• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

store stå

Started by hjallisen, July 05, 2004, 20:25:09 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

hjallisen

Rævva resultat-vi hadde fortjent iallefall uavgjort.

Må få lov til å berømme stemningen på store stå idag-lenge siden jeg har hørt dere lage så mye liv som idag-dere fikk store deler av C-feltet, hvor undertegnede sitter, med dere i syngingen.

Om dette fortsetter så har dere noe stort på gang!!

Bra tifo og!
ed beina plantet på bakken

Ole Brom

Ja det var god stemning og faktisk bra samstemt til tider ! Tifoen var bra den men disse Brann flaggene....Hvorfor skrive de i Rosenborgs farger ? Hvorfor ikke i rødt ?

DJ_ADG

all ære til TIFO gruppen, uten dere tror eg stemingen vil vært dårligere.

TIFO é konge
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Alexåsane

Quote from: "Ole Brom"Ja det var god stemning og faktisk bra samstemt til tider ! Tifoen var bra den men disse Brann flaggene....Hvorfor skrive de i Rosenborgs farger ? Hvorfor ikke i rødt ?


såvitt eg fikk med meg så var det pga de fikk tilsendt feil maling.
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Kruxleiven

Orker ikke mer stemningsdebatt. Synes ikke det var så voldsomt bra i dag. Forferdelig hakk i platen på sangene. Likevel var stemningen langt bedre enn mot LSK. Svart på hvite bannere er vel ikke akkurat uvanlig. Driter i om det var med rbk's farger.

espen

Quote from: "Fiore9"Orker ikke mer stemningsdebatt. Synes ikke det var så voldsomt bra i dag. Forferdelig hakk i platen på sangene. Likevel var stemningen langt bedre enn mot LSK. Svart på hvite bannere er vel ikke akkurat uvanlig. Driter i om det var med rbk's farger.


Det er jo bare å unngå emner som heter, stemmning, SS, Store stå osv. Så slipper du unna..

Angående stemmningen var den elektrisk! Helt vanvittig bra!

Brannberta

tusene gang jeg sier det men sier det nok en gang.. vi fikk feil maling... hehe... oranshe, da er det bedre med svart og hvit.. takk Fiore, bra du ikke bryr deg:)
det var sykt bra stemning, hvorfor ikke sånn på hver kamp.. men dere var dårlig å putte penger i børsene våre.. dere må skjerpe dere, koster penger å lage en tifo...hehe...
oma Soma Soma, han er på Brann!!

KennethS

Quote from: "Ole Brom"Ja det var god stemning og faktisk bra samstemt til tider ! Tifoen var bra den men disse Brann flaggene....Hvorfor skrive de i Rosenborgs farger ? Hvorfor ikke i rødt ?


Det har seg slik at den fargen de ville ha ikkje kunne bli laget der de bestillte fra, så da tok de en farge som såg veldig lik ut, men den ble helt oransje, så istedenfor og droppe hele greiene så malte de med svarte bokstaver.
tå på Brann

Kai-Olai

Quote from: "Brannberta"tusene gang jeg sier det men sier det nok en gang.. vi fikk feil maling... hehe... oranshe, da er det bedre med svart og hvit.. takk Fiore, bra du ikke bryr deg:)
det var sykt bra stemning, hvorfor ikke sånn på hver kamp.. men dere var dårlig å putte penger i børsene våre.. dere må skjerpe dere, koster penger å lage en tifo...hehe...


En grunn til at det er få som putter penger i bøssene er jo fordi at de med bøsser ikke er synlig.. så ingen i hansa-svingen.. Og der er det nok en del som gir! Hadde nok også vært en ide å stå med rema-lastebilene. Der samlet det jo seg en del folk!

Også en ide å la det stå bøsser i kioskene! Der tror jegdet kunne vært penger å hale. En tier her og en tier der, det blir penger av sånt!!

Brannberta

vi hadde tenkt til det.. men to av bøttene våre forsvant... så vi holdt oss til store stå... ska huske det til neste gang:)
oma Soma Soma, han er på Brann!!

Ole Brom

Quote from: "Alexåsane"
Quote from: "Ole Brom"Ja det var god stemning og faktisk bra samstemt til tider ! Tifoen var bra den men disse Brann flaggene....Hvorfor skrive de i Rosenborgs farger ? Hvorfor ikke i rødt ?


såvitt eg fikk med meg så var det pga de fikk tilsendt feil maling.



Da burde man ha latt være å laget disse da ! Feil farge ? Det er da vitterlig mange malingsbutikker i byen som har rød maling ! Greit skasje "svartmale" alt men ingen tvil om at det hadde sett bedre ut med rødt !

Sotraanda

Når eg var der på lørdag var de flaggene klare. Malingsbutikkene er åpen også på lørdag så det kunne vel vært mulig å kjøpt annen maling da?
ater, heter, hater NFF!

grei

Det med at det var svart og ikke rødt tror jeg ikke det var mange på Stadion som tenkte over. Bra initiativ med fersk "kommentar" under kampen!

Nixon

Vi var en hel gjeng på Hansa som kommenterte de svarte bokstavene, så det ble lagt merke til. Ellers enig med banneret med dommerhetsen. Genialt og mer av det!!
Rød makt på Hansa

Brannberta

det går også på penger, må huske det også folkens..... nå syns jeg dere kan slutte å klage over det med flaggene, de ble sånn som de ble og jeg er fornøyd.... Ikke hakk ned på tifo gruppen fordi de ikke gjorde det slik dere vil ha det, kom med ideer da vel....De gjorde en utmerket jobb i å planlegge alt sammen, de stresset som bare det for å dette ferdig... det ble ferdi, i siste liten.. vi klarte å plassere ut 7000 plakater på 8 timer....Det ble brukt 3 dager på å plassere ut 13 ooo plakater.. så det er ganske bra, synes da jeg..
Gi tifo gruppen ideer om hva som kan gjøres bedre neste gang og gi de ideer til hvordan tifoen ska være...
oma Soma Soma, han er på Brann!!

monzilla

honnør til SS for innsatsen i går

Go Up