• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Udugelig Opdal

Started by Møllaren, June 27, 2004, 19:01:48 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Møllaren

H.Opdal er jo totalt udugelig.
D :evil: et er en grunn til at han har vært 2.- keeper lenge.

Han må komme seg til helvete vekk fra Brann.
Med på reisen kan han ta pakket som selger Norges beste keeper til Rinnanpakket.
øllaren

Xminator

Den er for enkel. Det er laget som svikter. Så la oss gi bort de talentene vi faktisk har. Hurra for lavpannene!

Hoppetuss

Ikke bare Opdal sin skyld at vi driter oss så grundig ut i dag. Hele laget sviktet. Sier litt når 3 mål kom på corner og 1 på frispark( correct me if i'm wrong), hvor er markeringene? Ingen som er klar over LSK's kapasitet på dødball?

Yngve

Me må berre gløyma alle mål om å vinna noko/kvalifisera seg til noko i år, virkar som det er det som er målet til ludviksen og co i år. Me skal tena pengar på sal og og la dei me har spela seg saman. Og får Opdal spela fast resten av sesongen og dermed få litt rutine kan han verte god. Låv å håpa, men ein stor, stor risk

Møllaren

Sorry folkens, men en 22 åring fra Odda som utaler at han føler presset er ikke riktig mann. De av oss som har sett Brann 2. i år fikk det vi har fryktet i dag.
øllaren

GamleErik

Opdal har fortsatt mye å lære,  den er grei. Kanskje et år på utlån i første divisjon hadde vært rett vei å gå?

Men når Rønningen nå forlater klubben er det ikke et alternativ før man har fått på plass en skikkelig erstatter.

"Dra hem til dalen"
ttaler seg kun som privatperson og har ingenting å gjøre med Brann Bataljonen Bergen sitt offisielle syn på ulike saker.

Erik

Peddi kan rykte til helvete for min del... Dårligere styring finner mann neppe!!!

enavgutta

Påny må jeg understreke at ledelsen har dritte seg ut med Rønningen saken.
Opdal er som Rønningen var for mange år siden, fabelaktig god i enkelte kamper og skandaløst dårlig i andre. Slik er ikke Rønningen lenger, han er blitt en jevn keeper i sin beste alder.

Det er ikke en klok vurdering å la Opda "utvikle" seg på Branns førstelag i eliteserien. Det vil bare føre til at vi eksperimenterer bort poeng som idag. Idag mot Lillestrøm følte jeg meg usikker hver gang høye baller kom inn i sekstenmeteren vår. Opdal viste ingen autoritet, og der Rønningen har holdt oss inne i kampen før, sørget Opdal for baklengs.

Hvis jeg ser en slik innsats på hjemmebane en gang til, leverer jeg inn sesongkortet, enkelt og greit. Dagens Brann lag viste en forakt for publikum som jeg ikke har sett maken til.

Ole Brom

Det var trist å se på Opdal i dag. 3 mål må han desverre ta på sin kappe. ER litt uvirkelig at dette skjedde. Trist, trist som fan rett og slett.

Nå er Rønningen ufrivillig solgt av bavianen i dalen, det eneste vi kan gjøre nå er å støtte Opdal.

Fan dette var surt....

Ricky

3 mål på sin kappe, er du helt vill?

Stoffi

Quote from: "Ricky"3 mål på sin kappe, er du helt vill?


Nei, så du kampen? Han var direkte årsak i 3 mål.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Sotraanda

Eg og satt med inntrykk av at 3 av målene var hans. Skufende av Håkon. men har forstatt stor tro på han, la han få tid!!

Det brann spillerne viste i dag var skandaløst. ELENDIG!! SKJERP DOKKAR! Er så skuffende, hver gang brann har mulighet til å klarte på tabellen skal de skuffe oss!!
ater, heter, hater NFF!

