• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Rønningen solgt. Blir det ny PIPE-konsert!? Please, la vær!

Started by howie, June 25, 2004, 14:03:04 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Sharpy

Jeg har i hvert fall IKKE tenkt til å pipe mot Ivar Rønningen. Jeg har sagt det før, og jeg sier det gjerne igjen, at det å kalle Rønningen for en sviker er å skyte langt over Hansatribunen.

Applaus fra meg, om enn noe høflig og avbalansert. Han er jo tross alt en Rosenborgspiller...
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Nixon

Jepp! Tipper han angrer og gråter en skvett på flyet dersom han får applaus. Tror nok han hadde blitt i Brann dersom det ikke var mer som skulle til...

Men nå trenger vi verken å juble eller pipe på Rønningen på søndag. For jeg tar det som en selvfølge at Opdal står. Og tenker jeg at vi rett og slett overser Rønningen. Så får han en blomst og en høflig applaus mot Rosenborg. Og så er han historie.
Rød makt på Hansa

Xminator

Høffelig applaus om han får blomster i pausen.

Når lagene leses opp på Stadion mot RBK er han RBK spiller - og skal ikke behandles på annen måte enn f.eks JG Solli. Tar han ballen utenfor 16 og slipper med gult (hehe) så ser jeg ikke noen grunn til å ikke pipe :p

KennethS

Feil, Ivar e Brann spiller til etter kampen mot Rbk 5 juli , mao e han Brann spiller når lagene leses opp.

ikkje det at han bli lest opp da, regner med at Opdal e fast fra nå av.
tå på Brann


enavgutta

Synes vi bør gi han fair behandling. Klappe og takke for innsatsen. Dette er ikke et svik av Rønningen, men av ledelsen i klubben.

Syng for Brann

Selvfølgelig skal vi klappe fr han. Ivar Rønningen virker som en Ok fyr som liker Brann.

Han har også gjort en god innsats selv om tabbene kom flust noen ganger. (2002)

Brann e livet mitt :)

Eg kommer heller ikkje t å pipe på han. Eg e skuffet over at han går t rævbk, meget skuffet. Hadde d no vært en annen klubb hadde d ikkje vært så gale.. Men t rosenborg??? La oss gi han applaus etter d han har gjort for BRANN, spesielt denne sesongen. Og synes d e utrolig teit at folk sier de har tenkt å pipe han ut, tenk dere om en gang t: E dette hans feil?? Neiiii, e dette branns sportlige ledelse sin feil?? JA... De nølte og nølte og nølte. Kanskje er ivar en pengegrisk tufs, men kem hadde ikkje sagt ja til et slikt tilbud??  Også sier peddien: D hadde ikkje vært aktuelt md lengre enn 2 år?? Tror du d får fyren t å føle seg så velkommen?? NOPE. Han har jo stått i mål i hele denne sesongen og kjempet som en helt,helt uviss om han kom t å få ny kontrakt eller ikkje, d kan neppe ha vært noen god følelse. Tipper han har følt seg ganske utenfor. Lykke t Ivar hos norges største drittlag.
Brann i mitt hjerte for alltid-

BYEN E BERGEN OG LAGET E BRANN!!!

(Altså, bare for å gjøre d klart: Eg e jente!)

Kruxleiven

Liker Rønningen altfor godt til at det blir noen pipekonsert (sikkert noen som mener at det er drakten og klubben som er viktigst, men det er vanskelig å ikke ha noen favoritter). Føler ikke at han har sveket oss heller. Det er POL og co som svek oss. Jeg skjønner Rønningen på en måte i og med at det ikke er hver dag Rosenborg vil ha deg. Det er et stort kompliment når en så bra klubb ønsker deg, men så mye som han har mast om å få spille fast så skjønner jeg ikke at han vil gå til en klubb der det er avtalt på forhånd at han skal sitte på benken. Uansett. Jeg vil gi min støtte til Rønningen på et eller annet vis og klappe for ham i RBK drakt neste gang han er på stadion. De som får pipekonsert er sportslig ledelse. På hvilken måte nå man skal få det til. Synes ikke dette ligner på Azar saken i det hele tatt bortsett fra at de to involverte klubber er de samme.

