei"Man trenger ikke være rare eksperten for å se at Brann ikke kommer til å ta gull...


Nei, men det gjleder ikke bare dette ene innlegget, mange andre også! Det handler også om måten å formulere seg på!  
Mannen skriver jo sånn "dette mener eg, å sånn er det". Ikke noe tvil om at han har rett!


ok skal omformulere innlegget mitt, Brann kommer ikkje til og ta gull , fordet de e rett og slett for dårlig for det, pr dags dato.  Fornøyd?

Hjelper ikkje og kjøpe en skotte og hente Tom Sanne og tro vi skal oppleve gull på stadda, vi har en dårlig keeper, kan blir god, men nå e han kansje eliteseriens dårligste spør du meg.

Ja mine ord e lov, eg har ALLTID rett, det eg sier skjer..... iår vinner Lyn serien....
tå på Brann

Ole Brom

Quote from: "KennethS"


Hjelper ikkje og kjøpe en skotte og hente Tom Sanne og tro vi skal oppleve gull på stadda, vi har en dårlig keeper, kan blir god, men nå e han kansje eliteseriens dårligste spør du meg.

Ja mine ord e lov, eg har ALLTID rett, det eg sier skjer..... iår vinner Lyn serien....


Eliteseriens dårligste keeper ?? På hvilkens grunnlag kan du påstå noe sånt ?

KennethS

Quote from: "Ole Brom"
Quote from: "KennethS"


Hjelper ikkje og kjøpe en skotte og hente Tom Sanne og tro vi skal oppleve gull på stadda, vi har en dårlig keeper, kan blir god, men nå e han kansje eliteseriens dårligste spør du meg.

Ja mine ord e lov, eg har ALLTID rett, det eg sier skjer..... iår vinner Lyn serien....


Eliteseriens dårligste keeper ?? På hvilkens grunnlag kan du påstå noe sånt ?


Skrev Kansje eliteserien dårligste, av det grunnlag at han i 8 av 10 kamper gjør tabber, det e mitt grunnlag til og utale meg, har sett alle A- Kampene Opdal har spilt i år, han gjør masse tabber, men som sagt har troen på at han kan rette på det og bli en bedre keeper, nå får han ihvertfall kamptrening som e vesentlig for at han skal utvikle seg, men pr dags dato må folk innse at han e et svakt ledd for Brann, gi gutten 2-3 år så blir han bra, men intill det skjer må folk forvente noen blundere i ny og ne. Største problemet eg ser e at han ikkje får konkuranse om plassen, ikkje bra for en keeper og vite at du står uansett kordan du spiller. Brann burde hente inn en god keeper som kunne matche Opdal, det kommer Brann styrket ut av, forhåpentligvis Opdal også.
tå på Brann


monzilla


Ole Brom

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article1185429.ece

Ja dette hørtes interessant ut ! Vi vil få et mege slagkraftig lag da . Kvisen i fri rolle og kan "leke" seg med forsvaret både til høyre, venstre og i midten. Håper Mjelde bruker denne formasjonen !

KennethS

Quote from: "Ole Brom"http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article1185429.ece

Ja dette hørtes interessant ut ! Vi vil få et mege slagkraftig lag da . Kvisen i fri rolle og kan "leke" seg med forsvaret både til høyre, venstre og i midten. Håper Mjelde bruker denne formasjonen !


Da kan vi hente Kopteff, da har vi en klasse venstre kant som erstatter på kanten, men før det skjer så bør Kvisvik holde seg på venstre kant, e redd dette e noe Mjelde har funnet på pga Martin K e skadefri, ville jo være for dumt og sette ut martin eller? får eg se Mk som venstrekant på stadion så vurderer eg og gi fra meg sesongkortet. E faktisk ingen andre alternativer, Erlend Storesund e for urutinert til og spille fast.

*grøss av tanken*
tå på Brann

Xminator

Ingen er for urutinert om de har rutinerte spillere rundt seg. Det er plass til både Walde og Storesund i en startoppstilling for Brann.

Det laget Brann startet med fredag er vannvittig rutinert.

Og Opdal gjør feil i 8 av 10 kamper? Tror ikke det. Klart, om du sitter og nistirrer etter feilene så finner du de. Opdal er ett kjempetalent, og i det er ideelt for utviklingen hans å få stå fast uten konkurranse nå. Ikke glem at det er en veldig ambisiøs keeper så ingen bør være redd for motivasjonsproblemer :p Hadde det vert Rønningen som stod i mål uten konkurranse - ja da hadde jeg vert mer bekymret.

