• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Sannheten om Rønningen salget

Started by Ole Brom, June 27, 2004, 20:17:45 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Ole Brom

Jeg er rystet !!! Rystet over å hørt historien om hvordan salget av Rønningen foregikk !!

Rønnnigen fikk en 2 års kontrakt av Brann og da kom Rosenborg med en lengre avtale som Rønningen fikk.

Rønningen gikk da til Per Ove og sa følgelde: Jeg har nå fått en lengre avtale med Rosenborg, jeg vil ha en tilsvarende lengde på kontrakten hos Brann, da skriver jeg under.

Så svarer godeste klovnen fra Dalen : Da foreslår jeg at du går til Rosenborg, for da er vi kvitt et problem !!!! Jeg blir ring omtrent hver dag av agenten til Opdal som lurer på når Opdal skal bli førstekeeper i Brann.


Er det mulig å være en så HUGE IDIOT !!!!!!????!!!!

KA I SVARTE ER DET SOM FEILER PER OVE ????????!!!!!!!

Om dette stemmer så bør Per Ove så fort som mulig ta sin hatt og gå !!!!!!

Stoffi

Som mitt topic sier; Per Ove må gå!
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Sotraanda

ater, heter, hater NFF!

monzilla

Ole Brom, hvor har du denne informasjonen fra? kildeR?

Ole Brom

Quote from: "monzilla"Ole Brom, hvor har du denne informasjonen fra? kildeR?


Dette fra kilder som kjenner Rønningen og hva han har fortalt. Har også hørt som en annen skriver her at POL skulle

enavgutta

Stemmer dette ryster det igjen, men overrasker ikke. Har etterlyst professjonalitet hos den mannen lenge nå - men kun fått hodeløse kommentarer om alle interne ting, kontrakter etc. Er overbevist om at POL opptrer like stutrende og idiotisk i Winters-saken. Men Magne Revheim tør vel ikke ringe akutten på Sandviken og få sperret POL inne... frykter vel for sitt eget skinn. Mannen har jo tviholdt på vervet sitt i årevis med trøbbel ! Oppvask i Idrettsveien !!!

azul

det slik at gjentatte støt mot hodet (slik ofte høye angrepsspillere får mange av i løpet av en karriere), kan gi varige mén...

megleren

Dette er vel toppen av sannheten?? Sikkert Ivar som har sittet på Sjøboden med pilsen i den ene hånden og røyken i den andre hånden og fortalt gode vitser igjen.. Han er jo stamgjest på boden. Latt han gå til benken i Rbk. Glemt og bortgjemt for godt.. De kommer sikkert til å godta nykkene hans.. Som pils å røyk?? Aldri.. Og sutre slik som han gjorde?? Får jeg ikke tre år går jeg.. Og han gikk. Peddien swetter klubben førdt. Og vente å se.. Han drar nok frem et ess eller to når pengene fra olof dukker opp.
r og blir et sittesvin på Hansa

megleren

Beklager leifene.. Litt oppgitt over dere.. dere klager aldri når det går bra. Vær kritisk da også?? Vi sutrer for lett. Gå i oss selv og se det ann?? Tror det er lurt.
r og blir et sittesvin på Hansa

bitta

Jeg begynner å bli mektig lei herr Opdal. Jeg har hørt før at agenten hans har mast på Brann om at Opdal må få spille og skjønner godt at Rønningen reiser til RBK når ikke POL kvitter seg med Opdal. Opdal og agenten må da skjønne at så lenge Opdal ikke presterer godt nok får han ikke spille kamper som "betyr" noe. Det er også dårlig arbeid av POL som finner seg i at Rønningen blir tråkket på på den måten :evil: !! Rønningen får min aplaus fram til jeg ser han i RBK drakt! :cry:
itta savner Olof!

KennethS

Tror mye av salget av Rønning har mye med det utenomsportslige og gjøre, rønningen var som kjent ikkje beste gutt i klassen, han likte rødvin for mye.
tå på Brann

B.B.