howie

Quote from: "Brann e livet mitt :)"Eg kommer heller ikkje t å pipe på han. Eg e skuffet over at han går t rævbk, meget skuffet. Hadde d no vært en annen klubb hadde d ikkje vært så gale.. Men t rosenborg??? La oss gi han applaus etter d han har gjort for BRANN, spesielt denne sesongen. Og synes d e utrolig teit at folk sier de har tenkt å pipe han ut, tenk dere om en gang t: E dette hans feil?? Neiiii, e dette branns sportlige ledelse sin feil?? JA... De nølte og nølte og nølte. Kanskje er ivar en pengegrisk tufs, men kem hadde ikkje sagt ja til et slikt tilbud??  Også sier peddien: D hadde ikkje vært aktuelt md lengre enn 2 år?? Tror du d får fyren t å føle seg så velkommen?? NOPE. Han har jo stått i mål i hele denne sesongen og kjempet som en helt,helt uviss om han kom t å få ny kontrakt eller ikkje, d kan neppe ha vært noen god følelse. Tipper han har følt seg ganske utenfor. Lykke t Ivar hos norges største drittlag.


Ja, det er brann-ledelsen sin feil!
Men tror ikke dei ser på det som en feil.

Dei har jo nølt med å gi Rønningen kontrakt, så det er jo gjort bevist...

Brann har stor tro på Opdal har jeg forstått.
Jeg har tro på at Opdal skal greie seg bra som førstekeeper, men han har kun spilt mot Lyn denne sesongen i tippeligaen, og nå er snart en halv sesong ferdig, så jeg tror ikke dette er nok kamper for Opdal til at han kan få storspilt slik Rønningen har begynt denne sesongen med. Jeg tror Brann vil merke at vi har mistet en utrolig god keeper.

Men over tid, så blir nok Opdal stabil og vil bli absolutt like god som Rønningen, om ikke mye bedre!
Rønningen har hatt mange tabber tidligere sesonger, og det er vel først nå dei siste årene han har begynt og bli stabil og fått teken som keeper.
Og det samme skjer nok med Opdal, tror det blir noe tabber utover sesongen og kommende sesonger før om et par-tre år, så har vi den neste
Schmeicel.

arild

eg liker ikke måten brann har behandlet han på... men å klappe for han når han går til rosenborg... aldri!!!!


Blææ

Ivar "svikeren" Rønningen skal pipes og buest ut at stadda,det blir rablings på tribunen visst han skal spille for Brann mot RBK etter at han har signert for RBK.

Blææ steik forbannet på både Brann og svikerne.
Ut med pakket,ut med pakket!
ont follow me,Im lost too

Erik

Ivar bør vere benkesliter fra i morgen av.. Utrolig hvis en fremtidig rbkspiller står i mål, no trenger Håkon all den tid og trening i mål som han trenger... Ivar bør bare ikke vise seg i mål mot rbk!!!!

Ole Brom

Quote from: "Erik"Ivar bør vere benkesliter fra i morgen av.. Utrolig hvis en fremtidig rbkspiller står i mål, no trenger Håkon all den tid og trening i mål som han trenger... Ivar bør bare ikke vise seg i mål mot rbk!!!!


Ivar bør utelattes HELT fra troppen ! La Thorbjørnsen sitte på benken og være reservekeeper !! Rønningen har ingen fremtid i klubben ergo han har ingenting på stadion å gjøre lenger !!

vardgutt20

rett i at ivar får større lønning i rbk, men ka vil du da,, hver andre keeper, bak norges beste keeper, eller første keeper forann norges beste u-21 keeper!! rett og slett, rønningen =sviker!!
ært å krype, lært å gå, lært å hate rbk

enavgutta

Nei, Rønningen skal få applaus fra oss. Understreker at mannen må tenke på seg selv og fremtid. Ledelsen med PLO i spissen som har ventet for lenge. Dagens stalltips: PLO går ut med gallopp i 2 runde.!!!