Møllaren

Helt enig, dårlige markeringer, men han bør faktisk ta de tre første. Ett av målene roter han jo selv inn.
øllaren

Ricky

Hvilke da? Det tredje målet hvor han ikke holder ballen kan jeg til en viss grad være med på (men det er ikke lett å holde et lavt skudd med dupp i fast grep når banen og ballen er våt, noe som de skuddredde Brann-angriperne forøvrig ikke ser ut til å ha fått med seg).
Resten er ren markeringssvikt i forsvaret. Upressede headinger fra fem-seks meter kan en keeper som regel gjøre lite med, samme med cornere som slås enten foran den første stolpen eller som skrus inn bak den bakerste stolpen. Da blir keeper avhengig av at medspillerne får headet/klarert, noe de på ingen måte gjorde i dag. LSK fikk stusset en ball i mål og en til Werni som stod umarkert én meter foran mål. Hverken Barthez, van der Sar, Rønningen eller Blekkulf kan gjøre særlig mye fra eller til når motstanderen gang på gang får avslutte ved femmeteren.

Brann fremviste et midtbaneproblem, ikke et keeperproblem i dag. Selv Tom Sanne vil sannsynligvis være en forsterkning.

ThomasC


Ole Brom

Brann burde ha hatt Rønningen ihvertfall ut sesongen. Er redd 1-4 plassen er gone for Branns del og da spill i RL. Skjønner ikke hva POL driver med ! Virker som han har noe i mot Rønningen, driver en vendetta mot fyren ! Og da er det gått for langt ! Setter han seg sjøl foran klubben ja da kan mannen ryke til h......e !!!!!!

ThomasC

Det er noe mellom Rønningen og folk høyt oppe i systemet i Brann som vi ikke vet om.

Synes vi har krav på å få vite hva dette er.

Thomas.

Ole Brom

Quote from: "ThomasC"Det er noe mellom Rønningen og folk høyt oppe i systemet i Brann som vi ikke vet om.

Synes vi har krav på å få vite hva dette er.

Thomas.


POL har hatt en personlig vendetta for å kvitte seg med Rønningen ! Dette fra sikre kilder !!

ThomasC

Noe må det være ja.

Skulle, for en gangs skyld, ønske at avisene kunne grave litt dypere rundt dette salget av Rønningen. Tidligere har de da alltid vært opptatt av å skape "skandaler" i avisene.

Thomas.

Ole Brom

Håper virkelig avisene graver opp hele driten som ligger bak Rønningen salget og Ludvigsen's vendetta mot han !

Denne mannen er farlig for Brann, han må fjernes !!

Sotraanda

POL var også helt imot Nhleko, var aldri om å gjøre noe ekstra for han.
POL fryste ut Nhleko.
ater, heter, hater NFF!

Ricky

Quote from: "ThomasC"Se på RBK, før de kjøpte Rønningen, hadde de 3 keepere. Nå har de 4. Og hvorfor det? Jo, fordi Espen Johnsen til dels sliter med skader, mens de 2 andre ungguttene de har i keeperstallen skal komme seg "ut" av RBK-miljøet, og få seg erfaring, mest sannsynlig i en 1.divs klubb. Derfor henter de inn Rønningen, som har rutinen som skal til i tilfelle Johnsen blir skadet.

Men hva gjør de i Brann? Jo, de selger den eneste keeperen med rutine, og blir sittende igjen med 2 unggutter som enda trenger noen år på baken før de får rutinen som skal til! Intet mindre enn håpløst.


Det du ikke har tatt med i innlegget ditt er at Rosenborg er selve hovedeksempelet på at det Brann har gjort kan lønne seg. De dumpet sin klare førstekeeper Arason til fordel for unge og urutinerte Espen Johnsen.

Nå må jeg også få lov å si at mange innlegg om Peddien og Opdal etter kampen i dag virker veeeeldig lite gjennomtenkte. Hva er vitsen med å nærmest hetse vår unge førstekeeper og gjøre ham til syndebukk for lagets latterlige innsats i dag!? Snakker om å skyte seg selv i foten. Og disse konspirasjonsteoriene rundt Peddien basert på løse rykter kan man sikkert også spare seg for.