Ole brom:

Dette e noe av det latterligste eg har hørt i mitt liv. Kan aldri tenke meg at det du beskriver her er tilfelle. Kanskje Peddien rett og slett bare har sagt at det ikkje e aktuelt å tilby Ivar 3 års kontrakt. Tviler meget sterkt på at ting e foregått sånn som du beskriver det. Høres jo ut som et aktuelt scenarie for barneskoleelever!

Og dokkar andre som følger på:
E det mulig å være så utrolig barnslig. Det går an å være litt kritisk til enkeltpersoners innspill på disse sidene. I tillegg så e det greit med et vist nivå av saklighet

Jaja... Godt med en god latter for å fortrenge gårsdagens kamp!
n Brannspiller skal være en trofast soldat som ofrer alt for laget, klubben og byen!!

Først då blir vi ett topplag!!

Xminator

Siden vi er i det uformelle og sladrende hjørnet i dag:

Noen flere som la merke til at Rønningen snøvlet på Canal+? :p

Nixon

Bra av POL å ikke la seg presse. Ivar fikk to år, og med godt spill kunne den blitt forlenget. Det vet Rønningen utmerket godt. I Rosenborg får han ikke spille i det hele tatt dersom Espen Johnsen holder seg frisk.
Rød makt på Hansa

B.B.

Han minner litt om agenten til Olof i uttalelsene. Frenay??

Den mannen e jo også ganske god til å komme med godt gjennomtenkte utspill i øst og vest!
n Brannspiller skal være en trofast soldat som ofrer alt for laget, klubben og byen!!

Først då blir vi ett topplag!!

Ole Brom

Quote from: "B.B."Ole brom:

Dette e noe av det latterligste eg har hørt i mitt liv. Kan aldri tenke meg at det du beskriver her er tilfelle. Kanskje Peddien rett og slett bare har sagt at det ikkje e aktuelt å tilby Ivar 3 års kontrakt. Tviler meget sterkt på at ting e foregått sånn som du beskriver det. Høres jo ut som et aktuelt scenarie for barneskoleelever!

Og dokkar andre som følger på:
E det mulig å være så utrolig barnslig. Det går an å være litt kritisk til enkeltpersoners innspill på disse sidene. I tillegg så e det greit med et vist nivå av saklighet

Jaja... Godt med en god latter for å fortrenge gårsdagens kamp!


Ja du får bare le ! Men du ler vel ikke lenger når alt dette kommer for en dag !

Nixon

Ole Brom: Mener du at POL skulle la seg presse til å skrive lenger kontrakt med Rønningen? Sånn som jeg ser det kom Rønningen med et ultimatum, og det er vel ikke slik man skal opptre? Spesielt ikke etter at de var blitt enige om to år.
Rød makt på Hansa

Ole Brom

Quote from: "Nixon"Ole Brom: Mener du at POL skulle la seg presse til å skrive lenger kontrakt med Rønningen? Sånn som jeg ser det kom Rønningen med et ultimatum, og det er vel ikke slik man skal opptre? Spesielt ikke etter at de var blitt enige om to år.


Det har jeg ikke sagt, men hva er ett år fra eller til ? Det gir bare Brann enda mer spillerom om han skulle bli solgt i fremtiden.

B.B.

Rønningen e vekke, innse det! Vi e blitt litt svekket på keeperplassen, men det e ikkje nok til å utgjøre forskjell på medalje og nedrykksstrid sånn som du beskriver. Olof hadde vi mistet uansett, det har vært klart lenge. Ikkje nokke vits å surmule om dette i evigheter!

No må vi bare bite tennene sammen og håpe og be om at det kommer noen skikkelige gullsigneringer i sommer. Eg har troen. De må ha noen spillere i kikkerten der oppe.

