• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Tommy!

Started by B.B., July 16, 2004, 10:03:03 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

B.B.

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article1184475.ece

No får det være nok.. Lurer på om den mannen noensinne har tatt opp et problem direkte med de det gjelder..

ForstÃ¥else for situasjonen hans??  Eg har forstÃ¥else for at det e frustrerende Ã¥ ikkje vite om han har jobb etter nyttÃ¥r, men istedet for Ã¥ sutre i pressen sÃ¥ mÃ¥ no han for f... kunne ta det opp med ledelsen direkte...

Eg e drittlei hele fyren.. Håper inderlig han forsvinner snart. Han skaper bare sur stemning, ikkje e han god nok heller!! Farvel Tommy, vi får det mye bedre uten deg!
n Brannspiller skal være en trofast soldat som ofrer alt for laget, klubben og byen!!

Først då blir vi ett topplag!!

Roffarne

Hør, hør!
"Har ikke snakket med Peddi direkte men antar at de forstår at det haster"
Bevares.. Tommy kunne vært en fin fyr å ha på Brann han, men dette grenser jo mot de vi i gamle dager refererte til som ukultur.

Johnny35

Kansje like greit å bli kvitt han, har ikke bidrat med allverden de gangene han har spillt de siste 2årene
ødt i Bergen Oppvokst i Bergen Dør i Bergen

Straffe!!!

Lån ut mannen til førstedivisjon et par år. Er vel hevet over enhver tvil at han har et potensial ett eller annet sted, men har ihvertfall ikke fått det ut på lang lang tid. Kanskje han kunne lært litt ydmykhet i samme slengen.

Er det så forbannet mye vanskeligere å ringe til Peddi enn til BA?

Sotragutt eller ikke, nå er jeg møkklei sutringen hans!

Brannfrelst

Det eneste positive som jeg husker denne gutten har tilført Brann,er scoringen mot sandefjord 2002... Den var utrolig viktig... Takk for den,men han sutrer jo noe sykt da... Hvorfor snakker han ikke direkte til POL enn å gå via pressen,det blir jo dumt...
2.10.07-Gullet kom hem!

MrMojoRisin

Nå kan det jo godt være at Tommy har følt at han ikke når frem til ledelsen i Brann, og derfor bruker media bevisst for å sette en slags dagsorden.
Problemet er likevel at det blir mer og mer åpenbart at godeste Knarvik går til media først. En skyt først, og spør veldig pent etterpå-filosofi.

Dessverre gjør han seg bare mer og mer upopulær, og vi kan nok vente oss en Tommy-exit før året er omme.
rann - I love you, even if you fuck up.

Ole Brom

Nok et sutreinnlegg fra strilen Tommy !! E fan ete meg bar dritt som kommer ut av kjeften på den mannen i media ! Hvorfor ikke banke på døren til POL og snakk med han istedetfor å gå i media hver gang han skal grine litt !!

HÃ¥per inderlig han blir solgt til Start, vil ha han vekk !

Sotraanda

Quote from: "Straffe!!!"Sotragutt eller ikke, nå er jeg møkklei sutringen hans!
ater, heter, hater NFF!

Roffarne

Så var det på`an igjen.
http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=65609

Til Knut: Værså, værså snill og finn en klubb som vil ta imot en middelmådig fotballspiller med sykelig trang etter oppmerksomhet og en forkjærlighet for å grine i pressen.
De må jo formelig stå i kø!

XPen

Hva med Løv-Ham.....

Han kunne jo styrket LH, når det spiller i 1. div neste år.
Da blir det kanskje ikke så vanskelig å hente han tilbake når han "våkner" !?!

PS! Det bare må bli LH sin tur i år! Ligger godt ann nå.

Ang. det med sotra / øygardinger- Da er jo dere bergensere, østlendinger / svensker for oss fra Sotra!

moffe

Jaja, kan glede dere med at dere får viljen deres, Tommy er ikke med i Brann sine fremtidsplaner, og den eneste grunnen til at per ove har unvært og informere Tommy om dette, og i stedet uttale at Brann vil ta stilling til Tommy's situasjon er at de håper noen vil betale noen hundre tusen for han før kontrakten går ut.
Man kan gjerne klage på at Tommy sutrer, men det tror jeg de fleste hadde gjort i samme situasjon(ser da bort i fra Egil Ulfstein), her har Tommy sittet på benken hele sesongen og sett på at Haugen løper som en forvirret flatlus og leiter etter nærmeste orienteringspost, med helt klare mangler både på plasseringsevne og passningsfot.
Dere kan si hva dere vil om Tommy, men kom ikke her å si at Haugen er bedre en Knarvik på følgende punkter:

Mottak
Pasninger
Skudd
Taklinger
Plasseringsevne
Teknikk
Spillforståelse.