Gull? Tror ikke det. Da må RBK snuble veldig mye mer enn normalt. Medalje? Om innsatsen er der i alle kampene så blir det sølv. For der er forskjellen på 2. og 10., INNSATS!

monzilla

Xminator, jeg er helt enig med hva du skriver her.

Jeg kjenner Johan (Thorbjørnsen) personlig, og jeg vet at han har et godt stykke igjen før han kan stå for Brann.

Vi tar ikke gull i år, heller ikke neste år, men fy faen følesen av å leve i håpet er herlig.

Brann_Askøy

Quote from: "KennethS"
Quote from: "Ole Brom"
Quote from: "KennethS"


?


Skrev Kansje eliteserien dårligste, av det grunnlag at han i 8 av 10 kamper gjør tabber, det e mitt grunnlag til og utale meg, har sett alle A- Kampene Opdal har spilt i år, han gjør masse tabber, men som sagt har troen på at han kan rette på det og bli en bedre keeper, nå får han ihvertfall kamptrening som e vesentlig for at han skal utvikle seg, men pr dags dato må folk innse at han e et svakt ledd for Brann, gi gutten 2-3 år så blir han bra, men intill det skjer må folk forvente noen blundere i ny og ne. Største problemet eg ser e at han ikkje får konkuranse om plassen, ikkje bra for en keeper og vite at du står uansett kordan du spiller. Brann burde hente inn en god keeper som kunne matche Opdal, det kommer Brann styrket ut av, forhåpentligvis Opdal også.


Du skriver her at du har sett Oppdal i alle A-kampene i år. I følge Brann.no har Oppdal spillt 8 kamper, hvorav 4 av disse er cup camper. Du var også på tur til Bodø da?
Men over til poenget. Statistikken du nevner sier at han gjør feil i 8 av ti kamper gjør tabber. Dette er med andre ord 80 % I Oppdal`s statistikk vil det si at han har gjort en tabbe i 6,4 kamper han har spilt i år. Ja, det må jeg si, det var høye tall  :P . Det kan umulig gjøre han til eliteseriens dårligste keeper?

Ricky

Quote from: "KennethS"Skrev Kansje eliteserien dårligste, av det grunnlag at han i 8 av 10 kamper gjør tabber, det e mitt grunnlag til og utale meg, har sett alle A- Kampene Opdal har spilt i år, han gjør masse tabber, men som sagt har troen på at han kan rette på det og bli en bedre keeper, nå får han ihvertfall kamptrening som e vesentlig for at han skal utvikle seg, men pr dags dato må folk innse at han e et svakt ledd for Brann, gi gutten 2-3 år så blir han bra, men intill det skjer må folk forvente noen blundere i ny og ne.


Det var den lengste setningen jeg har sett her inne :)
Det store spørsmålet her blir vel hvor man legger listen for å kunne kalle noe en tabbe. Sitter med en følelse av at her inne, så regnes alle baklengsmål, alle utboksninger som havner hos en motspiller, alle skudd som ikke holdes i fast grep samt alle personlige feil hos forsvarerne som "keepertabber".

Synes hele saken er dønn likt det som skjedde (og fremdeles skjer) i Barteby.
Kan jo sjekke holdningsendringene fra tiden da Johnsen tok plassen fra Arason og frem til sesongen gikk mot slutten, og håpe det samme vil skje her hos oss:
Hatmail til Espen Johnsen

Men fremdeles er det Arni-fans der oppe som trekker frem alle "tabbene" Espen Johnsen gjør, og som sannsynligvis aldri kommer til å godta ham 100% som førstekeeper. Håper at dét er noe vi kommer til å slippe.

KennethS

Quote from: "Xminator"Ingen er for urutinert om de har rutinerte spillere rundt seg. Det er plass til både Walde og Storesund i en startoppstilling for Brann.

Det laget Brann startet med fredag er vannvittig rutinert.

Og Opdal gjør feil i 8 av 10 kamper? Tror ikke det. Klart, om du sitter og nistirrer etter feilene så finner du de. Opdal er ett kjempetalent, og i det er ideelt for utviklingen hans å få stå fast uten konkurranse nå. Ikke glem at det er en veldig ambisiøs keeper så ingen bør være redd for motivasjonsproblemer :p Hadde det vert Rønningen som stod i mål uten konkurranse - ja da hadde jeg vert mer bekymret.

