• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Tifo til enkelte spillere:

Started by Sotraanda, July 10, 2004, 00:23:03 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Sotraanda

Tenkte på et tifo show knyttet til en enkelt spiller.
Da tenker eg først og fremst på Seyi, kansje dette gjør at han signer ny kontrakt?
Leste at tifo gruppen hadde fått tak i massevis med stoff, ka med å lage en sånn drakt (http://www.aiktifo.com/bilder/varlden/danmark/brondby/1.jpg) til f.eks kampen mot enga. Drakten kunne vi festet i taket på umbro tribunen, og den kunne hengt ned mot store stå. Ka sier dere??

Tror dette hadde blitt veldig bra!!
ater, heter, hater NFF!

Ricky

Tror jeg ville drøyd med det der til overgangsvinduet er stengt godt igjen... :) Ellers kan man sitte igjen med mange bortkastede arbeidstimer.

Alexåsane

eller bare en brann drakt. er ikke navn på tippeliadrakter vettu
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Sotraanda

Nei det vet eg, men du skjønner vel poenget mitt alex fra åsane?
Nemmelig å få fram at vi sitter pris på Seyi!!
ater, heter, hater NFF!

bjirn

Jeg har en original Nigeria-drakt som snart skal prydes med Olof sitt navn.

Alexåsane

joda eg skjønner poenget.
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Ole Brom

Hva mener folk om å lage en Tifo til Seyi nå når han er solgt ? En banner ? Dette syntes jeg vi bør få til, mannen har tross alt skaffet Brann over 20 mill. !

Her bør det gjøres et unntak, ja til Tifo til Seyi !!

Sotraanda

Enig, Ole Brom, men da må man f.eks få Seyi ut på matten, sånn at han er tilstede. Da skulle vi lagd en kjempebanner. Da mener eg en kjempebanner. Ikke et laken ala Geddis siste kamp, men et banner som gjerne dekker hele umbro + SS!
ater, heter, hater NFF!

P-K

Hvor i alle helveter skal du få tak i dette fra Sotraanda?!?
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

Sotraanda

Quote from: "P-K"Hvor i alle helveter skal du få tak i dette fra Sotraanda?!?
ater, heter, hater NFF!

BL

Quote from: "Sotraanda"Enig, Ole Brom, men da må man f.eks få Seyi ut på matten, sånn at han er tilstede. Da skulle vi lagd en kjempebanner. Da mener eg en kjempebanner. Ikke et laken ala Geddis siste kamp, men et banner som gjerne dekker hele umbro + SS!


det hadde vært saker! men blir vel vanskelig å få det til å dekke umbro og ss pga stolpene...
Hansa-
Felt Z

P-K

Skulle kanskje lagt til et smil på den siste der. Beklager.
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

Syng for Brann

Quote from: "Ole Brom"Hva mener folk om å lage en Tifo til Seyi nå når han er solgt ? En banner ? Dette syntes jeg vi bør få til, mannen har tross alt skaffet Brann over 20 mill. !

Her bør det gjøres et unntak, ja til Tifo til Seyi !!


En stor banner burde vi absolutt klare.   (!)

Sotraanda

Ka sier dere i tifo gruppen? Seyi sier han håper å være på plass til enga kampen. Her må det skje noe!!
ater, heter, hater NFF!

grei

Hm. En skam om en spiller som har vært i klubben under to sesonger får mer ståhei rundt seg når han drar enn Geddi, som trofast gjorde sin innsats i alle år.

Yngve

Geddi fekk mykje ståhei rundt seg han, einaste var at gjennomføringa var så totalt udugelig og bortkasta at dei kunne lika godt ha spara seg heile greia...

