• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Peter Kopteff,en mann for Brann?

Started by Mr_Soma, June 30, 2004, 14:26:51 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Mr_Soma

Ser at Peter Kopteff visstnok skal ha avslått Vikings kontraktforslag og er åpen for andre muligheter.

Synes Brann burde forhørt seg om han for lenge siden, før Tom Sanne kom inn i bildet.

Han har jo herjet med utallige backer,og har vært en av Vikings få gode spillere denne sesongen.

Kontrakten går ut etter endt sesong også.

Noen som har en mening om dette?

Nixon

Nå har vi vel en god, men dog så ustabil fyr på venstresiden. Trenger vi en til?
Rød makt på Hansa

Sotraanda

Om Kvisvik ikke var her ville eg absolutt sett hr.Kopteft som en meget interessant spiller. Men når kvisviken e her trenger vi nok ikke han godeste kopteffen...
ater, heter, hater NFF!

Mr_Soma

Men han har vel forsåvidt en bedre høyrefot enn Kvisivik?
Så han kan vel eventuellt omrokeres til høyrekanten?

Da har vi fortsatt Raymond på venstre.

Her er forresten linken til saken:


http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=232942

KennethS

Holder med TFL på høyrekanten, trenger ikkje en omskolert venstrekant, dessuten tviler eg på at Kopteff går til Brann uansett.
tå på Brann

Mr_Soma

Jammen nå ser det jo ikke så veldig lyst ut med TFL heller da...
Klart det hadde vært bedre med han på høyrekanten, men det får forbli med drømmene inntill videre.

Christmas Tree

Folk her inne er så besatte av kjente navn at det nesten er komisk. Peter Kopteff kan du stikke langt opp i fålet, med mindre du vil ha en spiller som er elendig i 25 kamper og glitrende i 1, og som spiller på en av de få plassene Brann ikke trenger forsterkninger.

Nei. gi meg heller Miika Koppinen. En bunnsolid spiller uten synlige svakheter, og som kan brukes pÃ¥ flere plasser. Kontrakten hans gÃ¥r vel ut i Ã¥r.  Utfordringen ligger i Ã¥ lokke ham fra gullkandidat Tromsø til fordel for en middelhavsfarer som Brann.

KennethS

Quote from: "Mr_Soma"Jammen nå ser det jo ikke så veldig lyst ut med TFL heller da...
Klart det hadde vært bedre med han på høyrekanten, men det får forbli med drømmene inntill videre.


Kor har du dette fra? har du noe innside info om at han plutselig ikkje vil spille for Brann igjen? har nemlig ikkje stått noe i avisene i det siste. Regner med at Brann har kontrollen på hans situasjon.
tå på Brann

Mr_Soma

Quote from: "KennethS"
Quote from: "Mr_Soma"Jammen nå ser det jo ikke så veldig lyst ut med TFL heller da...
Klart det hadde vært bedre med han på høyrekanten, men det får forbli med drømmene inntill videre.


Kor har du dette fra? har du noe innside info om at han plutselig ikkje vil spille for Brann igjen? har nemlig ikkje stått noe i avisene i det siste. Regner med at Brann har kontrollen på hans situasjon.



Det er greit det din evige optimist.
Men hvor har det stått at Brann er i kontakt med han da?
Det er evig lenge siden det har blitt skrevet om TFL,at han skal være høyaktuell for laget mellom syv fjell.

Nå er jo fokuset rettet mot denne serberen sentralt på midten.

Nei du får leve i den lille optimistiske verdenen KennethS, så skal jeg personlig ta deg i hånden den dagen vi har TFL løper på høyrekanten for Brann.

Ã?ge

Quote from: "Christmas Tree"Folk her inne er så besatte av kjente navn at det nesten er komisk. Peter Kopteff kan du stikke langt opp i fålet, med mindre du vil ha en spiller som er elendig i 25 kamper og glitrende i 1, og som spiller på en av de få plassene Brann ikke trenger forsterkninger.

Nei. gi meg heller Miika Koppinen. En bunnsolid spiller uten synlige svakheter, og som kan brukes pÃ¥ flere plasser. Kontrakten hans gÃ¥r vel ut i Ã¥r.  Utfordringen ligger i Ã¥ lokke ham fra gullkandidat Tromsø til fordel for en middelhavsfarer som Brann.


Ja de har mer brukt for Koppinen enn Kopteff. En annen bosmanspiller som er interresant er Alexander Aas.

Oversikt over bosmanspillere i tippeligaen:

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga/article247395.ece

B.B.

Kopteff e en jævlig god spiller som eg gjerne hadde sett i Brann. For det først e han bedre og mer STABIL enn Raymond. På sitt beste e Raymond glitrende, men eg tror han har godt av å få litt konkurranse på vingen.

I tillegg kan Kopteff spille spiss. Han gjør det ikkje så ofte, men var vel relativt brukbar som spiss i kampen mot Brann nå nylig?? Han e en spisstype som e interressant, med god fart, teknikk, skudd og faktisk så e han en brukbar hodespiller. Sammen med Robbie kunne den mannen funne på mye jævel foran motstanderens mål!

Eg mener vi bør hive oss etter både Kopteff og TFL. Det e ikkje feil å ha klassespillere i stallen. Så kan kanskje noen av de middelmådige som no spiller fast kjempe andrelaget opp til sikker plass i andre div.
n Brannspiller skal være en trofast soldat som ofrer alt for laget, klubben og byen!!