Transfervinduet åpner ikke før uti neste måned en gang, og Brann og Peddien er HELT sikkert i kontakt med opptil flere spillere om en mulig overgang. Slike ting ties det gjerne om frem til transfervinduet åpnes, av opplagte grunner - noe som helt klart også burde ha blitt gjort i tilfellet Rønningen. I tillegg er det jo også slik at Brann ikke kan gjøre squat før de faktisk har fått Seyi-millionene inn på konto. Forsterkningene kommer; vent til litt ut i juli.

Yngve

Quote from: "enavgutta"Påny må jeg understreke at ledelsen har dritte seg ut med Rønningen saken.
Opdal er som Rønningen var for mange år siden, fabelaktig god i enkelte kamper og skandaløst dårlig i andre. Slik er ikke Rønningen lenger, han er blitt en jevn keeper i sin beste alder.

Det er ikke en klok vurdering å la Opda "utvikle" seg på Branns førstelag i eliteserien. Det vil bare føre til at vi eksperimenterer bort poeng som idag. Idag mot Lillestrøm følte jeg meg usikker hver gang høye baller kom inn i sekstenmeteren vår. Opdal viste ingen autoritet, og der Rønningen har holdt oss inne i kampen før, sørget Opdal for baklengs.

Hvis jeg ser en slik innsats på hjemmebane en gang til, leverer jeg inn sesongkortet, enkelt og greit. Dagens Brann lag viste en forakt for publikum som jeg ikke har sett maken til.


Ein ting må du og alle andre tenka på, kor mange kampar hadde ivar fomlefing rønningen før han kom til Brann? Eg trur han ikkje hadde nokon.
Han varma benken i Oslo, han varma benken i Polen og han varma benken i England.( Sånn sett trer han no inn i ei rolla som han beherskar frå før av) Det vil seie det at me hadde ein urutinert keeper som vart kasta til ulvane når klubbens dåverande fyrste keeper for til Danmark. Så eg vil seie det at situasjonen ikkje er så annleis no enn kva den var i 2000. Ikkje det at det gjer saken noko betre.

Men frå no av hjelper det ikkje med sutring og klaging over salet, det er gjennomført og vert ikkje endra på. Så no fer me berre støtte Opdal så godt som me kan. Han er jo eit talent, problemet er at han slit med sjølvtiliten etter dårleg behandling frå klubben si side i fjor og forsåvidt i år. Noko som forøvrigt ikkje skil seg frå den tidlegare personalpolitikken i idrettsveien..

Brann leiinga har heller ikkje noko alternativ enn at Opdal slår til. gjer han ikkje det og me må hente inn ein ny keeper får POL vurdere stillinga si. Seriøst.

Brann69

>Han må komme seg til helvete vekk fra Brann.
>Med på reisen kan han ta pakket som selger Norges beste keeper til >Rinnanpakket.

Opdal er min Martin Knudsen..  :-)
Og det startet etter han så fint bokset Soma sitt kast i mål på bryne kampen i fjor..  Har ikke sett han spille en god kamp siden Odd-Grenland kampen i fjor (hans eneste), og tror ikke jeg kommer til å oppleve det heller.  Forbanna idioti å kvitte seg med Rønningen  - gir meg lysst til å rive sesongbillettene i fille-biter..  Vi hadde noe på gang.. Det har vi fan ikkje lenger..  Nå går det rett mot nedrykksstrid..

enavgutta

Ja, vi hadde noe på gang... men nå tar de oss ned i dritten likevel ! Respektløst mot oss som betaler for å se dette her !!!!

