• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Skammeligt

Started by Yngve, June 27, 2004, 18:51:01 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Yngve

Einaste eg har å seie. Skammeligt.

Xminator

De glemte å spille etter 1-0 og trodde dette var enkelt. Når Lillestrøm får vinne omtrent alt av dueller og andreballer OG har dagen der de scorer på 3 av 4 sjanser, ja da driter Brann seg ut.

enavgutta

Ja, jeg skammer meg på Brann og Bergens vegne. Dette var så tannløst og dårlig at jeg ble helt dårlig på slutten av kampen. Skal vi aldri lære? Har ikke spillerene og Mjelde satt seg inn i at Lillestrøm er et ballbesittende lag som liker å slå lange baller i boksen og er gode på dødballer. Det må bare være i Bergen at det går an å tape så mye. Så flere potensielle spillere til å få sparken, bare pga INNSATS. At de ikke engang prøver når de ligger under 3-1 er ufattelig!
Vi fikk også idag nok et bevis på BigMac kommer til å bli en flopp - fyren eier ikke ballbesittelse. Hva slags angrep har vi igjen når Winters drar? Ystaas og Lund kan score mål, men neppe utgjøre en giftig duo. Og midtbanen den var der ikke idag heller... Men det visste jo vi allerede etter Vikingkampen..

Brann69


eksilbergenser

Ledelsen i Brann driter seg ut igjen. Vanvittig å selge lagets førstekeeper midt i sesongen. Ufattelig talentløst av Peddi!
lt for Brann!

enavgutta

Dette blir for drøyt! Vi må fram med faklene! Fakkeltog i byens gater! 5000 supportere protesterer utenfor huset til Peddien i Dalen!

Stoffi

Peddi, dra hem til dalen!

Skandaløst! Nytt stadion og administrering kommer foran sportslige resultater. De får no få fingen ut av ræven og skrive kontrakter med de jævla spillerene! (ikke negativt mot spillerne)

I tillegg til dette, så sliter vi med en midtbane som ikke eier kreativitet eller pasningsegenskaper, en halv spissduo, en rufsete back og Per Ove som selger vekk vår eneste gode keeper.

Sånt som dette, gjør meg forbanna.

Og på toppen av det hele, kjære Store Stå "brødre", kom dokkar til helvete hem og se kampen på tv, for stumme idioter har vi nok av på Stadion. SS er en syngende tribune der vi synger. Vi var vel en 20 stk som sang, fra og med midten av første omgang.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Ole Brom

Dette er noe av det dårligste, skammeligste og ynkeligste jeg NOENSINNE har sett av Brann på 24 år !!! Makan te udugelighet og slapphet skal man lete lenger etter !!

INGENTING fungerte etter 1-1 !!!! Og SS ?????? Up my arse !!! Det mest skandaløste jeg har hørt !!!!

Jeg er rystet !!

Stoffi

Quote from: "Ole Brom"

INGENTING fungerte etter 1-1 !!!! Og SS ?????? Up my arse !!! Det mest skandaløste jeg har hørt !!!!

Jeg er rystet !!


Det skal være sikkert og visst. Stumt som i graven.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Mr_Soma

Det er triste greier dette her.
Men hvert år så kommer denne <<bomben>> på stadion.
Det pleier være RBK som detonerer den, men i år kom LSK de i forkjøpet.

Så jeg håper det blir med denne ene <<bomben>> og at vi kan feie over trønderene når de kommer om en uke.

Men om vi spiller like tannløst som idag etter 1-0 så kan jeg LOVE dere at RBK putter mer enn de 5 LSK hadde idag.

Sotraanda

ater, heter, hater NFF!

bjirn

Quote from: "Brann69"


De måtte jo overgå floppen med å hente inn Sanne, er vel derfor de gjør dette :)

Ole Brom

Quote from: "Sotraanda"



Ska si du er raus med poengene idag ! Ikke mange som får noe særlig over 1 poeng hos meg gitt !!

bjirn

Som det står NESTEN korrekt på brann.no helt øverst...

Brann.no - Ekte lidelse har et navn...

Kruxleiven

Må si at Guntveit hadde dagens mest kreative innslag. Hvordan har det seg at han ikke hadde innfunnet seg da 2. omgang startet? Må ellers si det var ventet. Hadde null feeling for seier på forhånd. Dette er den nye trenden.

espen

100 kr på at Cato satt på dass å dret når kampen startet!

Mr_Soma

Tror Cato var ganske uggen i magen idag...
Han har vel blitt smittet av Sogndal -
De tømte visst også magen i pausen idag mot TIL.

Ser for meg sporten i morgendagens BT.

Kampens høydepunkt

"Da Cato Guntveit ble igjen i garderoben i pausen og kom joggende ut da det allerede var spilt 1 minutt og 37 sekunder av 2.omgang"

Kan aldri tenke meg at det luktet godt i garderoben når spillerne kom inn der etter kampen!