Gull? Tror ikke det. Da må RBK snuble veldig mye mer enn normalt. Medalje? Om innsatsen er der i alle kampene så blir det sølv. For der er forskjellen på 2. og 10., INNSATS!


Har aldri stått og nistirret etter feilene hans, alle som har sett Opdal i aksjon vet at han gjøre tabber, mange grove tabber, bare sånn det e, folk må slutte og være så beskyttene og heller innse det flesteparten vet, alle håper at Opdal skal bli den keeperen han har potensiale til og bli, men intill det skjer må vi slutte og tro at han e verdens beste keeper, for det e laaaangt fra sannheten. Har stor tro på han, men han trenger tid og det bør vi gi han, vi bør støtte han uansett om han gjøre feil, noe som han kommer til og gjøre, og vi bør støtte han når han gjør det bra, noe som alle seff gjør.
tå på Brann

KennethS

Quote from: "Brann_Askøy"
Quote from: "KennethS"
Quote from: "Ole Brom"
Quote from: "KennethS"


?


Skrev Kansje eliteserien dårligste, av det grunnlag at han i 8 av 10 kamper gjør tabber, det e mitt grunnlag til og utale meg, har sett alle A- Kampene Opdal har spilt i år, han gjør masse tabber, men som sagt har troen på at han kan rette på det og bli en bedre keeper, nå får han ihvertfall kamptrening som e vesentlig for at han skal utvikle seg, men pr dags dato må folk innse at han e et svakt ledd for Brann, gi gutten 2-3 år så blir han bra, men intill det skjer må folk forvente noen blundere i ny og ne. Største problemet eg ser e at han ikkje får konkuranse om plassen, ikkje bra for en keeper og vite at du står uansett kordan du spiller. Brann burde hente inn en god keeper som kunne matche Opdal, det kommer Brann styrket ut av, forhåpentligvis Opdal også.


Du skriver her at du har sett Oppdal i alle A-kampene i år. I følge Brann.no har Oppdal spillt 8 kamper, hvorav 4 av disse er cup camper. Du var også på tur til Bodø da?
Men over til poenget. Statistikken du nevner sier at han gjør feil i 8 av ti kamper gjør tabber. Dette er med andre ord 80 % I Oppdal`s statistikk vil det si at han har gjort en tabbe i 6,4 kamper han har spilt i år. Ja, det må jeg si, det var høye tall  :P . Det kan umulig gjøre han til eliteseriens dårligste keeper?


noe som heter treningskamper i vestlandshallen.
tå på Brann

KennethS

Quote from: "Ricky"
Quote from: "KennethS"Skrev Kansje eliteserien dårligste, av det grunnlag at han i 8 av 10 kamper gjør tabber, det e mitt grunnlag til og utale meg, har sett alle A- Kampene Opdal har spilt i år, han gjør masse tabber, men som sagt har troen på at han kan rette på det og bli en bedre keeper, nå får han ihvertfall kamptrening som e vesentlig for at han skal utvikle seg, men pr dags dato må folk innse at han e et svakt ledd for Brann, gi gutten 2-3 år så blir han bra, men intill det skjer må folk forvente noen blundere i ny og ne.


Det var den lengste setningen jeg har sett her inne :)
Det store spørsmålet her blir vel hvor man legger listen for å kunne kalle noe en tabbe. Sitter med en følelse av at her inne, så regnes alle baklengsmål, alle utboksninger som havner hos en motspiller, alle skudd som ikke holdes i fast grep samt alle personlige feil hos forsvarerne som "keepertabber".

Synes hele saken er dønn likt det som skjedde (og fremdeles skjer) i Barteby.
Kan jo sjekke holdningsendringene fra tiden da Johnsen tok plassen fra Arason og frem til sesongen gikk mot slutten, og håpe det samme vil skje her hos oss:
Hatmail til Espen Johnsen

Men fremdeles er det Arni-fans der oppe som trekker frem alle "tabbene" Espen Johnsen gjør, og som sannsynligvis aldri kommer til å godta ham 100% som førstekeeper. Håper at dét er noe vi kommer til å slippe.


Eg snakker om keeper tabber, slik som alle mener en keeper tabbe e, et baklengsmål e ikkje nødvendigvis en keepertabbe, ka rbk folket mener bryr meg mitt bak.
tå på Brann

Go Up