Professoren

Greit nok at salget av Rønningen var en tabbe, men å kalle opdal udugelig pga en kamp, er destruktiv og talentløst. Er mye mer forbannet på spillere som ikke er interessert i å vinne dueller eller legge press på ballfører, samt å småjogge etter baller de har gode sjanser til å nå.
Skal noe udugelig nevnes så er det fjortis-skriving som ":evil:", :roll: osv.
Spar oss, Møllaren.

azul

Klubben selger unna to nøkkelspillere uten erstatninger. Monsamjelden har snakket om å bygge stein på stein, men nå røk deler av grunnmuren og vi er tilbake ett år i tid; et forsvar som ikek stoler på sin keeper, Brann har lurt oss til virkelig å tro på at de kan levere bra spill og jevn poengfangst (nei, jeg harikke ett sekund vurdert å drømme om gull, ennå) og så selger de en klassekeeper og lar nybegynenren stå i mål. Det er faktisk dårlig gjort mot Opdal. Han er ung og trenger et par år i første divisjon først. Han gjør mye bra i 2 omgang, men feilplassering, manglende evne til å styre forsvaret og fravær av del spissferdigheter som Bønningen medørter at 2 enkle mål i andre omgang ruller inn gjennom sveitserostforsvaret vårt.

Spennende håper jeg ikke det blir i år. Det blir i så fall nedrykkstrid.

Kun 10 tusen idag er et forvarsel om at brannsupportere er ikke så dumme som ledelsen tror, og de sølle 3/4 million som Dønningen innbrakte kan fort gå bort i manglende pølsesalg...

KennethS

tå på Brann

Xminator

Har vi allerede glemt denne?

Det var en mye svakere kamp enn den vi hadde i går. Da inkluderte laget Seyi og Rønningen.

Håkon Opdal kunne helt sikkert fått en mye bedre start som førstekeeper. Nå var han under pari, men likevel fult på høyde med det Rønningen presterte mot Viking.

Kampen i går er en kollektiv svikt, og når slikt skjer samtidig som motstanderen har dagen der alt går i mål OG vi presterer å bomme på straffe så er det ikke bra nok.

Det var ikke mange her inne som ville gi Rønningen ny kontrakt i fjor høst.

Venter 110% innsats mot RBK. Venter derimot ikke at Brann vinner. Det blir en ren bonus.

B.B.

Ole Brom sine sikre kilder virker like troverdig som Bill Clinton når han hevder sin uskyld angående ulike intime forhold.

Personlig vendetta mot Rønningen?  hehehe... Du må virkelig hå vært på en snurr når du har liret av deg dette her. Gleder meg til fortsettelsen!
n Brannspiller skal være en trofast soldat som ofrer alt for laget, klubben og byen!!

Først då blir vi ett topplag!!

Stoffi

Quote from: "KennethS"


Jo, faktisk, så var det det. Har du ikke fulgt med?

Opdal og agenten har flere ganger sagt at han må finne seg en ny klubb hvis han ikke får spille førstelagsfotball i Brann. Problemet var Rønningen, så jo, Opdal har bidratt sterkt til å skvise Rønningen ut.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Ole Brom

Quote from: "B.B."Ole Brom sine sikre kilder virker like troverdig som Bill Clinton når han hevder sin uskyld angående ulike intime forhold.

Personlig vendetta mot Rønningen?  hehehe... Du må virkelig hå vært på en snurr når du har liret av deg dette her. Gleder meg til fortsettelsen!


Og hvordan kan du uttale deg om noe du OVERHODE ikke er kompetent til ????? Har du snakket med mine kilder, vet du hvem de er ????

Så klapp igjen, alt kommer for en dag !!!

hjallisen

Ole Brum

Det er noe som heter kildehenvisning-alt annet er ryktespredning.

"Eg har det fra sikre kilder at Zidane er på vei til Brann" Yeah-right!!
:lol:
Vær litt seriøs her inne da-for mange fjortisfakter her!
ed beina plantet på bakken

Ole Brom

Quote from: "hjallisen"Ole Brum

Det er noe som heter kildehenvisning-alt annet er ryktespredning.

