• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Hvor var Olofinjana?

Started by Nixon, June 28, 2004, 07:57:35 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nixon

Ryktene sier at Olofinjana var i Bergen i går. Men at Mjelde og POL ikke ville at han skulle spille fordi han skal selges. Han trenger visstnok ferie ifølge ovennevnte herrer. Skandale spør du meg!!! Så lenge vi ikke har hentet inn en fullverdig erstatter så må vi bruke de beste tilgjengelige spillerene. Og hva med Rosenborg-kampen?

Og Lillestrømkampen glemte jeg i går kveld med to flotte Baros-skåringer...
Rød makt på Hansa

Xminator

Tror vi kan glemme Olofinjana. Hva er alternativet? Betale forsikring på 20 millioner for en kamp?

Skulle nok sett Olofinjana på banen i går, han hadde nok vert god å ha på dødballene :p Vi må likevel være litt realistiske, vi har alle sett at han har vert helt andre steder med tankene, noe nok de som bestemmer på Stadion har lagt merke til.

Tom C

Synes selv også det er rart at de skal la han sitte i leiligheten sin mens Brann spiller kamp, men antar at Olof bestemte dette selv. Stod et eller annet sted at han hadde følt seg dårlig... [jadda...Monaco-syken sikkert...]

Men jeg ser ikke noe grunn til at Brann ikke skal tyne han for det han er verdt før han forlater oss. Så jevnt som det er i serien nå, så er det latterlig hvis de gjør dette for å være snill med Olof. Han kan helt sikkert vente til etter RBK kampen med ferien som alle andre...
Aldri mer Obos....

Xminator

Nå er det jo plutselig enda flere klubber inne i bildet. Seyi har IKKE bestemt seg for Monaco og skal snakke med manageren før han bestemmer seg. Newcastle, Everton og flere andre blir nevnt, så Seyi spiller et høyt spill akkurat nå og haler ut tiden med Monaco mest mulig. Da tror jeg ikke han er i nærheten av skjerpet nok til å spille kamp.

Nixon

Forsikring? Man kan ikke sette et salgsobjekt på tribunen bare for det. Da burde han vel heller ikke spilt noen kamper i vårsesongen. For alt det vi vet blir han ikke enig om den personlige kontrakten med Monaco eller andre klubber. Og da spiller han for oss resten av året. Men ooops! Har dere sett! Ikke to kamper på sommeren for da var Brann redd for beina hans...

Personlig tror jeg nok Olofinjana ville ha avsluttet med godt spill i sine siste kamper for Brann for å ta et skikkelig farvel.
Og ja. Olofinjana pleier å rydde godt opp på hodet på dødballer. Og kanskje ikke Lillestrøm ville fått så mange dødballer med han på banen.

Det er selvsagt ikke godt å si hvordan det ville gått, men at man ikke engang vil prøve med sin beste spiller er for meg uforståelig.
Rød makt på Hansa

P-K

lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

Nixon

Quote from: "P-K"I tillegg hadde han nok ikke gitt mye i denne kampen. Bare husk hvor dårlig nevnte Flo var da han ventet på overgangen sin.quote]

Såvidt jeg husker avsluttet Flo med stil...

Uansett bør man forvente at spillerne er så profesjonelle at de yter maks selv om de skal selges. Og Olof er tross alt en litt annen type en Flo.
Rød makt på Hansa

Ole Brom

Han var visst i Monaco for å snakke med direktøren og om kontrakten sin.

Nixon

Han var i Monaco i BA.
Og satt i leiligheten sin i BT.
Gudene vet.
Rød makt på Hansa

P-K

Flo var kun god i avskjedskampen sin! Hat-tricket gav ham et ufortjent godt ettermæle. Han fikk Burger Franks innsats rundt Tveitevannet til å virke forbilledlig slik han drev på. Sjelden har en voksen mann vært mer redd for beina sine.
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

Nixon

Quote from: "P-K"Flo var kun god i avskjedskampen sin! Hat-tricket gav ham et ufortjent godt ettermæle. Han fikk Burger Franks innsats rundt Tveitevannet til å virke forbilledlig slik han drev på. Sjelden har en voksen mann vært mer redd for beina sine.


Nettopp det var poenget mitt. For dette ville vel blitt Olofinjana sin avskjedskamp? Tipper han ville etterlate seg et godt inntrykk.
Rød makt på Hansa

Sotraanda

Flo avsluttet vel med et av de vakreste målene på stadion på lang lang tid, med volley skuddet i vinkelen. Si ka dokkar vil, avslutter en spiller med et hat trick avslutter man med innstats og stil,
ater, heter, hater NFF!

Go Up