Og viss me no tenkjer litt realistisk på det, kva tiførte geddi kluben kontra seyi? Geddi var her i 266 kampar, der han vart ledd av i 70 og hata i resten, eg har aldri vore nokon fan av mannen, han hadde innsats men ikkje talent. Han skal ha for kontinuiteten men ikkje noko anna, proffeventyret hans var jo heller ikkje noko å skryta av. Mens seyi faktsik har tilført klubben pengar, me har kanskje brukt i underkant av 2 millionar på mannen og får tilbake 25 (minus 20% til auto 23) dvs 18 mill rein netto på mannen som igjen tilfører klubben nye spelarar og ikkje minst nye tribunar, ny matte osb. Så personleg er eg heilt for ein banner til seyi.

Og for den saks skuld til andre spelarar som har gjort seg fortent til det ( t.d geddi...)

Personleg sÃ¥ vil eg ha tifo som skapar stemmning pÃ¥ tribunane ikkje passifiserande og flotte rutemønster, fø noko som fÃ¥r folk til Ã¥ rable gal før kampstart og som dermed kan viareføre stemmninga inn  i kampen og dermed skrøyme livskiten ut av motstanderane allereie før kampstart.

brannfrik

du mener altså at vi bør lage tifo til spillere som gir raske penger, men ikkje til de som har vært lojal mot klubben i over et tiår, og du mener at vi bør begynne å blusse hemningsløst på tribunene hver kamp??

lykke til!!

Yngve

ja om det er slik du tolkar det så er det greit nok det. Ord som bluss o.l. vart aldri nemd, og mi begrunning for kvifor tifo til seyi las du, og tolkar du det slik er det greit det. Men hugs på at det er di tolking, ikkje mi.

Scottishman

Quote from: "Yngve"Geddi fekk mykje ståhei rundt seg han, einaste var at gjennomføringa var så totalt udugelig og bortkasta at dei kunne lika godt ha spara seg heile greia...

Og viss me no tenkjer litt realistisk på det, kva tiførte geddi kluben kontra seyi? Geddi var her i 266 kampar, der han vart ledd av i 70 og hata i resten, eg har aldri vore nokon fan av mannen, han hadde innsats men ikkje talent. Han skal ha for kontinuiteten men ikkje noko anna, proffeventyret hans var jo heller ikkje noko å skryta av. Mens seyi faktsik har tilført klubben pengar, me har kanskje brukt i underkant av 2 millionar på mannen og får tilbake 25 (minus 20% til auto 23) dvs 18 mill rein netto på mannen som igjen tilfører klubben nye spelarar og ikkje minst nye tribunar, ny matte osb. Så personleg er eg heilt for ein banner til seyi.

Og for den saks skuld til andre spelarar som har gjort seg fortent til det ( t.d geddi...)

Personleg sÃ¥ vil eg ha tifo som skapar stemmning pÃ¥ tribunane ikkje passifiserande og flotte rutemønster, fø noko som fÃ¥r folk til Ã¥ rable gal før kampstart og som dermed kan viareføre stemmninga inn  i kampen og dermed skrøyme livskiten ut av motstanderane allereie før kampstart.


Seyi kan ikkje måles med geddien.
geddien e ti ganger mer verdt en seyi.
Han gjorde en kjempe innsats i alle de 266 kampene han spilte for brann.
og ikkje kom her og si at geddien ikkje hadde talent.                        


HAN HAR SPILT FOR LANDSLAGET!!!!!

Scottishman

Quote from: "Yngve"Geddi fekk mykje ståhei rundt seg han, einaste var at gjennomføringa var så totalt udugelig og bortkasta at dei kunne lika godt ha spara seg heile greia...

Og viss me no tenkjer litt realistisk på det, kva tiførte geddi kluben kontra seyi? Geddi var her i 266 kampar, der han vart ledd av i 70 og hata i resten, eg har aldri vore nokon fan av mannen, han hadde innsats men ikkje talent. Han skal ha for kontinuiteten men ikkje noko anna, proffeventyret hans var jo heller ikkje noko å skryta av. Mens seyi faktsik har tilført klubben pengar, me har kanskje brukt i underkant av 2 millionar på mannen og får tilbake 25 (minus 20% til auto 23) dvs 18 mill rein netto på mannen som igjen tilfører klubben nye spelarar og ikkje minst nye tribunar, ny matte osb. Så personleg er eg heilt for ein banner til seyi.