"Eg har det fra sikre kilder at Zidane er på vei til Brann" Yeah-right!!
:lol:
Vær litt seriøs her inne da-for mange fjortisfakter her![/quot

Om du absolutt vil vite navnet heter han Harald. (kilden min)

B.B.

Harald du... Det økte jo troverdigheten noe enormt! Eg gir meg:)

Fra koffert til revolver: Du må forstå at folk reagerer og ikkje tar deg helt seriøst når du lirer av deg sånne meningsløse utspill. Eg skjønner ikkje poenget? Ka prøver du å oppnå?

Tror du Peddien får sparken fordi du antyder at han bedriver "heksejakt" på egne spillere. Eg e også imot salget av Rønningen, og mener som deg at han burde få tilbud om lengre kontrakt. Men eg ser ingen grunn til å hause meg sånn opp som det du gjør i disse inleggene dine, det fører ingensteds hen. No e han solgt, sånn e det.

Brann hadde tapt stort igår selv med Ivar i mål... Forsvaret var latterlig, midtbanen var latterlig, angrepet?? og du går ut å skal slakte ledelsen fordi keeperen kanskje ikkje e god nok? meningsløst. Håkon var ikkje den dårligste brannspilleren igår for å si det sånn! Det florerte med feilpasninger over hele banen. Noen som har tall på antall innkast LSK fikk pga feilpasninger hos Brann?

No må det full skjerpings til, i alle ledd! Tror Mons og Peddi drar opp en joker eller to før høstsesongen. Det trengs virkelig for no har vi gitt vekk endel poeng i de siste kampene.
n Brannspiller skal være en trofast soldat som ofrer alt for laget, klubben og byen!!

Først då blir vi ett topplag!!

Nixon

Ingen grunn til å tvile på at Brann i hele år har lett etter gode grunner til å ikke signere Rønningen. Personlig vendetta blir vel litt voldsomt, men kanskje denne Harald fortalte om årsaken til dette?
Rød makt på Hansa

grei

Må dere tenke litt her. Uansett om det skulle være noe i det "Harald" har kommet med, så er det bare en side av saken.  Hvis noe sånt skulle være tilfelle tipper jeg Luddiken og Rønningens versjoner vil variere... Tipper i tilfelle historien har endret seg litt i hvert ledd gjennom ryktespredningen. Ingen kvitter seg med en spiller fordi de er lei av maset til en konkurrerende spiller sin agent, for så å si det til spilleren etterpå. Det blir for dumt. Her ligger det mer bak.

Henki

Du skal ikke kimse av Harald, han har peiling han skjønner du. Neste uke kommer han til å legge frem løsningen på AIDS-gåten og nå på onsdag klokken 17.30 vil han legge frem svaret på hva som er meningen med livet. Med andre ord: Hvis Harald sier at det var Rønningen som sutret og bare teitet seg så var det vel det. Hvis noen ser Harald kan dere ikke spørre ham om hvem det var som drepte John F.Kennedy da, jeg lurer så fælt på det...
Ballen skal fremover!

Nixon

Quote from: "Henki"Du skal ikke kimse av Harald, han har peiling han skjønner du. Med andre ord: Hvis Harald sier at det var Rønningen som sutret og bare teitet seg så var det vel det...


Nå er det vel flere som har mistet oversikten...
Ole Brom mener at Rønningen IKKE har sutret, og at Brann-ledelsen er en gjeng med idioter. Kilde: En fyr som heter Harald.

Og Grei: Selvsagt ligger det mer bak Brann sin manglende vilje enn at Opdal ble litt utålmodig. Og det er nok mange av oss som kanskje vet mer enn vi liker å vite. Men jeg tror kanskje at dette forumet ikke er det rette stedet å spre slike "rykter".
Rød makt på Hansa

Brann-jento

Opdal er dritt god!!
Stopp å snakk dritt om han og støtt han i stedet for..

