• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann-enga 2 aug.

Started by JhonnyBeGood, July 08, 2004, 19:13:02 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

JhonnyBeGood

Det nærmer seg hatkamp nr.1 i norge :evil:
Vi må samle oss mot pakket frå horedstaden, å få til skikkelig stemningfull tifo (konfetti, flagg, bluss inne på SS og på hansa, bannere med greie budskap til horene og mange flotte hatsanger) Gleder meg..

Vi hater enga vi hater vålerenga Vi hater enga vi hater vålerenga Vi hater enga vi hater vålerenga Vi hater enga vi hater vålerenga
ow do you spell Pele three letters G.U.D!
Hvordan staver man Geirmund Brendesæter, fem bokstaver, G.E.D.D.I

Brannfrelst

Bluss på Store Stå kan du nok glemme!! Men resten skal vi vel få til.. Du får komme på dugnad å klippe konfetti og male... Tror vi har litt konfetti fra rbk kampen som ikke ble brukt..
2.10.07-Gullet kom hem!

Syng for Brann


Pep`

Jeg presterer å være bortreist den kampen. Typisk.

Håper ihvertfall dere får en underholdende kamp, og at det blir tatt mye bilder. Og selvfølgelig seier ;)

Tifo-gruppen

konfetti har vi egentlig ikke lov å bruke av brann.. men med litt god snakking.. ja hvem vet.
Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)

Sotraanda

Quote from: "Tifo-gruppen"konfetti har vi egentlig ikke lov å bruke av brann.. men med litt god snakking.. ja hvem vet.


Så hvorfor i alle dager fikk eg ordre om å klippe dette av dere på lørdag?
ater, heter, hater NFF!

Tifo-gruppen

fordi vi får tilatelse under enkelt kamper... så mot rbk hadde vi tilatelse.
Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)

Alexåsane

til kampen mot enga ( første hjemmekamp etter ferien) ville jeg anbefalt å gi de nye spillerene en varm velkomst. bannere med velkommen [navnet på de nye] eller noe sånt.

ka sier tifogruppen til det?
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

2rB

Vil ha eit banner med "Store stå slutt å klapp!" på eg!
:(

Ole Brom

Quote from: "2rB"Vil ha eit banner med "Store stå slutt å klapp!" på eg!
:(


Faktisk så har dette bedret seg ! Tro det eller ei ! Begynner det virkelig å synke inn hos folk at man ikke skal drive med denne herskens irriterende klappinga i tide og utide ?

DJ_ADG

eg kommer hjem fra ferie akuratt tids nok til kampen sÃ¥ eg kan ikkje komme pÃ¥ TFO dugnad, men eg har en god del røde ark eg kan klippe til konfitti Ã¥ ta md mg pÃ¥ kampen. SÃ¥ eg hjelper i  hvertfall pitelit. lykke til pÃ¥ TIFO dugnad. og vi fÃ¥r hÃ¥pe vi fÃ¥r riktig maling til denne kampen.

TIFO é døds kult.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Sotraanda

ater, heter, hater NFF!

Brannfrelst

Quote from: "Tifo-gruppen"konfetti har vi egentlig ikke lov å bruke av brann.. men med litt god snakking.. ja hvem vet.


Jeg kan godt klippe konfetti i noen timer,men begynner det ikke å nærme seg kampen nå? Er bare 3 uker igjen.
Er det noen varer igjen fra rbk kampen?
2.10.07-Gullet kom hem!

Tifo-gruppen

det er ikke mye nei.. noen plakater er alt
Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)

Alexåsane

Quote from: "Tifo-gruppen"det er ikke mye nei.. noen plakater er alt


konfettien som ikke ble brukt da? ble det ikke klippet opp mye på lørdagen?
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Brannfrelst

Hmm.. Blir det ikke TIFO mot enga eller?? Ser ikke bra ut..Er 8 dager igjen nå.. I kveld vinner Brann 2-1 mot molde.. Winters og Kvisvik scorer..
2.10.07-Gullet kom hem!

