• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Karadas!!

Started by anders millar, July 14, 2004, 22:00:55 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

anders millar

Har hørt rykter om at karadas er på vei til brann igjenn..e det noen som vet noe mer om det??han kan bare holde seg med bartene!!eller??
Brann, må ha det bare må ha det..

Alexåsane

kommer han til brann vil jeg støtte han uansett. tar han på brann drakten blir han nøytral for all forrtid. det e min mening
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Sotraanda

Aldri mere Azar. Ferdig sak.
ater, heter, hater NFF!

Ole Brom

Bonden kommer ikke tilbake til Brann. Ferdig arbeid. Han har allerede gjort for mye skader, det fins bedre alternativ.

Kruxleiven


Alexåsane

VIST! VIST! han kommer til brann så vil jeg støtte han som en vær brann spiller! det håper eg alle andre vil og!
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Laxevaag

Sug deg mens du driter, Alexåsane.
Det er institusjonen Brann vi elsker, ikke de forpulte, Metro-dexende, overbetalte horene av noen spillere...

Sorry...dritings...

enavgutta

Rimelig sikkert at vi ikke skal ha den flexeren tilbake igjen ivaffal. Det tror jeg hele Stadion var enig om under Rosenborg-kampen.

monzilla

Azar forrådte brann-drakten da han gikk til Rosenborg.

Da Karadas kysset brann-drakten (var det i treningskampen mot lithauen?) ble han vår venn, og han sverget evig troskap til klubben og drakten. Jeg tror ikke Azar selv visste hva han begav seg ut på da han gjorde dette, og de forpliktelsene han gav til Brann da. Greit nok, ingen av oss forventet at han skulle bli i brann hele karierren, men RBK?

Det er lettere å tilgi en fiende enn en venn for å bruke det ordtaket, det er ihvertfall min mening om saken.

Roffarne

For det første tror jeg man skal vente lenge på den dagen Azar, rent sportslig, velger Brann. Men den dagen han gjør det kan du være sikker på at MonsaMjelden, Peddi & co kommer til å ta imot ham med åpne armer, hvilket de også burde. For Azar er en spiller som passer som hånd i hanske i taktikken til Mons.

Hele denne episoden med å kysse drakten (som noen tilsynelatende bærer mye nag over til tross for at de ikke husker selve hendelsen) blir bare for tåpelig. Dersom det å kysse ett stykke tøy tilsvarer å sverge evig troskap overenfor Store Stå burde noen stille seg opp ved inngangen til spillergarderoben og advare om dette.

Det var vel knapt noen med ett snav av virkelighetsans som trodde at Azar skulle bli i Brann til han ble gammel og grå. Til det var potensialet rett og slett for stort. OG fremdeles innehar gutten såpass mye at han ville blitt en soleklar forsterkning på Brann.

Velkommen tilbake skal du være.

Xminator

Om det skjer får vi glemme de årene han har vert borte og forlange 120% innsats.

Jeg stiller meg heller tvilende til ryktet - både fordi jeg ikke finner noe om det OG fordi han som poster ryktet står med en(1) post i dette forumet. Lukter bråkmaker spør du meg :p

Roffarne

Nei, han må ikke komme her og være stjerne og konge, som det så fint heter.

Dog er jeg enig med X i at dette, på sitt beste, er ønsketenkninger. Og når man ikke engang klarer å skrive Miller rett, nei da..

P-K

Azar burde jo vøre overflødig i Rosenborg nå som de har Braaten.

Pipekonsert mot Azar når han spiller mot oss er bare kjempe, men noe mer enn det er bare tull.

Azar gjorde det eneste riktige ved å gå til RBK da han fikk vite han var fjerdevalg som midtstopper i Brann. I tillegg trengte Brann desperat penger. Det var Brann som pushet denne overgangen gjennom, ikke Azar.

At en sytten år gammel gutt kysser drakten sin når han scorer sitt første mål for klubben i sitt hjerte er noe han gjør i pur glede. Det er ikke noe vi bør holde imot ham resten av livet hans.
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

Straffe!!!

Azar kysset ikke bare drakten, han løp bort til gjengen fra Store Stå som var tilstede (drøye 1000 tilskuere om ikke jeg husker helt feil, og ganske mange av den 'vanlige gjengen' på Store Stå den gangen) dro opp drakten og kysset Brann-logoen foran oss. Jeg husker kampen svært godt (i april 1999), og har ikke opplevet noe liknende av en spiller hverken før eller siden. Er overhodet ingen tvil hos meg om at Azar der og da sa noe viktig om sitt forhold til Brann og Brannsupportere som utvilsomt burde følge ham resten av karrieren. Også det faktum at han uken før han gikk til Rosenborg uttalte at det var kun Brann som var klubben i hans hjerte viser jo hvilken fotballhore vi faktisk snakker om her.

Jeg har senere snakket med kompiser av Azar som forteller at han gir en god f*** i Brann og egentlig alltid har gjort det. Han er og var kun opptatt av sin egen karriere og inntjening, og alt som kan fremme den. Disse uttalelsene må selvsagt tas for det de er, nemlig løse uttalelser av gamle skolekamerater e.l. av Azar. Men gir likevel en indikasjon av hva han står for.