Drunkie

Cato måtte vist tape foten eller noe i den duren, var visst en vond tå som fremprovoserte det.

Men koffor det ikke skjedde i pausen og først når kampen var igang igjen e en bombe for meg.

Men denne dagen var jo bare helt merkelig, begynte med en latterlig fremføring av nystemten, pause underholding med "u will never walk alone" greit nok at det finnes folk som liker Liverpool på stadda, men hallo gi meg et par brannsanger eller noe i den duren. 5 mål mot oss i noten, spisser som ikke kan putte, midtbanespillere som ikke kan treffe med et innlegg. Og en straffe som gikk helt ad dundas. Vis ikke Brann spiller fotball mot RBK, bør noen der oppe gå i seg selv å trekke seg tilbake til kuskjobb i dalen eller noe ligenende

ARGH!!!!!!

KennethS

Per dags dato har ikkje Brann et godt nok lag til og kjempe om noen som helst, midtbanen til brann e SVAK!! og da mener eg SVAK!
tå på Brann

Xminator

Joda, Brann var bedre i går enn mot Stabæk. Kortidsminnet er ikke spesielt godt hos enkelte :p

Tom C

Greit at midtbanen er svak, men hva har vi av giftige angrepsspillere? Ystaas må jo være noe av det tregeste vi noensinne har hatt på topp. Frank Strandli blir jo rene hurtigtoget i forhold. Det var en lidelse å se stakkaren slite beina med seg for å nå baller som i utgangspunktet så enkle ut å nå. Må jo være bedre å ha Lund på topp, ettersom han ihvertfall får beina med seg når det trengs (han har ihvertfall ingenting på midtbanen å gjøre)

Winters er jo bra på sitt beste, men han har en lei tendens til å gjøre det litt vanskelig for seg selv. Hvis han hadde lært seg å utfordre rett på kassen de gangene han fikk sjansen, tror jeg han hadde scoret mye flere mål.

Nå det gjelder Mcallister, så er han nok dessverre ganske middelmådig. Han har bra fysikk, men er altfor avhengig av spillerne rundt seg. Uten lissepasninger/innlegg fra Kvisvik, er ikke han i stand til å skape noe farlig.
Aldri mer Obos....

Stoffi

Lund var det futt i, men han ble byttet uforståelig ut.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Sharpy

Aldri har tanken om å stille opp på trening på Nymark med 11 nyinnkjøpte markeringstusjer vært mer nærliggende...
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

enavgutta

Når en spiller kommer et par min for sent til omgangen, synes jeg det var symtomatisk for hele kampen. Sånt skjer bare i 3. divisjon!!

moffe

Når det gjelder fakkeltoget så må ikke det legges til dalen, Per Ove bor i Steinsvikvegen, første til venstre etter rimibutikken hvis du kommer fra Lagunen.
Når det gjelder Dylan, så er ikke jeg veldig overasket etter og ha truffet på han dritings på byn på fredag.

Men et protest tog hadde vært på sin plass, kan ikke la dette gå forbi uten å gi beskjed, skal ikke gi skylden til Opdal, han blir kastet til ulvene, men det var ganske tydelig at keeper byttet gjorde forsvaret uttrygt, og at det er et godt stykke igjen til vår nye førstekeeper holder elitestatus.
Blir nok noen år litt over kvalikkplass på oss nå.
ei til trommer på stadion

enavgutta

Dylan kommer nok til å ende på skraphaugen etterhvert ja. Mange som sier jeg maler fanden på veggen "bare p.g.a av at han bommet på det straffesparket", men det er bare prikken over i'en for denne fyren. Etter serieåpningen har macarony lagt seg ned og vært skadet i surferyggen sin. Innhoppene hans i diverse kamper har vært alt annet enn overbevisende. Kanskje han kan putte litt for Sandviken i 3.div, men noe eliteserienivå snakker vi ikke om her. En klassespiller som Winters må jo være flau over å spille sammen med en kenguru som mangler ballkontroll og skudd. Og som stor sett er nærmere gult i kampene enn scoring. Dette tror jeg i den hele og store sammeneheng kan være en av årsakene til at ikke Robbie gidder mer for Brann heller, når han ser hvilke makkere han har med å gjøre. Da må han gjøre sakene selv foran goalen, og det er ikke alltid lett (noe vi så i Lillestrømkampen).

Og McAllister da - mener å huske han fortalte BT at han ikke drakk og var så skinnhelllig! Virker mer og mer som fyren tror han er på en betalt ferie i Norge.

Husker dere Svante? Han klarte virkelig å pushe og motivere og oppildne spillerene til kamp i kampens hete. Dette er noe jeg savner hos dagens kaptein. Stiller ikke spørsmålstegn ved Cato, men vi trenger en spillertype med synlige lederegenskaper og den mentaliteten.

Go Up