Haugen er nok best på følgende punkt:

Løpskapasitet.

Dersom man sumerer opp de nevnte punkter, hvem burde da vært på banen for Brann av disse to? Lite tvil om at det er Knarvik.

Dersom Knarvik hadde fått den samme ubegrensede tilliten av Mjelde som Haugen har fått, så hadde han garantert levert varene, og det hadde ikke vært noe syting i avisene heller, men når man blir urettferdig behandlet, og Mjelde og Per Ove ikke er voksne nokk til å si det som det er så blir til slutt media det eneste talerøret han har mot dem også, ser Mjelde klager og ber han om å komme til han, men dersom Mjelde hade vært litt våken hadde han fanget dette opp for lenge siden og tatt Knarvik til seg og hatt en samtale med han.

Man bør heller ikke glemme at nevnte Knarvik ved forrige kontraktsforlengelse med Brann hadde muligheten til å gå gratis til Molde, men valgte å være lojal mot Brann og bli i Bergen på et tidspunkt der det for Brann hadde bydd på store problemer å miste en spiller som Knarvik.

Personlig vil jeg på mangen måter sammenligne situasjonen til Knarvik med det som nettopp skjedde med Rønningen. Ser ut til at Mjelde og Per Ove har plukket ut sine favoritter, og skyver laget til sides for disse.
At de ikke makter å plukke ut de ellve beste til kamp er noe som tydelig begynner og skinne gjennom.
Og det faktum at det ikke er plass til personligheter som Knarvik/Rønningen i Brann er nok også noe som kan hemme Brann i jakten på nye spillere, her er det sportslig utvalg og ikke spillergruppen som har problemer med de overnevnte.

Føler med Tommy, håper han slipper til i løpet av høsten og får vist hva han kan!!!
Nå må ikke Brann gi vekk nok en kvalitets spiller!!!
ei til trommer på stadion

P-K

Etter hver eneste kamp griner Tommy i avisen over at han ikke fikk spille! Selvsagt får han ikke spille! Han har ikke vært god siden han var i Leeds!

Han hadde noen heldige innbytter da vi hadde et kjempelag, men da var alle de vi satt innpå på slutten av kampene gode.

Helge Haugen er ingen fantastisk spiller, men han har da vitterlig både bedre taklinger, plasseringsevne og spilleforståelse enn Tommy. I tillegg ødelegger han lille Tommy i luften.

Hvem har noen gang påstått at Tommy kan skyte, passe, ta i mot ballen eller finte for den saks skyld? Han ble i sin tid hentet som midtbaneterrier, men det var han ikke brukendes til.

Og til slutt... Tommy kunne gått til Molde ja, men han har ikke bidratt med noe etter det. Han hadde ikke vært noe savn og kommer heller ikke til å bli det.
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

Tom C

Skulle akkurat til å skrive et innlegg for å si omtrent akkurat det du sa nå... ;)

Kan ikke skjønne hvorfor Mjelde har sånn ubegrenset tillit til Haugen og overser Knarvik. Nå skal ikke jeg være en av dem som slenger drit om Brann-spillere, men jeg må ærlig talt si at Haugen trenger litt flere strenger å spille på før han kan bli en god midtbanespiller. Synes det er tragisk at ikke Knarvik har fått flere sjanser enn han har fått, og kan ikke skjønne annet enn at det må være fordi Mjelde har et eller annet i mot ham. Synes Knarvik har vist lovende ting både på Brann 2 og de få innhoppene han har fått i år. Men det er jo typisk at han blir en kanon-slager i Start, og så er han en av profilene i eliteserien for Start neste år... (mark my words...)
Aldri mer Obos....

Stoffi

Vel, dere må nå huske på at Knarvik er enda lengre fra plass nå. Miller er kommet, og han er lovende.
2 stk før Knarvik i køen kan bli tøft å svelge for ham.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Yngve

Quote from: "Stoffi"Vel, dere må nå huske på at Knarvik er enda lengre fra plass nå. Miller er kommet, og han er lovende.
2 stk før Knarvik i køen kan bli tøft å svelge for ham.