Håper vi bruker noen lapper på å hente Tom Sanne. Vi trenger en høyrekant som faktisk e kantspiller! Vi trenger også å styrke sentral midtbane! Tommy holder ikkje mål(beklageligvis). Haugen og Gunntveit blir for like. En av de bør spille, men de må ha en offensiv og kreativ makker av høy kvalitet. Se til Sogndal eller Haugesund og legg penger på bordet! Vi må ha noe nytt blod her!

I tillegg bør vi gjøre noe fremover. Det e synd å si det, men utenom Robbie så e det syltynt! Ystaas har sloknet og Dylan ser bare patetisk ut der han virrer seg i offside og lager frispark på løpende bånd! Dylan ser i øyeblikket ut som et gedigent bomkjøp. Dette kan selvfølgelig snu seg, men det ser ikkje bra ut! Vi trenger derfor en klassespiss, drømmer om Helstad retur, men det e vel neppe realistisk!
n Brannspiller skal være en trofast soldat som ofrer alt for laget, klubben og byen!!

Først då blir vi ett topplag!!

Felt F forever


enavgutta

Ja, går Winters nå - noe som PLOs arroganse, forhandlingsvilje og svikt i engelskunnskaper skulle tilsi, så bør VI som supportere presse mannen ut av Stadion. Da er det ingen tvil om hvem som er muldvarpen i Idrettsveien!!!

Sotraanda

Quote from: "enavgutta"Ja, går Winters nå - noe som PLOs arroganse, forhandlingsvilje og svikt i engelskunnskaper skulle tilsi, så bør VI som supportere presse mannen ut av Stadion. Da er det ingen tvil om hvem som er muldvarpen i Idrettsveien!!!


Enig. Er begynt å bli enig med deg "enavgutta" i at nå må Brann spa opp det som som trengs for å beholde Robbie. Han er tross alt en av få kvalitetsspillere som er igjen på stadion etter at kusken-POL regjerer på kontorere der oppe!
ater, heter, hater NFF!

Ole Brom

Quote from: "enavgutta"Ja, går Winters nå - noe som PLOs arroganse, forhandlingsvilje og svikt i engelskunnskaper skulle tilsi, så bør VI som supportere presse mannen ut av Stadion. Da er det ingen tvil om hvem som er muldvarpen i Idrettsveien!!!


Eg stiller i toget ! Var med i Soltvedt toget så har god erfaring :)

enavgutta

Ja, begynner å forberede meg mentalt på tog nå. Foreslår at det blir en skikkelig byvandring. Fra sentrum, via Per Oves residens på Minde til Stadion.

Stoffi

Quote from: "Nixon"Ole Brom: Mener du at POL skulle la seg presse til å skrive lenger kontrakt med Rønningen? Sånn som jeg ser det kom Rønningen med et ultimatum, og det er vel ikke slik man skal opptre? Spesielt ikke etter at de var blitt enige om to år.


Han ble presset. Opdal har gitt sterke signaler om at han stikker hvis de signet Rønningen. I tillegg virker det som om PO ikke liker Rønningen.

Rønningen ble PRESSET ut av Brann. Han ville bli.

"Ultimatumet" Rønningen stilte, var et VELDIG realt "ultimatum". Det er ikke akkurat som om han krevde så mye penger. Stygt gjort av PO dette her. Han styrer skuten etter sine egne følelser virker det som. Han skulle holdt seg til trav.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

monzilla

denne diskusjonen er bygget på kilder som etter min mening er absolutt ikke troverdige. Til de som lurer hvordan rykter oppstår? Les og lær.

"Hørte det fra en som kjenner rønningen".... Beklager å si det, men til POL bekrefter  (eller lar være å avkrefte de) disse kildene så tar jeg dette som løgn.

kirsti

"(subjektiv tolkning av Mons Ivars utalelser)"

Med vekt på subjektiv. Eg tolka det ganske annleis. Uansett. Eg vil gjerne tru på det dei seier der borte i lidelsens høgborg, men eg kan ikkje anna enn tvile litt. Mister vi Winters og Soma er det over. Då grev eg eit seks fot djupt hol midt på Stadda og beordrer "dekk!"...

