• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Og hjulet har gått helt rundt...

Started by abe78, June 28, 2004, 23:37:09 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

abe78

Ikke for å henge ut folk eller sette meg selv i høysetet, men jeg har laget en liten oversikt over utsagn i forbindelse med forskjellige diskusjoner om Oppdal eller Rønningen bør vokte Brann buret - og om hvem av de to Brann bør satse på i fremtiden. Har prøvd å ikke ta sitater ut av sin sammenheng. Den første meldingen er neste skummel!

Quote


� trekke frem dette er kanskje litt dårlig gjort - da Brann hadde en veldig dårlig periode i forrige sesong. Rønningen hadde en del tabber som alle andre på laget. Det er likevel interessant å se at så mange mente at Opdal var fremtiden og at vi burde gi han sjangsen til fast spill.
.og husk!

Stoffi

Ja, du har rett i det.  :wink:

Men idag, nÃ¥ som  vi har sett utviklingen av de to,  mÃ¥ vi alle innrømme at det ikke gikk som vi trodde i det hele tatt.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Xminator

Etterpåklokskap er en eksakt vitenskap :p Alt i alt og slik det er blitt sitter vi igjen med keepertalentet vårt og en god slump penger. Alternativet var at vi om to år satt igjen med en bosmanspiller, ikke noe keepertalent og ihvertfall ikke penger...

Stoffi

Quote from: "Xminator"Etterpåklokskap er en eksakt vitenskap :p Alt i alt og slik det er blitt sitter vi igjen med keepertalentet vårt og en god slump penger. Alternativet var at vi om to år satt igjen med en bosmanspiller, ikke noe keepertalent og ihvertfall ikke penger...


En god slump penger? I afrika kanskje, men i Norge? nei.

Og hvis du følger med, så hadde Rønningen lyst å bli i Brann LENGE, ikke 2 år, men 4-5 år. Det var en mann for fremtiden.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Tom C

Mener fremdeles at Opdal er å foretrekke framfor Rønningen. Gi mannen en sjangs, så vil dere se...
Aldri mer Obos....

Sotraanda

Quote from: "Tom C"Mener fremdeles at Opdal er å foretrekke framfor Rønningen. Gi mannen en sjangs, så vil dere se...


Enig. Rønningen trengte tid, opdal trenger tid. Har virkelig troen på opdal.
ater, heter, hater NFF!

Møllaren

Problemet er at Brann ikke har tid.  
Skammelig å la Oppdal få 1.plassen nå.
Rønningen hadde vært en solid 1.keeper i minst 3 år fremover.
øllaren

Sotraanda

ventet på det svaret. men det er ikke noe å gjøre me det nå, brann har gjort et valg å da lar vi opdal få tiden, og støtter han 100%!!
ater, heter, hater NFF!

monzilla

har sagt det før, og jeg sier det igjen... ene øyeblikket er noen helten, andre er de fienden. De eneste som holder liv i dette er vi, supporterene.

Go Up