Hilsen en som støtter han 100%
lem fra Hanne (Brann-jento)

Ole Brom

Quote from: "B.B."Harald du... Det økte jo troverdigheten noe enormt! Eg gir meg:)

Fra koffert til revolver: Du må forstå at folk reagerer og ikkje tar deg helt seriøst når du lirer av deg sånne meningsløse utspill. Eg skjønner ikkje poenget? Ka prøver du å oppnå?



Mitt poeng med å "lire av meg slike meningsløse utspill", som jeg forøvrig mener er et latterlig barnslig utspill forøvrig for du har ingen grunnlag for å si noe sånt når du ikke kjenner de fakta som virkelilg foreligger, er å få alt frem i lyset og få klarhet i hva som virkelig foregår på stadion. Jeg er ikke interessert i å ha en slik person på stadion som har en slik personalpolitikk. Og jeg tviler på om Rønningen lyger og "finner opp" historier som skjer på stadion til sine venner og bekjente. Min kilde, som de fleste ler av her inne, er pålitelig. Hva dere syntes om han får dere stå for selv, det interesserer meg lang nedt i ryggraden.

Det må være opp til enhver her inne på forumet om de føler dette er troverdig eller ei. Det å komme med slike utspill og kommentarer som du har gjort er å "skrive før en tenker" mentalitet. Og det blir for dumt !

enavgutta

Kilden har helt sikkert rett i noe. PLO sa selv at de hadde visst om interessen fra RBK i flere uker.

B.B.

Oi! må trekke pusten litt her...

Pålitelige kilder eller ikke, samme kan det være. Poenget er at du drar dine utsagn litt vel langt.. Det ligger nok litt mer bak enn kun en personlig konflikt mellom Peddi og Ivar, sånn som du prøver å fremstille det.

Eg kjenner ikkje alle fakta som foreligger, det e greit. Eg har heller ikkje behov for alle fakta for å gjøre opp min mening. Eg e av den oppfatning av at vi hadde hatt behov for å ha Rønningen i mål. No ble det ikkje sånn, då har eg valgt å akseptere det. Eg syns det blir vel drøyt å forlange peddiens avgang på bakgrunn av at Ivar ikkje skrev ny kontrakt med Brann. Så vidt eg vet så har sikkert Mons Ivar noe han skulle sagt. Kanskje Monsen også hadde en "personlig vendetta" mot Ivar.

Dessuten: Hvis denne personforfølgelsen har vært så intens som du gir utrykk for; korfor har ingen i ledelsen grepet inn? korfor har ikkje spillerutvalg, etc. komt på banen? mange spørsmål, få svar... takk!

Føler at det e på tide å bli ferdig med denne saken her nå! Det gagner hverken oss som supportere eller andre å fortsette diskusjoner/kranger som denne
n Brannspiller skal være en trofast soldat som ofrer alt for laget, klubben og byen!!

Først då blir vi ett topplag!!

Ole Brom

Quote from: "B.B."Oi! må trekke pusten litt her...

Pålitelige kilder eller ikke, samme kan det være. Poenget er at du drar dine utsagn litt vel langt.. Det ligger nok litt mer bak enn kun en personlig konflikt mellom Peddi og Ivar, sånn som du prøver å fremstille det.

Eg kjenner ikkje alle fakta som foreligger, det e greit. Eg har heller ikkje behov for alle fakta for å gjøre opp min mening. Eg e av den oppfatning av at vi hadde hatt behov for å ha Rønningen i mål. No ble det ikkje sånn, då har eg valgt å akseptere det. Eg syns det blir vel drøyt å forlange peddiens avgang på bakgrunn av at Ivar ikkje skrev ny kontrakt med Brann. Så vidt eg vet så har sikkert Mons Ivar noe han skulle sagt. Kanskje Monsen også hadde en "personlig vendetta" mot Ivar.

Dessuten: Hvis denne personforfølgelsen har vært så intens som du gir utrykk for; korfor har ingen i ledelsen grepet inn? korfor har ikkje spillerutvalg, etc. komt på banen? mange spørsmål, få svar... takk!

