• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Forsterkninger

Started by Asker, July 14, 2004, 21:08:49 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Asker

Som de aller fleste er jeg glad for vi har fått penger til å hente inn en spiller eller to av ett visst kaliber, og selvfølgelig er jeg spent på Miller.

Det som plager meg, er hvor lite agressive Brann er på overgangsmarkedet i Norge, Soma var genialt, Klukk spiller ikke i 1.div en gang. Det er så mange norske spillere om kan gå bosman til høsten at det er rått. Kan nevne 3 klare forsterkninger til laget: Ronny Deila, Alexander Aas (en av norges beste høyrebacker til et Brann uten back?) og David Hanssen(rktig nok ikke bosman men var på vei bort en stund) Erik Nevland, Peter Kopteff(finsk men dog) Braathen som dro til barten.
Svenske markedet bugner over av talenter, hvis vi ønsker teknikkspillere med fysikk er det landet å se til. De klubbene som er frampå eller rbk  vinner overgangkrigen.
Må vi alltid gå over bekken etter vann?

Ole Brom

Har det ikke alltid vært sånn med Brann da ? Tilslutt endte vi opp med en razanauskas eller kottila.

MEN håper at peddilusken har antennene ute og vet hva som rører seg i det norske markedet.
Tror nok at om en uke eller to så kan vi ha en overraskende forsterkning:)

Andrews

Latterlig! Brann har hentet 2 spillere dette overgangsvinduet og vurderer 1-2 til. Hva forventer du? Dessuten må vi vel innse at Brann og Bergen er ikke verdens navle...

Sotraanda

Quote from: "Ole Brom"Har det ikke alltid vært sånn med Brann da ? Tilslutt endte vi opp med en razanauskas eller kottila.

MEN håper at peddilusken har antennene ute og vet hva som rører seg i det norske markedet.
Tror nok at om en uke eller to så kan vi ha en overraskende forsterkning:)


Nåja, bomkjøpene & floppene har vel ikke akuratt floreret etter at Mons Ivar & peddi tok over roret...
ater, heter, hater NFF!

Asker

Jeg forventer at en klubb som ønsker å hevde seg er frampå når det gjelder å sikre seg gode spillere. Når spillere som Hanssen, Deila, Aas, Braathen lurer på å flytte burde Brann være først frempå for å sikre seg disse. Brann og Bergen er kanskje ikke verdens navle, men det er ikke Kristiansand, Fredrikstad eller Lillestrøm heller, Faktisk er det få plasser i Norge som er verdens navle. Det er ingen grunn til at vi alltid skal være aventende når det gjelder spillerkjøp, alltid så redde for å få det nei.

Kruxleiven

Jeg så Allsvenskan kampen mellom DIF og Malmøff. Herlig spiller denne Afonso. 29 mål på 47 kamper eller hva det var. Det er en klassespiss jeg kunne ønske meg, men han vil nok bli dyr. Ellers masse "norske" aktører der. Grahn, Touray og Arneng fra VIF og Høiland som ekte nordmann på Malmö. Jeg tror det kunne vært mulig å hente noe kvalitet i Sverige. I Norge vet vel vi alle at det kan bli vanskelig og at de fleste spillere er låst til sin klubb nå i sommer. Flere islendinger gidder jeg ikke. Kan tenke meg at Finland er ribbet for kvalitet (vi trenger ikke en ny Ylönen som var en god lagspiller, men som ikke var veldig mye bedre enn de andre vi hadde i stallen). Hent inn flere afrikanere! Med god research kan det bli suksess.

Go Up