• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

hvor mange er vi?

Started by bergen, July 11, 2004, 17:58:23 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

bergen

jeg har lett litt rundt på siden.. men jeg finner ikke ut hvor mange medlemmer vi er.. noen som vet det?

et forslag: hadde det ikke vært bra med et sted hvor brann suportere kunne sittet.. et eget parti.. med innmelding og sånn.. tror dette kan bli veldig bra for å skape mer stemning på stadion..  :D for jeg ser jo med drakt som sitter spred utover hele stadion..(noen av de har vel lyst å synge!?) kanskje hvis det blir en plass hvor disse kan sitte så begynner de å synge! :D

Ole Brom

Tja tipper vi er rundt en 15-1600 medlemmer ??

Sitte ? Da kan du vel joine folka på Hansa tribunen, for min del vil jeg stå og det tror jeg majoriteten av Brann supporterne vil også :)

bergen

liker best å stå eg å.. men poenge var vel egentlig å skape to steder hvor folk synger... det e jo jævli upraktisk å få med fler folk på stadion å synge når det er bare folk på storestå som synger.. er liksom litt vekke fra "sittefolk".. skjønner? vet ikke... tror bare et ville blitt mer stemning rundt om på stadion.. og ikke bare på storestå. hvis det hadde dannet seg en gjeng med syngende folk utover sittetribunen.. fått med seg folk og laget stemning.. :D

Syng for Brann

Noen av oss på Hansa prøver å lage liv! Til tider kan hele tribunen bli med og da blir det bra (!)

Ellers er jeg enig i at rekrutteringen i BBB ikke er så bra, men de som driver dette gjør en kjempe jobb.  

Nå vet jeg ikke hvor mange vi er, tror Ole Brom har noenlunde rett!

Ole Brom

Quote from: "Syng for Brann"
Ellers er jeg enig i at rekrutteringen i BBB ikke er så bra, men de som driver dette gjør en kjempe jobb.  


Nå har vel ikke BBB gjort så mye med å rekruttere nye medlemmer til supporterklubben. Ihvertfall ikke meg bekjent. Det finnes jo mange varianter av vervekampanjer som kunne settes igang men vet ikke hva slags planer styret har. Det aller viktigste for BBB er å få klubben 100 % opp å gå når det gjelder alt som har med den totale driften å gjøre. Da kan man tenke på vervekampanjer etc.

Sotraanda

Hmm, ka begynnte medlemmsnr. på medlemskortene på?
1000? En kompis av meg fikk netopp sitt kort, han hadde medlemsnr rundt 2600...
ater, heter, hater NFF!

grei

Kanskje folk beholdt BST-nummeret sitt? Vet ikke antall medlemmer, tipper litt i overkant av 1000.

Erik

tror BBB er rundt 12-1500 i hvertfall..

Syng for Brann

Quote from: "Ole Brom"
Quote from: "Syng for Brann"
Ellers er jeg enig i at rekrutteringen i BBB ikke er så bra, men de som driver dette gjør en kjempe jobb.  


Nå har vel ikke BBB gjort så mye med å rekruttere nye medlemmer til supporterklubben. Ihvertfall ikke meg bekjent. Det finnes jo mange varianter av vervekampanjer som kunne settes igang men vet ikke hva slags planer styret har. Det aller viktigste for BBB er å få klubben 100 % opp å gå når det gjelder alt som har med den totale driften å gjøre. Da kan man tenke på vervekampanjer etc.


Ja, rart at ikke BBB har noen slike verve-kampanjer! Tror vi har store muligheter til å bli store og gode supportere!

Jeg vet at ikke hovedsaken er å være store, men det er vel ikke en uting heller... :wink:

Ole Brom

Quote from: "Syng for Brann"
Quote from: "Ole Brom"
Quote from: "Syng for Brann"
Ellers er jeg enig i at rekrutteringen i BBB ikke er så bra, men de som driver dette gjør en kjempe jobb.  


Nå har vel ikke BBB gjort så mye med å rekruttere nye medlemmer til supporterklubben. Ihvertfall ikke meg bekjent. Det finnes jo mange varianter av vervekampanjer som kunne settes igang men vet ikke hva slags planer styret har. Det aller viktigste for BBB er å få klubben 100 % opp å gå når det gjelder alt som har med den totale driften å gjøre. Da kan man tenke på vervekampanjer etc.


Ja, rart at ikke BBB har noen slike verve-kampanjer! Tror vi har store muligheter til å bli store og gode supportere!

Jeg vet at ikke hovedsaken er å være store, men det er vel ikke en uting heller... :wink:


Jeg tror at gutta i BBB gjør som Mjelde : Bygger sten for sten. Tror dette er veldig fornuftig og ikke gjøre noe overilt slik at man ikke plutselig står oppi en situasjon man ikke klarer å håndtere.

Men en vervekampanje hadde ikke vært å forakte i nær fremtid.

Det er riktig som du poengterer avslutningsvis at hovedsaken ikke er å være størst. MEN dette vil medføre gode inntekter til BBB som igjen kan bla. medføre et bedre tilbud til dets medlemmer.

brannfrik

rotet litt i gamle avisarkiver og då fant eg denne artikelen:

http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=57890

den ble publissert i bt i mars. les det siste avsnittet. skulle tro vi e en del fler medlemmer no enn vi var i mars. det e vel en del som har meldt seg inn etter at sesongen startet. ellers hadde det vel ikkje vært så dumt å ha en liten rubrikk på forsiden som blir oppdatert en gang i uken som viser hvor mange medlemmer vi er, eller i alle fall få en oppdatering på medlemstallet på forsiden en gang i blant......

bergen

genialt med en rufrikk som viser hvor mange medlemmer vi er! kan dette fikses?
:D

Syng for Brann

Quote from: "bergen"genialt med en rufrikk som viser hvor mange medlemmer vi er! kan dette fikses?
:D


Har iallefall sett andre grupper gjør dette, men tror ikke BBB vil gjøre det.

Rett og slett fordi at da virker det som at å bli størst er det viktigste! Noe det selvfølgelig ikker er. (men det er vel ikke å forakte heller?)

bergen

eg syns det hadde vært kjekt å vite hvor mange vi er.. og se om det kommer flere medlemmer en gang i blant...

__________________

det viktigste er å være gode suportere, synge høyt og lage liv!

eXploSer

jeg har medlemsnummer 797 så de begnynte på 1, det er det de i styret har. så fortsetter det oppover

Brann e livet mitt :)

Eg har medlemsnr 2614... Då betyr d vel at vi e nesten 3000 då??
Brann i mitt hjerte for alltid-

BYEN E BERGEN OG LAGET E BRANN!!!

(Altså, bare for å gjøre d klart: Eg e jente!)

brannfrik

du må huske at alle medlemmene som bbb arvet av bst hadde de første medlemsnummerne fra 1 til ca 1800 og etter det er det mange som har meldt seg inn og sikkert en del som har meldt seg ut.

monzilla

hvis jeg ikke har tatt fullstendig feil, så er ikke BBB "ferdig" enda... Tid, folkens.  Klanen ble ikke dannet over natten.

Go Up