Var nok ingen som trodde Azar skulle være i Brann hele veien, men måten dette skjedde på var ihvertfall et kraftig slag midt i trynet mitt.

MrMojoRisin

Quote from: "Straffe!!!"Jeg har senere snakket med kompiser av Azar som forteller at han gir en god f*** i Brann og egentlig alltid har gjort det.


Spørs hvor mye "kompiser" man egentlig skal kalle disse, da.
Sikkert mer bekjente. Kompiser sier nemlig ikke slikt om kompiser.
rann - I love you, even if you fuck up.

Roffarne


P-K

Azar var sytten år da han kysset logoen på Branndrakten!! Han var et barn!!
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

Bardehval

Jeg er villig til å ta imot alle spillere, bortsett fra Tore Andrè Flo.
En annen sak er at jeg syns Karadas er for keitete til at jeg vil ha ham tilbake.

Xminator

For å si det slik, Rønningen nordover - Karadas sørover -> hestehandel av dimensjoner.

Karadas er vel bedre enn de tre "utfordrerene" vi har på spissplassen i dag (Dylan/Walde/Ystås), og har vel også større potensial enn de 3 (selv om jeg håper Walde blir en meget god spiller). Så han hadde hevet laget.

Karadas har ikke ferdigheter vi ikke har i laget allerede, han er "bare" bedre på det vi allerede har. Sportslig helt klart en "ja" spiller, følelsesmessig en tja-spiller, økonomisk og med tanke på utvikling av de spillerene vi allerede har en nei-spiller.

Blææ

ont follow me,Im lost too

Roffarne

Ta deg en pille Blææ.
Så lenge Azar har noe å tilføye skal han få lov til å spille for oss.
Orker ikke gå igjennom dette med kyssing/ pissing/ svik og overganger en gang til, men slike følelser kvalifiserer deg til en hedersplass i Oransje-ordenen.

Henki

Hvorfor begynnte vi å diskutere dette her nå igjen egentlig? Azar blir vel værende i barteslummen gjør han ikke det da?
Ballen skal fremover!

Roffarne

Trekker du faktorer som fornuft inn i dette? Oi, da blir det vanskelig.
Det er med Azar som med jojo`en og andre vinglete fenomener at de må opp i lyset i ny og ne. Og når Peddien ønsker 2 spillere til før vinduet blir lukket er det like sikkert som syndefloden at en eller annen luring drar frem Azar.

Men du har helt rett. Han blir i barteland frem til en eller annen belgisk bakgårdsklubb er villig til å overta ham (i lys av at han er blitt overflødig etter Braaten kom).

P-K

lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

Pi_Meson

Quote from: "anders millar"Har hørt rykter om at karadas er på vei til brann igjenn


Hvor har du hørt disse ryktene?

Sotraanda

han har vel en kilde som sikkert er en kompis av han, som sikkert vet alt. Begynner jo å bli typisk på dette forumet...
ater, heter, hater NFF!

Blææ

Quote from: "Roffarne"Ta deg en pille Blææ.
Så lenge Azar har noe å tilføye skal han få lov til å spille for oss.
Orker ikke gå igjennom dette med kyssing/ pissing/ svik og overganger en gang til, men slike følelser kvalifiserer deg til en hedersplass i Oransje-ordenen.



Klovn.
ont follow me,Im lost too

Roffarne

Quote from: "Blææ"
Quote from: "Roffarne"Ta deg en pille Blææ.
Så lenge Azar har noe å tilføye skal han få lov til å spille for oss.
Orker ikke gå igjennom dette med kyssing/ pissing/ svik og overganger en gang til, men slike følelser kvalifiserer deg til en hedersplass i Oransje-ordenen.



Klovn.


Gjerne det.
Men verden er ikke så rød og hvit som du nok vil ha den til.
Kan ikke gjenta det nok ganger, men Azar var ikke ønsket på Staddaen av trener-teamet. Hva skulle han gjøre? Lenke seg fast til "Sprinteren" og forlange å få bli? Foreslår at du setter deg inn i saken før du kaller Azar for en Judas. Det blir som å kalle Tesen for en, og DET vil du vel ikke?

Ole Brom

Man kan vel ikke "tvinge" en spiller til å forlate en klubb da. Det spillerens siste ord som er avgjørende. MEN, i azar saken så følte han seg nok skviset ut av hele Brann og ville vekk tilslutt.

Xminator

Hvem som skviset hvem er ikke godt å si.

Brann fikk ikke bruke Karadas der de helst ville bruke han. Karadas ville så gjerne spille på landslaget, og der fortalte de jo at skulle han bli landslagsspiller - ja da måtte han spille midtstopper.

Det hele var ikke sort eller hvitt, det var jo en herlig suppe av gråfarger fra alle.
Brann gjorde feil.
Landslagsledelsen gjorde feil.
Karadas gjorde feil.
Summen ble en Karadas så langt borte fra førstelaget som mulig og en klubb i akutt pengenød. Det var riktig å selge Karadas, det var feil å selge til RBK. Alle ble tapere - untatt RBK :p Selv om de sikkert lurer litt på om det var verdt pengene ;)

Go Up