Vil heller ha Knarvik som eit alternativ før Haugen. Vil at Knarvik og Guntveit skal kjempe om den sentrale plassen ved sida av Miller. Der Guntveit er best defansivt er Knarvik hakket betre offensivt, så alt etter kvem me møter bruker me Gunntveit eller Knarvik. Så kan me heller setje inn Haugen når me skal trygje ein siger eller liknande.

Ole Brom

Quote from: "Yngve"
Quote from: "Stoffi"Vel, dere må nå huske på at Knarvik er enda lengre fra plass nå. Miller er kommet, og han er lovende.
2 stk før Knarvik i køen kan bli tøft å svelge for ham.


Vil heller ha Knarvik som eit alternativ før Haugen. Vil at Knarvik og Guntveit skal kjempe om den sentrale plassen ved sida av Miller. Der Guntveit er best defansivt er Knarvik hakket betre offensivt, så alt etter kvem me møter bruker me Gunntveit eller Knarvik. Så kan me heller setje inn Haugen når me skal trygje ein siger eller liknande.


Jeg mener no at Knarvik har fått mer en nok av sjangser til å vise hva han duger som. Når han endelig for sjangsen benytter han seg ikke av den. Og det neste vi hører fra han er syting i avisen..

Superjack

Vel, vel, vel...
Hva hadde bergens pressen hatt å skrive om sportsklubben om det ikke var for Tommy?
Det er ganske rolig i idrettsveienm og langt mellom skandalene. Det eneste negative de kan skrive om er Tommy som sutrer om at han ikke får spille.
En ting som Mjelde har gjort klart og vist at gjelder er at for å få kjempe seg til en plass på 1. 11-veren må man prestere på trening og på 2. laget.
Har ikke fått med meg at Tommy har imponert i 2. Div.
En spiller som har ambisjoner om å spille fast på midtbanen til ett av norges beste lag bør RULE i 2. divisjon.
Hold kjeft Tommy og spill fotball!

Og til dere som mener Tommy er bedre enn Helge:
Få opp øynene: Tommy løper i angrep men lunter sakte tilbake.
Hvem skyter fra 25 meter i stedet for å spille medspillere som er mye bedre plassert? Tommy.
Ja, Tommy er nok ett mye større balltalent enn Helge, men han gjør jo ingenting for å vise at han er en god fotballspiller!

Helge løper i 90 minutter og er VELDIG viktig for Branns stabilitet.
Tommy tømmer midtbanen!
Brannsupporter.

Xminator

Og i dag er han ute i avisen - igjen.

DrMeland

Hehe... Han e' i siget no...

Spørsmålet blir om han klarer 3 avisoppslag på under en uke, vi venter i spenning!
rMeland

Roffarne

Maken til glede i BA sin sportredaksjon kan det vel neppe ha vært siden de dager en trener med bart dukket opp der en gang i uken for å si sin mening om spillerne.
Litt artig denne nye vrien med at han så skal være martyr som kun bryr seg om Brann osv.. For i så fall burde han vel marsjere inn på Mjelden sitt kontor i Idretssveien fremfor Anders Ekanger sitt i Chr. Mikkelsensgate. Men det har vel noe med avstanden til Metro å gjøre.

Roffarne

Oi, nei det er ikke godt å si.
I ytterste krisetilfelle får de vel dukke opp hos Miller med noen bokser fatøl og Hansa-glass. Det virker jo som regel.
Og hvis ikke det går kan de jo hyre inn noen av de evige pessimister herfra til å koke opp noen skadalesaker.

Alt annet enn å skrive en gladhistorie.

Men jeg lurer på hvor Knut`en er oppe i alt dette. Han burde jo ta en telefon til Tommy og fortelle ham at det å syte i pressen hele tiden ikke akkurat er en ettertrektet egenskap i potesielt nye klubbeners øyne.

abe78

Knarvik bør umiddelbart få fyken fra klubben!

Han går ut og klager på at det er vurderingsevnen til trenerne han er skuffet over. Dette holder ikke mål! At han Start ikke ville ha han forsterker bare Mjelde og resten av teamet sin konklusjon. Måter han takler denne situasjonen på er nærmest helt elendig. Hvordan skal det bli bedre for han ved å gå å klage i avisen?

