• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Olofinjana. Er han solgt og singnert for monaco nå eller?

Started by howie, June 28, 2004, 02:07:47 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

howie

Får en ca. ukes tid siden fikk vi vite at Olofinjana med høy sannsynlig ville bli solgt til monaco. Det var vistnok kun legetesten av han som kunne stoppe det hele, nesten.

Men har han signert nå?
Har ikke hørt noe mer siden det ble sagt at han skulle til monaco...
Er litt spent på om han faktisk har signert for klubben og om Brann faktisk fikk noe med 20 millioner som det er blitt sagt.
Dei pengene vil komme godt med, i hvert fall nå som det skjer ut som vi må bytte ut hele laget etter to store tap på rad...

Helginho

Har ikke signet enda tror jeg, holder fortsatt på å forhandle med Monaco....

enavgutta

Så dere det programmet på Nrk om fotballens agenter? Olof sin agent er sikkert en sånn type. Styrer alt, skal ha 50 % av alt og har all makt. En riktig svær melkeku i enhver avtale!

Sotraanda

ja, enavgutta, såg det. tanken har også slått meg. helvetes idioter de der, ødelegger fotballen! håper olofen har en skikkelig agent!!
ater, heter, hater NFF!

Ole Brom

Quote from: "Sotraanda"ja, enavgutta, såg det. tanken har også slått meg. helvetes idioter de der, ødelegger fotballen! håper olofen har en skikkelig agent!!


Akkurat som han griske jævelen som var agenten til Flo i sin tid, blir kvalm når jeg nevner han med navn......

enavgutta

Det er med agenter som advokater. De er kun ute etter å mele sin egen kake.

2rB

olof er ikkje ferdig med den personlige kontrakten.

Leste forresten i ei avis idag at det no var ein klubbi PL som var interressert i han også...

Så - kven veit?

Xminator

I følge BA (som bruker agenten som kilde) er Everton, Crystal Palace, Newcastle og en klubb til jeg ikke husker og snuser på Olofinjana. Tror det er litt av grunnen til at han vil "snakke" med manageren i Monaco. Han trenger enkelt og greit mer tid for å få vite om de andre klubbene var intressert.

KennethS

Siste eg hørt var at han gikk til Wolverhamtpon hvis han ikkje ble enig med Monaco, Brann hadde visst godtatt en bud fra Wolves også.
tå på Brann

michael

direkte ut ifra skbrann siden:

Dato Navn Posisjon Klubb

25.06.2004 Seyi Olofinjana  Midtbane Monaco
Olofinjana signerte en fireårskontrakt med monegaskerne månedsskiftet juni/juli.

hmm...dette er vel ikke bekreftet?
tror kanskje de var litt for rask på labben, eller sitter de inne med informasjon vi andre ikke har.

atlascopo

http://www.asm-foot.mc/equipe_pro.php

vist du ser her er ikke olofinjana lagt inn i stallen til monaco enda. kan heller ikke finne noe nyheter om han på hjemmesiden deres.

Xminator

Han er solgt når det ligger på brann.no. skbrann.org er en rykteside (men en god en :) )

TERD

På Monaco sin offisielle hjemmeside står det at han har signert en kontrakt med klubben.  Det har ikke kommet avkreftelse på dette, så da stemmer det vel? http://www.asm-fc.com/suite.php?id=324
-----------------
Dersom det bare finnes en vinner, må resten per definisjon være tapere.

Nixon

Quote from: "TERD"På Monaco sin offisielle hjemmeside står det at han har signert en kontrakt med klubben.  Det har ikke kommet avkreftelse på dette, så da stemmer det vel? http://www.asm-fc.com/suite.php?id=324


Synd at jeg ikke fulgte bedre med i fransken på skolen. Noen som kan oversette?
Men det er jo ingenting om saken hverken på brann.no eller noen nettaviser. Merkelig!
Rød makt på Hansa

bitta

Hvis vi kan stole på babelfish er det dette som står på den nettsiden:

The player Nigerian of the SK Brann, Seyi Olofinjana, signed a contract with l'AS Monaco FC. Here thus the third recruit of the red and white club. The transfers s'accelèrent with l'AS Monaco FC. After Maicon and Modesto, c'est the player native of Niger Seyi Olofinjana who joined the finalists of the League of the Champions. Evolving/moving at the station of medium, it took part in the last d Afric Cut of the Nations with Super Eagles.
itta savner Olof!

Xminator

Datoen på artikkelen hos Monaco er jo 25 eller 26. Det er jo skrevet senere at Olofinjana vil bruke mer tid på å bestemme seg.

Go Up