• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Tommy til Start?

Started by viks, July 12, 2004, 07:27:02 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

viks

Dette må jo være ukens gladnyhet? Tommy trener med Start? Mannen som uke ut og uke inn blir sitert på de mest fantastiske ting i BA har godt av et miljøskifte og å komme se en plass han må bevise nokke. Helst hadde jeg i grunnen sett at Bergen fikk ett lag i 1 div, som vi kunne lånt han ut til.

Dessverre så har ikke Tommy utviklet seg til den fotballspilleren vi håpet han skulle bli.

Dessverre så kom Tommy til denne verden med litt mindre håndbagasje enn de fleste andre.

Dessverre  (eller?) Kommer ikke BA til å ha noe å skrive om når Tommy stikker til Sørlandet..


Bye bye bye..
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Xminator

Må få minne flere om hvordan de skrøt av Tommy for mindre enn 2 år siden. Tommy har desverre hatt den utviklingen som jeg og en del andre så for oss for 2 år siden.

Nå har han jo resten av sesongen på seg til å overbevise om at han faktisk er god nok for eliteserien. Jeg tror han blir Startspiller og avgjørende i nok en nedrykksstrid til neste år...

Ole Brom

Skal ikke grine på nesen om (når) Tommy forsvinner. Enig med at han ikke har hatt den framgangen som både vi og Tommy hadde ønsket. Han har vært mye i media og kritisert både det ene og det andre i Brann men når han da har fått sjangsen så har han definitivt IKKE tatt vare på den. Så det er helt greit at han forlater Brann, håper samtidig at dette kan gi en ny giv hos gutten for vi vet at det bor fotball i han.

Men jeg er redd for at det de fleste sitter igjen av inntrykk av Tommy og det vi kommer til å huske best, er ikke hans spill på banen mens hans mange sutrete innlegg i diverse media.

Lykke til videre Tommy !(om du forsvinner)

Roffarne

Det er bare å innse at Tommy ikke har noe mer å tilføye Brann. Selv om gutten en gang var Leeds sitt mest lovende talent er det noen år siden de dager. Det er rett og slett ikke mer Eliteserie-schwung over ham.

Sotraanda

Akuratt det at han ble årets unge spiller i Leeds ødelagte for han. Han ble "stjerne" i sin egen verden når han da kom tilbake til Brann.
Kom deg ned på jorden Tommy, i den gule trøyen.
ater, heter, hater NFF!

Go Up