Kva Håkon angår er han ustabil. Det vil gå opp og ned, men totalt sett trur eg han held greit.
ar du hette og ljå, holder du med rbk.

Brann e livet mitt :)

hUff å huff. Kordan skal dette gå?? Eg håper dette bare e et engangstilfelle. Lurer på kordan guttene følte seg der ute i går på banen, i alle fall i siste omgang, de fikk jo ikkje til noenting. Grunnen til at d gikk som d gikk tror eg har mye md d som har skjedd i klubben i d siste, Seyi går og plutselig forsvinner Ivar t en annen klubb (og værre, klubben va rosenborg) Spillerne får plutselig vite at de har fått en ny førstekeeper, som ikkje har så mye erfaring med å stå i mål i viktige kamper. Spillerne blir usikker foran lillestrøm kampen og i d hele tatt. Forsvaret svikter og i tillegg keeperen, men d va vel ikkje noe bombe. Skylder ikkje på Håkon, men mener at d e for tidlig å la han få stå i mål, han e for ustabil og trenger mer erfaring. Tror nok han kommer t å føle seg enno mer presset? Ka tenker per ove md her?? Gutten e for guds navn skyld 22 år og har ingen erfaring med å ha et så stort press på seg, noe han vil føle fremover no, kordan skal han takle presset om det fortsetter sånn?? Stakkars menneske....  Håper eg tar feil,men eg har en vond følelse på hele dette opplegget per ove, du har nok drete deg ut her....
Brann i mitt hjerte for alltid-

BYEN E BERGEN OG LAGET E BRANN!!!

(Altså, bare for å gjøre d klart: Eg e jente!)

enavgutta

Så nettopp Brann-Tv. Intervju med Tore Strand BT. Solid kommentator som har rett i mye. SLAKTER fullstendig avgjørelsene i Idrettsveien den siste tiden.

Brann e livet mitt :)

Mener du etter kampen kanskje?? Den må eg få md mg... Tror de fleste egentlig mener at d de holder på md der oppi idrettsveiein e helt vanvittig. De har jo ikkje kontroll.....!!!!!!!
Brann i mitt hjerte for alltid-

BYEN E BERGEN OG LAGET E BRANN!!!

(Altså, bare for å gjøre d klart: Eg e jente!)

KennethS

Quote from: "Brann e livet mitt :)"Mener du etter kampen kanskje?? Den må eg få md mg... Tror de fleste egentlig mener at d de holder på md der oppi idrettsveiein e helt vanvittig. De har jo ikkje kontroll.....!!!!!!!



På torsdag e 1 juli, da kan klubber kjøpe spillere igjen, regner med at Brann har noen spillere klare til Rbk kampen 5 juli, de kan ikkje bare selge Rønningen og Olofinjana uten og erstatte de, her må det kjøpes. Satser på at en ny midtbane spiller e klar til rbk, så får keeperen komme etterhvert.
tå på Brann

Ole Brom

Virker som om de er handlingslammet der oppe i Idrettsveien.. Tviler det kommer noe spillere med det første. Olof pengene han drøye, skjer jo fan ete meg ingenting på den fronten...Rønningen pengene vil jo godeste Peddilusken brenne på Sanne fortest mulig. Og keeper ? Nei det trenger vi ikke i følge POL.

Så har ikke så veldig STORE forventninger til "vinduet" åpner igjen...

Kalinkasvingen

Sanne løser de ut for mellom 100.000 og 150.000. Det er etter sigende beløpet Viking vil ha. Brann har meg bekjent ikke bestemt seg enda. Fyren begynner vel på skulen i bergen etter sommeren.

abe78

Quote from: "Ole Brom"Jeg er rystet !!! Rystet over å hørt historien om hvordan salget av Rønningen foregikk !!