Jeg lurer på hva slags kamper dere som heller vil se Knarvik på banen enn Haugen har sett? Knarvik holder et mye lavere nivå enn Haugen. Et annet, og kanskje viktigere poeng, er at de er helt forskjellige spillere på banen. De har ulike oppgaver. Haugen jobber deffensivt og kan brukes til å sette frimerke på spillere eller vokte et bestemt område. Knarvik brukes gjerne mer offensivt.

Hadde ikke så mye i mot Knarvik - han spilte en rekke gode kamper i fjor. Jeg reagerer på oppførselen hans og da særlig når han ikke har prestert noe særlig på banen i år.
.og husk!

Superjack

Mistet all sansen for Tommy da han klarte å uttale at han var fornøyd med egen innsats etter borteflausen mot Stabekk i fjor.

Tommy har en måte å komme seg inn på 1. laget: Imponere på 2. laget!
Brette opp armene og stå på.
Se på Winters, han var enda lenger ute i kulden enn Tommy, men kjempet seg tilbake og viste at han ville!

Tommy bør dra tilbake til Skjærgard, kan han bli den nye lokale helten i øygarden!
Brannsupporter.

Nixon

Har vært på en del andrelagskamper i det siste. Og la det være klart: Tommy har ikke imponert!
Rød makt på Hansa

Erik


Mr_Soma

Knarvik: - De vil ha meg bort! Tommy Knarvik ønsker å forlate Brann. - Nok får være nok. Når jeg ikke er god nok til en 18-mannstropp, er det liten vits å bli, sier Knarvik. Den tidligere Leeds-spilleren ble vraket til kampen mot Odd søndag, og nå sier han rett ut at han ønsker å forlate Brann. - Det er vurderingsevnen deres jeg er mest skuffet over, sier han til Bergens avisen. - For to sesonger siden var jeg Branns beste spiller. Jeg lurer på hva som har skjedd siden den gang. Jeg er ikke blitt noe dårligere. Brann er forsterket, men ikke nok til at jeg ikke har noe å tilføre laget, sier Knarvik til avisen. - Jeg er ikke sutrete, men mener jeg er god nok, sier Knarvik. (Aftenpostens nettutgave)
Tror ikke Mjelde og Knarvik kommer så godt overens om dagen.
Det må nesten ligge mer enn mangel på ferdigheter bak dette med at han ikke kom med til Skien.

Men jeg er ikke overbevist på noen som helst måte når det gjelder Knarvik,har møtt på han 3 av 4 ganger på Daniel Rullekebab den siste måneden når jeg har vært der. Dropp kebab og BMW'en din Tommy og kons på fotballen.

DrMeland

At han ikke kom med i troppe mot Odd skyldes nok at han var ute og klaget i avisene igjen.

Har alltid hatt sansen for Knarvik og synes han er en drivende god midtbanespiller når han er på sitt beste, men dette grenser mot ilojalitet! Han er ikke den eneste i Brann som sliter benken, Ulfstein og Lund har nesten ikke vært på banen denne sesongen og vi hører aldri noe syting fra den kanten.

Vi vil ha spillere som kjemper for å komme inn på laget og deretter kjemper for at Brann skal vinne kamper. Slik situasjonen er nå ser jeg frem til den dagen han er vekk, han lager sur stemning, og sager i greinen han sjøl sitter på. Hvem vil ha en sytete spiller?
rMeland

Scottishman

eneste grunnen til at han isje får spille e for at mjelde liker isje tryne på han.
her har vi en klassespiller så får ha faen isje være med i troppen en gang.
Ta haugen for eks han eiar jo ikkje teknikk.
tenk va knarvik hadde tilføyd på midten i forhold til haugen.
mye mer offansiv styrke i laget og for isje og snakke om teknikken og skuddfoten.
Og den spilleforståelsen.
Her e d noe som isje stemmer!!

         Mjelde d e en grunn til at han har vært i leeds!!!

anders millar

det e sikkert en god grunn for koffor han kom hem og!!
Brann, må ha det bare må ha det..

Scottishman

Ja og d var fordi han isje greide og tilpasse seg den engelske levestilen!!!!!!!!!

Ole Brom

Quote from: "Scottishman"eneste grunnen til at han isje får spille e for at mjelde liker isje tryne på han.
her har vi en klassespiller så får ha faen isje være med i troppen en gang.


