• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Da var det gjort

Started by MrMojoRisin, July 14, 2004, 11:33:25 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

MrMojoRisin

Dermed var Olofinjana Wolves-spiller.

Brann får 21,7 millioner kroner - og summen kan stige til 25,5 millioner.
Dette er gode penger som Brann har bruk for.

Uansett hva bedreviterne måtte si, så er jeg sikker på at Per Ove og gjengen bruker pengene vel.
Ludvigsen er nok snart Brann-spiller, og Braathen kan være nestemann ut.
rann - I love you, even if you fuck up.

Nixon

Glimrende! Og så får vi bare håpe at Wolves rykker opp slik at det kommer mer penger på konto. Men det gjenstod fortsatt noen detaljer står det på nettet, håper ikke er noe viktig...

Ellers kommer nok ikke Braaten (uten h...). Ser ut som om Rosenborg trekker det lengste strået. Hvis ikke blir han i Oslo.
Når det gjelder TFL så fatter jeg ikke at det tar så lang tid. Går han og venter på noe ennda bedre? Såvidt jeg vet står det mellom Brann og Glimt. Og da burde valget være enkelt...:)
Rød makt på Hansa

MrMojoRisin

Quote from: "Nixon"
Ellers kommer nok ikke Braaten (uten h...). Ser ut som om Rosenborg trekker det lengste strået. Hvis ikke blir han i Oslo.


Han heter Braathen (med h...). Hvor har du det fra at han heter noe annet?

Ludvigsen har jeg tro på kommer.
rann - I love you, even if you fuck up.

P-K

Alle aviser samt hjemmesiden til Skeid omtaler ham som Braaten uten h, så jeg regner med at det er slik det skrives...
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

atlascopo

Han skrives med H i CM. men tviler på at det er med H. tror heller hjemmesiden til skeid å norske aviser fremfor CM

Sotraanda

BRAATEN!!!! SÃ¥nn er det... Uansett, godt med gode penger. Noen som vet mer ang. disse avdragene??
ater, heter, hater NFF!

sekto

Nekter å tro Olofinjana er solgt før absolutt alle har bekreftet det og han står der og holder Wolverhampton drakten foran seg. Stod vel at dette var i følge Wolves sin hjemmeside. I går trodde vel Brann at Seyi var på ferie i Kreta, så spørs om de skal forhandle noe mer om dette.. Kan være jeg ikke har fått nok info, så om noen vet mer, så får de komme med det..

Men lurer litt på hvor lurt det er av Seyi å gå til en engelsk første divisjonsklubb. Har jo vist seg mange ganger at lag som rykker ned, sliter meget hardt med å komme seg rett opp igjen til PL..

BrannMann

Er jo bra med penger dette da, får håpe det ikke er i avdrag over 20 år
jokomelk og brød og seriegull!!!

Ole Brom

Spørs hvor mye Brann får i en engangssum da. Veldig spent på dette. Om vi får hele beløpet på litt over 21 mill er det jo KONGE !

Noen som vet hva slags klausuler som ligger inne hvor Brann kan få enda mer penger ? Ved opprykk ? Spilt ant kamper ?

KennethS

Quote from: "Ole Brom"Spørs hvor mye Brann får i en engangssum da. Veldig spent på dette. Om vi får hele beløpet på litt over 21 mill er det jo KONGE !

Noen som vet hva slags klausuler som ligger inne hvor Brann kan få enda mer penger ? Ved opprykk ? Spilt ant kamper ?



Brann får ikkje alt, Auto23 skal ha 20% av overgangsummen. Men de har jo sagt at de kan være interessert og invistere noen av de pengene i nye Brann spillere, så her e det bare og handle.
tå på Brann

sekto

Vet ikke klausulene, men vil tippe det er sikkert en om ekstra penger etter x-antall kamper, slik som vi hadde med Hassan. Så er det kanskje noen målbonuser og lignende?

Roffarne

QuoteHan heter Braathen (med h...). Hvor har du det fra at han heter noe annet?


Hvor har du det ifra at det er MED? Har enda tilgode å se ett eneste sted der de bruker H, sett bortifra debatanter her inne.
Hvis du bruker CM som oppslagsverk bør du komme deg ut i frisk luft oftere.

Ole Brom

Foreslår at alle går inn her : http://www.skeid.no/index.php?aid=1947&k=skeid%2FAlaget-Spillere&mid=4

SÃ¥ kan vi avslutte denne diskusjonen om bokstaver en gang for alltid. !

Alexåsane

Braaten, Daniel Omoya

For et mas om et jævla navn.
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

abe78

Quote from: "Nixon"Når det gjelder TFL så fatter jeg ikke at det tar så lang tid. Går han og venter på noe ennda bedre? Såvidt jeg vet står det mellom Brann og Glimt. Og da burde valget være enkelt...:)


Problemet er nok heller han har en 2 års kontrakt med Hertha Berlin.
(Skrives det med to h'er?)
.og husk!

Go Up