Rønnnigen fikk en 2 års kontrakt av Brann og da kom Rosenborg med en lengre avtale som Rønningen fikk.

Rønningen gikk da til Per Ove og sa følgelde: Jeg har nå fått en lengre avtale med Rosenborg, jeg vil ha en tilsvarende lengde på kontrakten hos Brann, da skriver jeg under.

Så svarer godeste klovnen fra Dalen : Da foreslår jeg at du går til Rosenborg, for da er vi kvitt et problem !!!! Jeg blir ring omtrent hver dag av agenten til Opdal som lurer på når Opdal skal bli førstekeeper i Brann.


Er det mulig å være en så HUGE IDIOT !!!!!!????!!!!

KA I SVARTE ER DET SOM FEILER PER OVE ????????!!!!!!!

Om dette stemmer så bør Per Ove så fort som mulig ta sin hatt og gå !!!!!!


Rønningen i dagens BA:

Quote


Da kan vi avfeie Ole Brom sitt innlegg som det reneste tøv!
:oops:  :oops:  :oops
.og husk!

Xminator

Viking sendte budet på 150K i retur.

enavgutta


Nixon

Da kan vel POL få litt arbeidsro. Og det planlagte protesttoget må vel nå gå den lange veien over Osterøybroen...:)
Og alle som har kilder i øst og vest som tror de vet sannheten kan vel nå roe seg litt.

Ellers er jeg enig i at 150.000 var godt betalt for Sanne, og at det er urealistisk å tro at Brann skal betale noe mer. Bruk det som må til for å få TFL til Brann i neste uke, og så har vi den høyrekanten som vi trenger. Noen som vet om TFL kan spille mot Rosenborg dersom alt går i boks?
Rød makt på Hansa

The Fan

Nå må vi slutte å svartemale keeper situasisjonen i Brann!!! Jeg Tror Opdal ble rammet av det beryktete Stadion Spøkelse!! Jeg håper og tror at Opdal vil vise seg frem og ta ut det beste han har mot Trønder pakket. Opdal fortjener å få sjansen til å vise at han har Tippeliga nivå!! Regner med at han kommer til å stor spille mot Trønder pakket og da vil vel pipen her i forumet få en anne lyd!!! Det er som Ove Thue synger; "veien mellom himmel og helvete er kort".

Helt i dag, taper i morgen!!!!  Opdal har talentet til å bli en ganske god keeper, men han må få sjansen til å vise det.

Stoffi

Quote from: "The Fan"Nå må vi slutte å svartemale keeper situasisjonen i Brann!!! Jeg Tror Opdal ble rammet av det beryktete Stadion Spøkelse!! Jeg håper og tror at Opdal vil vise seg frem og ta ut det beste han har mot Trønder pakket. Opdal fortjener å få sjansen til å vise at han har Tippeliga nivå!! Regner med at han kommer til å stor spille mot Trønder pakket og da vil vel pipen her i forumet få en anne lyd!!! Det er som Ove Thue synger; "veien mellom himmel og helvete er kort".

Helt i dag, taper i morgen!!!!  Opdal har talentet til å bli en ganske god keeper, men han må få sjansen til å vise det.


Jeg tviler ikke på at Opdal får en god kamp mot Rosenborg, det er komplett umulig å gjøre tabber i alle kamper.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Sotraanda

Quote from: "Stoffi"
Jeg tviler ikke på at Opdal får en god kamp mot Rosenborg, det er komplett umulig å gjøre tabber i alle kamper.


Det er det da ikke, om man først går inn for det er det ingen problem :lol:. Men seriøst folkens, Opdal er en kjempekeeper, landets største talent. La han få ro og tid, og folk her på forumet kommer til å forgude Opdalen om noen måneder. Har folk glemt at han allerede mot Glimt for en ukes tid siden sto en kjempekamp?
Opdal blir stoor!
ater, heter, hater NFF!

Go Up