Klassespiller ?? Når han ikke tar vare på sjangsene sine så fortjener han heller ikke en plass i 11'veren.

Quote from: "Scottishman"Ta haugen for eks han eiar jo ikkje teknikk.
tenk va knarvik hadde tilføyd på midten i forhold til haugen.
mye mer offansiv styrke i laget og for isje og snakke om teknikken og skuddfoten.
Og den spilleforståelsen.


Hvilke kamper i det siste har du sett Tommy spille sånn ????????

Mr.moon

Rolig gutter, skjønner dere ikke at den godeste Scottishman er selveste sytepaven Tommy? Må øve seg på tastaturet før han trer inn i staben med anders pamer, tommy duesund og resten av gjengen i ba
ø for Brann alle mann!

Ole Brom

http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=65871

er det mulig hvor mye han gutten skal legge seg oppi og klage på ???????

Ã?

Problemet med Tommy er at han tror han er bedre enn han virkelig er.
Når mannen i avisene idag kan påstå at han var Branns beste spiller for to år siden, så sier dette det meste om selvinnsikten.
Tommy har aldri på noe tidspunkt vært blant Branns 5-6 beste (unntatt i egne øyne da).
I stedet for å bite tennene sammen og yte bedre på trening og på 2. laget, bruker han all energi til å irritere seg over at ikke andre kan oppdage hvor fantastisk han er.
Tommy kunne blitt en habil tippeligaspiller hvis han bare kunne sett sine egne begrensnnger.
Da kunne vi nok galant oversett det faktum at han virker å ha en heller utrivelg personlighet.

Erik

No har no han fått grine ut på kortsporten på TVHORDALAND.... Drit lei hele løken.. han er verre enn Runaren..

cyp

Ble forbannet når eg åpnet avisen idag!! Nok en gang ble eg møtt med et bilde av Tommy Knarvik og skjønte med en gang at det stod noe syting under. Kan godt være fyren har et poeng i at Mjelde bør møte opp på flere 2. lag-kamper, men når skal han få banket inn i hovvet at sånt tar man ikke opp i avisen, men FACE TO FACE! Begynner å bli mektig irritert hele fyren no!
elt O e snobbete!!

Ole Brom


Karsten

Kem i helvete e det som syter her?

Erik

Tommy Knarvik!!


nummer9

Jaja, da har de fleste som har skrevet i denne "tråden" fått viljen sin. Leser i dagens BT at Knarvik skal lånes vekk til Bryne. Jeg synes det er trist at Knarvik ikke har fått vist fram de kvalitetene han har på banen, men at det heller har blitt en fokusering på BT og BAs skriverier.

Om jeg ikke husker helt feil ble vel Knarvik kåret til årets spiller av supporterne for 2 år siden, derav påstanden om at han var Branns beste. Det var vel det året Knarvik scoret i den siste kvallikk-kampen, som sikret brann videre spill i Eliten. Vil påstå dette er en av de vikstigste scoringene de siste sesongene, så han har definitivt vært en viktig spiller for Brann.

Vil ønske han lykke til videre i Bryne, håper han får vist frem sine sportslige egenskaper, og tar en pause med snakketøyet.

paf

Quote from: "nummer9"Om jeg ikke husker helt feil ble vel Knarvik kåret til årets spiller av supporterne for 2 år siden, derav påstanden om at han var Branns beste.

Så vidt jeg husker var det Geddi som ble kåret til årets spiller i 2002. Jeg skal ikke sverge på at jeg har rett, men jeg tror som sagt det...

Lefty

Quote from: "paf"Så vidt jeg husker var det Geddi som ble kåret til årets spiller i 2002. Jeg skal ikke sverge på at jeg har rett, men jeg tror som sagt det...


Godt du ikke sverger, for det var Tommy Knarvik som ble årets spiller 2002!

Lefty

Nixon

Quote from: "Lefty"
Quote from: "paf"Så vidt jeg husker var det Geddi som ble kåret til årets spiller i 2002. Jeg skal ikke sverge på at jeg har rett, men jeg tror som sagt det...


Godt du ikke sverger, for det var Tommy Knarvik som ble årets spiller 2002!

Lefty


skbrann.org kåret Tommy til årets spiller i 2002. Men jeg kan ikke huske at BST gjorde det. Tror kanskje jeg hadde husket en slik skandale...:)
Rød makt på Hansa

Go Up