Først då blir vi ett topplag!!

Xminator

Miika Koppinen
Gylfi Einarsson
Alexander Aas
Peter Kopteff
Erik Nevland
Erik Fuglestad

Ellers var det ikke så mye intressant på den listen. Kopteff er ving. Ferdig med det, mot Brann viste han jo gang på gang at han trives bedre som ving enn spiss.

Nixon

Dette viser vel hvor vanskelig det er å kjøpe gode spillere fra Tippeligaen. Og hvorfor Brann kanskje må til utlandet for å finne kvalitetsspillere. Nå er det en 29 år gammel polsk spiss som er aktuell:

http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=64186

Fått gode rapporter om han ifølge agenten? Altså ingen som har vært å sett på han? Vel...
Rød makt på Hansa

Xminator

Det er vel derfor han skal trene med Brann tenker jeg :p

Nixon

Greit nok det. Men tiden jobber ikke akkurat for oss i øyeblikket, så det hadde vært greit å vite litt om de som kom. Slik at man ikke bruker tid på spillere som viser seg å være for dårlige.

Ellers må jeg jo si at jeg er spent disse dagene. Det kan bli en vanvittig opptur dersom Brann hoster opp en Trond Fredrik Ludvigsen og en sentral midtbanespiller. Og tilsvarende nedtur dersom ingen nye kommer, og man ikke engang klarer å kjøpe Tom Sanne fri.

Og bare heng meg. Men jeg tenkte på Odd Inge Olsen fra Rosenborg. Han har spilt minimalt de siste årene og får ikke fornyet kontrakt. Må jo være utrolig spillesugen og revansjelysten. Holder han fortsatt tippeliganivå? I så fall kunne han vel vært en tilvekst til Brann-stallen. Rutinen skal det ikke stå på.
Rød makt på Hansa

KennethS

Quote from: "Mr_Soma"
Quote from: "KennethS"
Quote from: "Mr_Soma"Jammen nå ser det jo ikke så veldig lyst ut med TFL heller da...
Klart det hadde vært bedre med han på høyrekanten, men det får forbli med drømmene inntill videre.


Kor har du dette fra? har du noe innside info om at han plutselig ikkje vil spille for Brann igjen? har nemlig ikkje stått noe i avisene i det siste. Regner med at Brann har kontrollen på hans situasjon.



Det er greit det din evige optimist.
Men hvor har det stått at Brann er i kontakt med han da?
Det er evig lenge siden det har blitt skrevet om TFL,at han skal være høyaktuell for laget mellom syv fjell.

Nå er jo fokuset rettet mot denne serberen sentralt på midten.

Nei du får leve i den lille optimistiske verdenen KennethS, så skal jeg personlig ta deg i hånden den dagen vi har TFL løper på høyrekanten for Brann.



Faen du preiker om mr.soma? drukket noe du ikkje burde? siste som stod om TLF var at Brann måtte avvente svaret fra Hertha Berlin, tror vel ikkje de gidd og skrive det samme om igjen og om igjen i avisen? våkn opp før du kommer med sånne latterlige uttaleser. Og koffor skulle eg leve i min lille optimistiske verden ut i fra deg eg skrev? har eg skrevet noe som tyder på at eg regner med at alt går i orden? nei dette lukter det 14iss av langt vei mr.soma.
tå på Brann

Mr_Soma

[/quote]Faen du preiker om mr.soma? drukket noe du ikkje burde? siste som stod om TLF var at Brann måtte avvente svaret fra Hertha Berlin, tror vel ikkje de gidd og skrive det samme om igjen og om igjen i avisen? våkn opp før du kommer med sånne latterlige uttaleser. Og koffor skulle eg leve i min lille optimistiske verden ut i fra deg eg skrev? har eg skrevet noe som tyder på at eg regner med at alt går i orden? nei dette lukter det 14iss av langt vei mr.soma.[/quote]

Har nok ikke drukket noe nei.
Jeg gidder ikke en gang heve meg over slike latterlige påstander fra deg KennethS. Fjortis?

Sier du som skriver <<14iss>>.

Hold deg til debatten istedet for å kritisere personer her inne som du gjør støtt og stadig.

Latterlig -

hjallisen

Mange som skriver mye unødvendig her på forumet-må bare si at det ikke er om å gjøre å få flest innlegg her-skal dere/vi si noe, syns jeg det bør være fornuftig. Fjortiss snakk og drittslenging blir litt for dumt!

Skjerpings folkens!!

No e det helg-solen skinner og vi banker bartelaget på Mandag... hehe
ed beina plantet på bakken

Xminator

Kovacs er for dyr for Brann. Prisen er lagt til rundt 4 millioner, og det er bare Viking av de norske klubbene som er klar for den prisen.

Nixon

Har Viking så mye større ressurser enn oss? Eller gambler de litt? Den nye treneren er vel heller ikke av de billigste.
Brann vil ikke bruke så mye penger før salget av Olofinjana er i boks. Det kan vise seg å være dumt dersom gode spillere glipper til andre klubber. Eller tviler Brann såpass mye på at han virkelig blir solgt? Det ville i så fall overraske meg.
Rød makt på Hansa

Xminator

Viking har vel økt inntektene sin veldig mye det siste året. Stallen de har er "balansert" ut fra gammelt budsjett, så jeg regner nesten med at det er en del penger som brenner i lommene til Berntsen.

Go Up