• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Cup billeter for partout kort innehavere på stor stå

Started by fridays, July 07, 2004, 09:23:05 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

fridays

Hei
Ser at billetene til kvartfinalen i cupen er lagt ut. Det eg lurer på er om vi som har partout kort på store stå også får forkjøps rett. Eller må jeg løpe og kjøpe?
om

Brannfrelst

Jeg TVILER sterkt på at det blir kamp om billettene da.. Men eg tror ikke at vi har forkjøpsrett til denne kampen.. Gjelder sikkert bare cupfinalen..
2.10.07-Gullet kom hem!

supporter78

Det ble da vitterlig sagt at alle innehavere av partoutkort ville bli tilbudt å kjøpe plassen sin til kampen mot Bryne. Dette tilbudet skulle komme i et brev innen 4. august.

grei

Brann har vel en tendens til å "glemme" partoutkortinnehaverne på Store stå- de er ikke like viktige kanskje?

Uansett, hva i himmelens navn skal du med forkjøpsrett (ut over prinsippet), det er mer enn nok billetter til alle som vil ha.

BL

tror dette gjelder sittesvinene som på død og liv skal ha de faste plassene
Hansa-
Felt Z

Sotraanda

Er det mulig å få kjøpt parturkort på SS gjeldende høst sesongen? Var snakk om dette før sesongen men hukser ikke ka det endte med...
ater, heter, hater NFF!

Brannfrelst

Tror du kan kjøpe for resten av sesongen... Vet ikke helt..
2.10.07-Gullet kom hem!

Sotraanda

Quote from: "BL"tror dette gjelder sittesvinene som på død og liv skal ha de faste plassene


Som sikrer brann gedigne inntekter. Slutt med de der barnslige sittesvin utsagnene over alt her på forumet!
ater, heter, hater NFF!

Ole Brom

Quote from: "Sotraanda"
Quote from: "BL"tror dette gjelder sittesvinene som på død og liv skal ha de faste plassene


Som sikrer brann gedigne inntekter. Slutt med de der barnslige sittesvin utsagnene over alt her på forumet!



Helt enig ! "sittesvina" generer mer penger enn hva en stående person på SS gjør ! Alle, enten man sitter eller står er likeverdig på stadion selv om enkelte syntes det er kuulere å stå  og gir uttrykk for dette ved å kalle andre sittesvin!

Brann e livet mitt :)

Eg pleier å stå på store stå, men tror eg vil sitte på denne kampen.. D e vanvittig tungt å stå i 2 timer, i alle fall når man har ryggproblemer.
Brann i mitt hjerte for alltid-

BYEN E BERGEN OG LAGET E BRANN!!!

(Altså, bare for å gjøre d klart: Eg e jente!)

Go Up