• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

TFL

Started by bernu, July 02, 2004, 10:12:48 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

bernu

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=233312

Nå må Brann få fart på sakene....... kan han ikke komme hit og trene da ? :)
HANSA - Z

Xminator

Ikke så lenge han fremdeles har uavklart kontraktsforhold. Han kan jo få karantene for slikt :)

Likte foresten ikke at det er BG lederen som sier at han regner med positivt svar :p

Nixon

Dersom man regner med avklaring i morgen bør Brann hive seg på telefonen og holde standby-kontakt med TFL, Bodø Glimt, Herta Berlin, Chess og andre investorer. I det hele tatt sette himmel og jord i bevegelse!!
Rød makt på Hansa

Ole Brom

Quote from: "Nixon"Dersom man regner med avklaring i morgen bør Brann hive seg på telefonen og holde standby-kontakt med TFL, Bodø Glimt, Herta Berlin, Chess og andre investorer. I det hele tatt sette himmel og jord i bevegelse!!



Per ove er vel opptatt enten på travbanen eller få inn noe serbere, kroater, arabere på prøvespilling....

Nixon

Så så. Ikke vær så negativ. Ifølge BT har Brann førsteprioritet for POL akkurat nå:

- Vi må få inn nytt kjøtt og blod. Jeg tror det hadde vært sunt med noen nye ansikter. Jeg lover å stå på hodet og bruke all min tid til dette arbeidet, sier Ludvigsen.

Så før det motsatte er bevist stoler jeg på det!
Rød makt på Hansa

Ole Brom

Quote from: "Nixon"Så så. Ikke vær så negativ. Ifølge BT har Brann førsteprioritet for POL akkurat nå:

- Vi må få inn nytt kjøtt og blod. Jeg tror det hadde vært sunt med noen nye ansikter. Jeg lover å stå på hodet og bruke all min tid til dette arbeidet, sier Ludvigsen.

Så før det motsatte er bevist stoler jeg på det!

Ricky

Som du sikkert har fått med deg, så har Brann vært ute og speidet i mange måneder, og forhørt seg om en del spillere. Ingen har sagt det blir gjort i en håndvending å finne en erstatter til en av de beste spillerne klubben noensinne har hatt. Vet du om noen på hans nivå som kunne tenke seg å spille for Brann, så kan du jo kontakte Peddien.

Sotraanda

Quote from: "Ole Brom"
Quote from: "Nixon"Så så. Ikke vær så negativ. Ifølge BT har Brann førsteprioritet for POL akkurat nå:

- Vi må få inn nytt kjøtt og blod. Jeg tror det hadde vært sunt med noen nye ansikter. Jeg lover å stå på hodet og bruke all min tid til dette arbeidet, sier Ludvigsen.

Så før det motsatte er bevist stoler jeg på det!


Du, ro deg litt. For det første, olof er ikke solgt, brann har ikke fått en krone for han. Erstatteren etter ivar hadde de jo klar hele tiden, opdal. � transfervinduet åpnet i går. Satser på at ting ordner seg!
ater, heter, hater NFF!

Nixon

Glimt er et synkende skip. Av en stall på 20 mann, har klubben mistet Trond Fredrik Ludvigsen og Hans Jørgen Andersen.

Sakset fra dagbladet.no i dag. Er det noen som vet noe som andre ikke vet? For såvidt meg bekjent stod det mellom Brann og Glimt for TLF. Anser de han for tapt for Glimt, eller er det bare skriblerier fra en uvitende tabloid-journalist? Og nå har vel det berømte overgangsvinduet vært åpent så lenge at noe bør vel skje snart? Venter i spenning...
Rød makt på Hansa

Xminator

Dagbladet som kilde er ikke mye verdt :p

P-K

Veldig naturlig at Dagbladet skriver dette. Utlånsavtalen mellom Glimt og Hertha var ferdig 01/07.
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

P-K

Veldig naturlig at Dagbladet skriver dette. Utlånsavtalen mellom Glimt og Hertha var ferdig 01/07.
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

Go Up