Erik

Vi trenger ikke tifo hver jævla kamp... Tror vi heller trenger og prøve og få litt mer stemming osv... Drite i tifoen....

DJ_ADG

pÃ¥ mandag kan vi ha konfitti.....pluss noe annet. Dersom det blir konfitti med synnes eg TIFO-gruppen kan si det sÃ¥nn at  vi kan lage konfittiÃ¥ ta med oss, men eg vet at TIFO skal væe hemelig. men tings so alle kan lage hjeme kan de be om folk lage Ã¥ta md seg itilegg til  det som blir lagepÃ¥ TIFO dugnad.


PS! alle ta med seg flagg, sjef og ligndene. og bruk de.

Og husk å ha på dere røde klær, helst Brann drakt..........men så lende det e røde klær hjelper det(men ikkje andre norske drakter)

La oss bli sett i rødt og høres best på mandag.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

bergen

denne kampen må vi lage stemning! få hele stadion med, spesielt hansa.. storestå må synge hele kampen.. for meg spiller det ikke så veldig stor rolle om vi vinner på banen.. men utenfor.. der SKAL vi vinne! kan guttene på hansa lage en hælvetes stemning på mandag? håper det.. og vi på storestå må holde ut selvom det ikke går bra på banen!

grei

Hadde vært gøy å finne tiolbake til den gode gamle Brann-VIF-ånden. Før i tiden var det enorm stemning på disse kampene med to digre samstemte gjenger. I senere år har VIF vært få her, Store stå ikke all verden og det har virket som prestisjen i det hele ikke er som før. VIF-LSK-oppgjørene har vel overtatt som det store tribuneoppgjøret her til lands.

Ole Brom

Quote from: "bergen"denne kampen må vi lage stemning! få hele stadion med, spesielt hansa.. storestå må synge hele kampen.. for meg spiller det ikke så veldig stor rolle om vi vinner på banen.. men utenfor.. der SKAL vi vinne! kan guttene på hansa lage en hælvetes stemning på mandag? håper det.. og vi på storestå må holde ut selvom det ikke går bra på banen!


Ellers har du det fint ???? Du driter i om vi taper kampen sålenge vi synger Klanen ut ?????

Hvordan kan du si noe så latterlig ??????????????????

Erik

hehe snakk om og støtte laget da  :lol:

grei

Tullete ja, man er ikke mye supporter hvis man ikke bryr seg om hvordan det gÃ¥r pÃ¥ banen. Men jeg tror kanskje jeg vet hva han mener. I Strømsgodsetsangen heter det "om jeg skulle dumpes av all verdens kvinner er det samma for meg, bare Godset vinner". For Ã¥ snu litt pÃ¥ det, samme hvordan vi gjør det pÃ¥ banen, er vi Brann, og vi har vÃ¥r stolthet- det er det som er det viktige i det lange løp (selv om der og da sÃ¥ føles kampresultatet som det viktigste).  Tilhørigheten, tradisjonene, følelsen av fellesskap med over 10000 som kommer pÃ¥ hver kamp, vissheten om at vi har noe andre lag ikke har, dette gir en stolthet som er uavhengig av hvordan det gÃ¥r pÃ¥ banen.

Ville du byttet ut dagens Brann med en utgave som vant serien hver sesong foran 900 slappe tilskuere? Det hadde aldri jeg.

Alexåsane

trengs det folk til tifo dugnad til enga kampen? i såfall når og hvor?
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

ove

vi trenger ikke noe hjelp på mandag nei, av den grunn at det ikke blir noe tifo

espen


brannfrik

eller kanskje vi skal lage en fet koreografi der vi danner ordene "hater enga" ved hjelp av at folk på store stå flekker ræv i retning klanen! ;)

Helge karlesn

Quote from: "brannfrik"eller kanskje vi skal lage en fet koreografi der vi danner ordene "hater enga" ved hjelp av at folk på store stå flekker ræv i retning klanen! ;)


genialt.
idenes forsvarer.