Og for den saks skuld til andre spelarar som har gjort seg fortent til det ( t.d geddi...)

Personleg sÃ¥ vil eg ha tifo som skapar stemmning pÃ¥ tribunane ikkje passifiserande og flotte rutemønster, fø noko som fÃ¥r folk til Ã¥ rable gal før kampstart og som dermed kan viareføre stemmninga inn  i kampen og dermed skrøyme livskiten ut av motstanderane allereie før kampstart.


Seyi kan ikkje måles med geddien.
geddien e ti ganger mer verdt en seyi.
Han gjorde en kjempe innsats i alle de 266 kampene han spilte for brann.
og ikkje kom her og si at geddien ikkje hadde talent.                        


HAN HAR SPILT FOR LANDSLAGET!!!!!

Yngve

Quote from: "Scottishman"
Quote from: "Yngve"Geddi fekk mykje ståhei rundt seg han, einaste var at gjennomføringa var så totalt udugelig og bortkasta at dei kunne lika godt ha spara seg heile greia...

Og viss me no tenkjer litt realistisk på det, kva tiførte geddi kluben kontra seyi? Geddi var her i 266 kampar, der han vart ledd av i 70 og hata i resten, eg har aldri vore nokon fan av mannen, han hadde innsats men ikkje talent. Han skal ha for kontinuiteten men ikkje noko anna, proffeventyret hans var jo heller ikkje noko å skryta av. Mens seyi faktsik har tilført klubben pengar, me har kanskje brukt i underkant av 2 millionar på mannen og får tilbake 25 (minus 20% til auto 23) dvs 18 mill rein netto på mannen som igjen tilfører klubben nye spelarar og ikkje minst nye tribunar, ny matte osb. Så personleg er eg heilt for ein banner til seyi.

Og for den saks skuld til andre spelarar som har gjort seg fortent til det ( t.d geddi...)

Personleg sÃ¥ vil eg ha tifo som skapar stemmning pÃ¥ tribunane ikkje passifiserande og flotte rutemønster, fø noko som fÃ¥r folk til Ã¥ rable gal før kampstart og som dermed kan viareføre stemmninga inn  i kampen og dermed skrøyme livskiten ut av motstanderane allereie før kampstart.


Seyi kan ikkje måles med geddien.
geddien e ti ganger mer verdt en seyi.
Han gjorde en kjempe innsats i alle de 266 kampene han spilte for brann.
og ikkje kom her og si at geddien ikkje hadde talent.                        


HAN HAR SPILT FOR LANDSLAGET!!!!!


No har vel om eg ikkje tar heilt feil Olofinjana og speld for sitt landslag, og på høgare nivå enn geddien. Geddi spelde aldri i em eller tilsvarande sluttspel, men det ahr jo som kjend Olofinjana gjort. (afrikmesterskapet om du skulle vere i tvil siddisskotte)

grei

Poenget er at offervilje, innsats og lojalitet er de egenskapene supporetere setter mest pris på. Om en spiller gjør sitt beste for Brann og har hjerte i klubben fortjener han mer respekt enn en tilfeldig fyr som er meget god men kanskje ikke alltid gir alt.

Yngve

Eg skjønar det poenget grei, men eg skjønar fortsatt ikkje kvifor spelarar som Olofinjana kan få sin eigen tifo, eller enkeltspelarar generelt. Er no andre enn geddi som har gjort sitt og ofra seg for klubben dei siste 10 åra. Og det som vart gjort for geddien var jo direkte flaut...

P-K

Vi husker vel alle landskampen til Geddi. Norge var på motorveien til EM i '96, Geddi byttes innpå og vips... vi var ute!

Geddi hadde innsats til tusen, men ingen kan påstå at han var noen stor fotballspiller. Da BA hadde avstemning om han burde gi seg eller fortsette som fotballspiller stemte 49% for at han skulle gi seg! Det er mye det!
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

Go Up