• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Ekstra støtte te Håkon på mandag!!

Started by Optimisten, July 04, 2004, 22:30:25 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Optimisten

ette går bra, så lenge vi tror på det selv!

Stoffi

Visst skal vi støtte han, men tillit, det har han ikke.
Men jeg skal nå synge med full kraft for ham uansett, kanskje det tenner han såpass at han greier å luke vekk tabbene.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

P-K

Hva er dette tullet med å hetse Opdal?!? Dette er faktisk første sesongen Rønningen har vært stabil i Brann, og like fullt gjorde han tabber i de to siste kampene sine!

Ja, Rønningen er bedre enn Opdal pr. dags dato, men Rønningen er Rosenborgkeeper. Han burde være et ikketema! Opdal er vår førstekeeper og trenger vår støtte. Det er ikke mange plassene på banen selvtillit er viktigere enn i mål. En keeper med selvtillit går i dueller i feltet, en keeper med selvtillit knuser til når angripere kommer alene gjennom. En keeper uten selvtillit blir stående på halvdistanse i begge tilfeller.

Det kommer til å bli tabber fra Opdal fremover, han er ikke gamle karen, men tabbene vil forhåpentligvis luket vekk med mindre vi knekker ham først...
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

Stoffi

Quote from: "P-K"Hva er dette tullet med å hetse Opdal?!? Dette er faktisk første sesongen Rønningen har vært stabil i Brann, og like fullt gjorde han tabber i de to siste kampene sine!

Ja, Rønningen er bedre enn Opdal pr. dags dato, men Rønningen er Rosenborgkeeper. Han burde være et ikketema! Opdal er vår førstekeeper og trenger vår støtte. Det er ikke mange plassene på banen selvtillit er viktigere enn i mål. En keeper med selvtillit går i dueller i feltet, en keeper med selvtillit knuser til når angripere kommer alene gjennom. En keeper uten selvtillit blir stående på halvdistanse i begge tilfeller.

Det kommer til å bli tabber fra Opdal fremover, han er ikke gamle karen, men tabbene vil forhåpentligvis luket vekk med mindre vi knekker ham først...


HÃ¥per du ikke referrerer til min post her.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Ã?rnen

Enig med P-K.

Det er ikke så lenge siden Rønningen var en stor klovn i mål.
Med tillit og rett fokus vil Opdal om 2-3 mnd være en bedre keeper enn det Rønningen er og noen gang kommer til å bli.

Sotraanda

ater, heter, hater NFF!

Ã?rnen

Det er ikke akkurat noen ulempe at Opdal er "lokal" heller. Det er slik Brann bør bygges opp. Da får man trofaste tjenere som kan være med å dra lasset i en årrekke. RBK har alltid hatt denne modellen. Disse spillerene forsvinner som regel kun når de blir proff, og ytterst sjeldent til andre tippeligalag. Og som vi nå vet, blir man ikke proff over natten lengre. Problemet til Brann gjennom 90-tallet var manglende kontinutet. Svensker, Finner, Polakker, Skotter og østlendinger dannet stammen i Brann, og 2-3 år etterpå hadde disse fått hjemlengsel eller blitt proffer. Altfor mange spillere har kommet og gått de siste 10-15 årene og det er endelig dette problemet Brann tar tak i. Lokale typer som Hanstveit, Opdal, Cato, A. Walde, Storesund, Haugen og Ystaas skal satses på og det kommer garantert til å bære frukter om ett par år. Så skal et par "eksterne spillere" være som et krydder på stammen. Typer alla Soma,Olof, Kvisvik og Winters. Det er veien å gå...

ekte kjuagutt

eg har virkelig troen på den gutten.. høstsesongen hannes kommar til og vere helt ok med et par tabbar og greiar men om 2 år har han fast plass på landslaget:)

Optimisten

ette går bra, så lenge vi tror på det selv!

Xminator

Grei kamp av Opdal i dag. Han er noen ganger usikker, og var ikke matchvinner i dag. Det er ikke Opdals feil at det blir 4 baklengs. 2 går til Hanstveit, ett til Opdal og Bjarnason har nok mareritt om den han ordnet :p

Go Up