IngeW

Hadde vært gøy å finne tilbake til den gode gamle Brann-VIF-ånden.

Enig der.... hater/elsker er bra for Oslo/Bergen!

Dere har jo ikke vunnet NOE siden 1982.... det har ihvertfall VI(F)

Brann_Askøy

Quote from: "Brannfrelst"Bluss på Store Stå kan du nok glemme!! Men resten skal vi vel få til.. Du får komme på dugnad å klippe konfetti og male... Tror vi har litt konfetti fra rbk kampen som ikke ble brukt..


Tror det er MYE konfetti igjen ifra Rosenborg kampen. Jeg satt jo, dersom ingen husker og hvertfall ikke la merke til, Ã¥ klippet konfetti til jeg ble grønn i trynet.. Men som alle sÃ¥, ingenting av konfettien ble brukt  :evil:

Brann_Askøy

Quote from: "Erik"hehe snakk om og støtte laget da  :lol:


Herregud! Han sier ikke at han ikke støtter laget og jeg er enig med han. Brann gutta kommer til å gjøre sin jobb, upåvirket av hva vi skriver her inne på forumet. Det han prøver å få frem er at den TIFO gruppen må få den fingeren som sitter lengst inne i ræven ut og få gjort noe. I dag (mandag) har vi kanskje det største hat oppgjøret mellom to supporterklubber og hva kommer vi til å gjøre med det? INGENTING! Det er rett og slett en skandale.

DJ_ADG

vi kan jo bruke konfiitien fra RBK kampen mot bryne. Dersom det er mye igjen og vi lager mer så kan d bli MYE. Eg har personelig klippet relativt mye hjemme. og dersom flere gjør det så slipper vi å bruke TIFO dugnader på klipping. å heller bruke de på flagg osv.

siden det ikkje blir TIFO mot VIF må vi vel kansje ha et bra et mot Bryne i cupen.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Brann_Askøy

Quote from: "DJ_ADG"vi kan jo bruke konfiitien fra RBK kampen mot bryne. Dersom det er mye igjen og vi lager mer så kan d bli MYE. Eg har personelig klippet relativt mye hjemme. og dersom flere gjør det så slipper vi å bruke TIFO dugnader på klipping. å heller bruke de på flagg osv.

siden det ikkje blir TIFO mot VIF må vi vel kansje ha et bra et mot Bryne i cupen.


Men det er jo en skandale at vi ikke kan stille i gang noe skikkelige greier før Ã¥rets match! Mot Bryne sier du? Hvor mange som stiller pÃ¥ den kampen da? Dersom du ser pÃ¥ Ã¥rets cup kamper sÃ¥ ser det mørkt ut for den tifoen  :P

Mr.moon

Enig med Brann_Askøy. HVA ER DET VI DRIVER MED? Et av de største hat oppgjørene i Norge, brann-enga, å tifo planlagt: ingenting! Skandale. Personlig stiller eg med en dassrull, håper alle gjør det samme.
ø for Brann alle mann!

Brann_Askøy

Quote from: "Mr.moon"Enig med Brann_Askøy. HVA ER DET VI DRIVER MED? Et av de største hat oppgjørene i Norge, brann-enga, å tifo planlagt: ingenting! Skandale. Personlig stiller eg med en dassrull, håper alle gjør det samme.


Kanksje vi kan bruke dassrullene til å tørke av TIFO gruppen? For det de holder på med lukter det hvertfall dritt av :P

ove

Jupp. ingenting som er så deilig som kritikk. så derfor en liten forklaring på hvorfor ting er som det er..

1. Hvorfor ingen tifo mot enga??

Fordi tifo gruppen har gått fra å kjøpe ting, til å produsere tingene..
Vi kunne kjørt plakater på hele stadion i morgen, men det koster penger, og penger er noe tifo gruppen ikke har alt for mye av.
Vi ser det heller som mere givende å kunne lage ting selv, noe som det er mere sjel i, og som faktisk vil bli større og finere når vi gjennomfører det. Og som vi stolt kan si at DETTE har vi laget. ikke bare brettet og lagt på et sete.

