• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Ikke nok en polakk med "scoringsgaranti"

Started by Superjack, July 01, 2004, 09:09:07 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Superjack

http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml;jsessionid=3E34DMUDDCVF5QFIMUDCFEQ?articleID=64186

Jeg er fortsatt like skeptisk til polakker i Brann.
Hvor er islendingene blitt av?
De jobber iallefall hardt.

Skal winters forsvinne om vi ikke får forsterkninger?
Skal POL klare å rote vekk Rønningen òg Winters?
FÃ¥r vi noe peng for Seyi?
Ser ikke bra ut
Brannsupporter.

Nixon

Ifølge VG har Brann meldt seg inn i kampen om Kovacs. Alle husker vel panikken som oppstod i Brannforsvaret da han kom inn i kampen mot Tromsø. Personlig kunne jeg godt tenkt meg å sett han i Branndrakt!

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=233108
Rød makt på Hansa

Tom C

Helt enig. Jeg har vært litt småskeptisk til Kovacs tidligere, men når jeg så ham mot Brann ble jeg overbevist. Han vant jo stort sett alt i luften mot Soma, som normalt ikke taper en eneste hodeduell. Og ikke er han hjelpeløs på bakken heller. Og utrolig nok tror jeg han er mye kjappere enn Ystaas, selv om han sikkert har 50 ekstra kilo å drasse på...

Kunne blitt en perfekt makker for Winters tror jeg.
Aldri mer Obos....

Nixon

Ikke nok med at denne Barosz Tarachulski er et ubeskrevet blad. Ifølge skbrann.org trenes han av ingen ringere enn Marek Motyka. Noen som husker den løgnhalsen?
Rød makt på Hansa


Sotraanda

"I fjor scoret Tarachulski tre mål på 22 kamper for det polske eliteserielaget Polonia Warszawa. "

Er dette her en vits eller? 3 mål på 22 kamper, ett mål pr 7 kamp?
Send han i retur!
ater, heter, hater NFF!

Brann_Askøy

Quote from: "Sotraanda""I fjor scoret Tarachulski tre mål på 22 kamper for det polske eliteserielaget Polonia Warszawa. "

Er dette her en vits eller? 3 mål på 22 kamper, ett mål pr 7 kamp?
Send han i retur!


Latterlig. Tallene taler jo for seg selv. Skal Brann være med å kjempe om en plass blant de tre beste i årets TL eller hvertfall komme til RL så må vi ha spisser som kan score mål. Nok engang viser POL udugelighet når det gjelder spilleer til of fra Brann. Jeg er mektig irritert over at det går ann å være så forbanna dum i hodet.

Ening med deg Anda, send han i retur. Betal gjerne noen tusenlapper for å bli kvitt han og :P

KennethS

Hvis de tallene stemmer , koffor i helvete bruker Brann tid og ressurser?

HELT UTROLIG!
tå på Brann

Sotraanda

Sa ikke knut'n, han scorer i annehver kamp??
ater, heter, hater NFF!

KennethS

Quote from: "Sotraanda"Sa ikke knut'n, han scorer i annehver kamp??


Knut'n kan ikkje telle, koffor tror du vi hadde så masse røde tall i regnskapet når han var styremedlem :D, eller kansje knut'n såg han i 2 kamper han scorte, men såg ikkje den kampen han bommet hver gang? :D
tå på Brann

KennethS

Satt og surfet litt på han polakken, ville finne ut litt om han, om det virkelig stemte at han goalet 3 mål ifjord? fant ut at han goalet hele 4 mål i 2002 :D, fant også dette, nå kan ikkje eg polsk, men betyr dette at gode gamle MAREK MOTYKA e trener for Polonia iår????

http://sport.wp.pl/wiadomosc.html?wid=5386393&kat=1740&widn=Motyka%20trenerem%20pi%B3karzy%20Polonii%20Warszawa&katn=
tå på Brann

Ole Brom

Quote from: "KennethS"Satt og surfet litt på han polakken, ville finne ut litt om han, om det virkelig stemte at han goalet 3 mål ifjord? fant ut at han goalet hele 4 mål i 2002 :D, fant også dette, nå kan ikkje eg polsk, men betyr dette at gode gamle MAREK MOTYKA e trener for Polonia iår????

http://sport.wp.pl/wiadomosc.html?wid=5386393&kat=1740&widn=Motyka%20trenerem%20pi%B3karzy%20Polonii%20Warszawa&katn=


Ja selveste Marek er trener for klubben ! MÃ¥ si jeg er ganske skeptisk til denne spilleren. Har ikke akkurat en merittliste som er imponerende og kan styrke Brann nei...

enavgutta


Brann e livet mitt :)

Skal BRANN hente nye spillere t byen, så får de t helsiken se t å finne noen skikkelige spillere. Men de klarer de tydligvis ikkje, og ikkje ser d ut som de gidder å prøve heller. Kan jo være at han der polakken snur når ha kommer t BRANN, men vi kan jo for svarte meg ikkje ta sjangsen på d...
Brann i mitt hjerte for alltid-

BYEN E BERGEN OG LAGET E BRANN!!!

(Altså, bare for å gjøre d klart: Eg e jente!)

enavgutta

Kommer de opp med mer skrot no synes eg noen av oss burde få prøve oss isteden!!!
Synes eg burde fått sjansen de 10 siste minuttene mot Lillestrøm :-D

Ã?ge

Quote from: "Brann_Askøy"

Latterlig. Tallene taler jo for seg selv. Skal Brann være med å kjempe om en plass blant de tre beste i årets TL eller hvertfall komme til RL så må vi ha spisser som kan score mål. Nok engang viser POL udugelighet når det gjelder spilleer til of fra Brann. Jeg er mektig irritert over at det går ann å være så forbanna dum i hodet.



Her vil eg ikke si det er POL sin feil, han hører på Kristiansen og velger å la han få trene med Brann, hadde vært noe annet hadde han stolt 100% på Kristiansen og gitt han kontrakt med en gang.

Xminator

Steffensen sier etter en trening at han har "kvaliteter", men at det ikke er sikkert de kjøper. Oversatt: han blir ikke Brannspiller.

Så lenge det er en relativt god spiller så gjør det ikke mye om han trener med Brann. Han er vel giret på å vise seg frem og da blir det litt ekstra trykk på treningene.

Go Up