Føler at det e på tide å bli ferdig med denne saken her nå! Det gagner hverken oss som supportere eller andre å fortsette diskusjoner/kranger som denne


Enig at vi bør bli ferdig med denne diskusjonen. Men håper du skjønner at jeg reagerer på ting som blir sagt her om min "såkalte" kilde og troverdigheten rundt dette når man overhode ikke vet "bakgrunnsfakta" for å kunne uttale seg ?

Nå det gjelder denne "vendettaen" POL visstnok driver med kan man dra likhetstrekk i det som skjedde med Nhleko. Hvorfor ingen har grepet inn det vet jeg ikke, da får man nesten spørre resten av ledelsen.

Men vi er da enig om at vi burde beholdt Rønningen mtp medaljejakt og RL :)

Sotraanda

Ole Brom, bra en har nevnt dette med Nhleko. Nhelko ble presset ut av Brann av.... TIPP!! PER OVE! Har sagt mye om dette før, å la inn et stort inlegg ang dette på bst sine sider (tror eg det var), prøvde å finne link til denne posten tidligere, men finner den ikke. Sikkert noen som husker den. Nhelko uttrykte ofte at han mislikte POL. Ikke uten grunn!
POL PRESSET UT NHLEKO.

Støtter forøvrig Ole brom i dette med den kilden sin. Eg kom med poster ang Nhleko å hva han fortalte meg, men ble vel trodd av... Ingen!
ater, heter, hater NFF!

Kalinkasvingen

Noen som vet hvem denne agenten til Opdal er?

Det virker på meg som det ikke er en personlig vendetta fra POL, men heller en klar mistillit til Rønningen fra store deler av trener/ lederteamet.
De måtte vel strengt tatt tilby mannen en ny kontrakt etter alt presset fra supportere og media.(+ medspillere?)  Og derfor var det vel veldig greit at RBK kom på banen.

Kalinkasvingen

Glem spørsmålet mitt om agenten. Fant ut at det var en gammel kjenning fra Fyllingsdalen. Kjell Tennfjord.

KjellMo

Quote from: "Sotraanda"Ole Brom, bra en har nevnt dette med Nhleko. Nhelko ble presset ut av Brann av.... TIPP!! PER OVE! Har sagt mye om dette før, å la inn et stort inlegg ang dette på bst sine sider (tror eg det var), prøvde å finne link til denne posten tidligere, men finner den ikke. Sikkert noen som husker den. Nhelko uttrykte ofte at han mislikte POL. Ikke uten grunn!
POL PRESSET UT NHLEKO.

Støtter forøvrig Ole brom i dette med den kilden sin. Eg kom med poster ang Nhleko å hva han fortalte meg, men ble vel trodd av... Ingen!




Onkel Lego klarte å presse seg selv ut. Slutt med den forgudingen av den mest useriøse spilleren som har vert i Brann. Han var ikke bedre etter han forlot Brann. Dallas klagde på akuratt de samme tingene som Brann gjorde og Brann ga han flere sjanser en han fortjente.
GGG Travel

Sotraanda

Forguding? Bra du som en av moderatørene går foran med et godt eksempel når det gjelder å skrive seriøse inlegg.
Men eg VAR en fan av Toni, men innså at hans useriøsitet ville føre han en vei, nedover. Kjellmo, godt mulig Nhleko ble presset ut av mange, deribalnt seg selv. En av de var ihvertfall POL.
Dallas klagde? vel, han spiller da fast på laget i dag!
ater, heter, hater NFF!

KennethS

Toni fikk eget treningsopplegg så han kunne være igjen i sør afrika 2 uker lengre om sommeren, når han kom tilbake til Brann var han blitt en BALL, 1 mnd på stranden i solen var det han brukte tiden på. Brann gjorde det eneste fornuftige med og kvitte seg med han, dessuten var han ikkje en så god spiller heller, min mor hadde scoret på mange av de sjangsene han bommet på.
tå på Brann

Go Up