Hvorfor kunne vi ikke ha hatt noe på kampen i morgen då?
Jo fordi sÃ¥nn som tifo gruppen er no, sÃ¥ er det bare nye fjes i den gruppen,  og nÃ¥r vi har kun hatt en mnd pÃ¥ Ã¥ jobbe pÃ¥, kombinert med sommer ferie sÃ¥ sier det seg selv at vi ikke kan komme opp med noe..
Tidligere ledelse i gruppen har hatt som mål: kjøp og betal, men av vi som sitter no, vil vi heller lage noe å være stolte av.
Og på en mnd så får vi ikke til det helt store, når klanen for eksempel brukte 3000 timer på tifo til lyn kampen.


2. Hva sÃ¥ videre?  
Er mange ting som er på gang, skal jo ikke avsløre alt: men for å roe folk litt ned så har kan jeg si at vi har tegnere som sitter å tegner motiver for oss (uten å gå i detalj)
Vi har 300 nye flagg på gang med størrelse 1,5*1m eller no rundt det..

SÃ¥ i stedefor Ã¥ sitte Ã¥ klage her sÃ¥ er det bare til Ã¥ stille opp og hjelpe oss nÃ¥r vi først begynner...  Alle har jo lært Ã¥ sy i hÃ¥nd arbeid.

Er det noe jeg og sikkert alle kunne ønske så er det å kunne få til store og flotte tifo på hver kamp, men vi mangler både penger, folk, og erfaring til å klare dette.
Men vi blir aldri flink uten å prøve oss frem..

Hvis det er noen som sitter med penger igjen etter ferien er det bare til å støtte tifo gruppen med noen kr. på tifo kontoen vår

Nixon

Dersom SS møter litt tidlig og begynner å synge også før kampen, og fortsetter med stort trøkk under kampen, så vil ingen savne TIFO et sekund.
Rød makt på Hansa

Brann_Askøy

Quote from: "Nixon"Dersom SS møter litt tidlig og begynner å synge også før kampen, og fortsetter med stort trøkk under kampen, så vil ingen savne TIFO et sekund.


Du møter vel til samme tid i dag som du gjør hver gang? 1,5 t før kampstart?

Nixon

He he. Man kan ikke skrive noe her før man får en i strupen...:)
Rød makt på Hansa

BL

Quote from: "ove"Vi har 300 nye flagg på gang med størrelse 1,5*1m eller no rundt det..


endelig!!!!!!!!!!!!  :D  :D  :D
Hansa-
Felt Z

Alexåsane

Quote from: "BL"
Quote from: "ove"Vi har 300 nye flagg på gang med størrelse 1,5*1m eller no rundt det..


endelig!!!!!!!!!!!!  :D  :D  :D


Endelig!!!D::D:D
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Brann_Askøy

Quote from: "Nixon"He he. Man kan ikke skrive noe her før man får en i strupen...:)


Så riktig så riktig..

Alexåsane

eg syns det e overaskende lite skjerf på stadion, og store stå! skulle ønske vi fikk til et ordentlig skjerf hav på stadion!
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Brannfrelst

Quote from: "ove"
Vi har 300 nye flagg på gang med størrelse 1,5*1m eller no rundt det..


Er dette flagg som vil bli mulig å få kjøpt? I så fall bestiller eg herved et,har savnet dette i mange år på Stadion..
2.10.07-Gullet kom hem!

ove

nei de blir ikke mulig å få kjøpt i første omgang. kansje seinere

BL

viss flaggene blir solgt så forsvinner de bare med tiden
Hansa-
Felt Z

brannfrik

enig med deg der, dessuten e det jo ikkje umulig at det blir laget flagg beregnet for salg senere...

Go Up