Mr_Soma

Quote from: "enavgutta"Nei, Rønningen skal få applaus fra oss. Understreker at mannen må tenke på seg selv og fremtid.

grei

Fremtid er mer enn å spille fotball kanskje? Rent sportslig virker valget veldig rart men det handler også om å trygge en fremtid for seg og sine.

Brann_Askøy

Quote from: "Blææ"Ivar "svikeren" Rønningen skal pipes og buest ut at stadda,det blir rablings på tribunen visst han skal spille for Brann mot RBK etter at han har signert for RBK.

Blææ steik forbannet på både Brann og svikerne.
Ut med pakket,ut med pakket!


Det er ingen vits i å pipe på Ivar på søndag, han er da Brann spiller. Det vi istedet kan fjøre er å gjøre oss klar til 5 juli. Da kan vi pipe til vi blir grønn i trynet. Han er fremdeles Brann spiller, og jeg stilller meg uforstående til hvorfor vi skal pipe på en eventuell første keeper i morgendagens kamp. Håper og tror Oppdal står, men dersom ikke, noe som kan skje, så klapper vi på han dersom han gjør noe bra...

Sotraanda

Rønningen har stått sine siste minutter som Brann keeper. no står Opdal resten, noe han også burde gjørde. Om rønningen står, noe eg er 99% sikker på han ikke gjør, så er det isåfall ikke særlig smart av Mons'en!
Lykke til ivar, takk for alt her i Brann. Står på mitt om at handelen til rbk skyldes POL.
ater, heter, hater NFF!

motherfunker

Vi blir vel aldri enig om vi skal klappe eller bue for Rønningen, men en ting må vi huske. Vi må støtte Opdal til det EKSTREME! Han kommer til å gjøre feil  i starten, men vi håper jo alle på at han skal vokse til å bli tippeligaens store mann!

Støtt Opdal i tykt og tynt, han trenger og fortjener det!
quot;Fighting for freedom, is like fucking for virginity" -SAFT-

Ole Brom

Quote from: "motherfunker"Vi blir vel aldri enig om vi skal klappe eller bue for Rønningen, men en ting må vi huske. Vi må støtte Opdal til det EKSTREME! Han kommer til å gjøre feil  i starten, men vi håper jo alle på at han skal vokse til å bli tippeligaens store mann!

Støtt Opdal i tykt og tynt, han trenger og fortjener det!



Mener no at vi skal støtte HELE laget i tykt og tynt, men ja viktig å støtte Opdal ekstra når han nå tar på seg førstelagshanskene :)

BL

det blir bare for dumt å kalle Rønningen en sviker. han ville fortsette i brann, men pol og co ikkje klarte ikkje å hoste opp en kontrakt
så rønningen går ikkje til rbk pga han har lyst men brann gir han ikkje noe valg!!!
vi må gi rønningen applaus og pol & co pipekonsert
Hansa-
Felt Z

nummer9

Han fikk jo et valg: 2års kontrakt med klubben i alle våres hjerter, eller 3års kontrakt som garanterer benken hos svartefanden selv.

Det er klart at "Lønningen" vil gå etter det er mest penger, får jo 1 mill for å varme de trønderske benker...

Andrews

Quote from: "BL"det blir bare for dumt å kalle Rønningen en sviker. han ville fortsette i brann, men pol og co ikkje klarte ikkje å hoste opp en kontrakt
så rønningen går ikkje til rbk pga han har lyst men brann gir han ikkje noe valg!!!
vi må gi rønningen applaus og pol & co pipekonsert


HELT riktig! Skandalen har den sportslige ledelsen i Brann stått fullt og helt for! Gutta som spiller for Brann har dette som jobb! Vist Brann ikke er mer interressert i å beholde Rønningen enn at de på arrogant vis holder I.R. på pinebenken en halv sesong, og sår tvil om hans tillit i klubben, skjønner jeg godt at han vil bort. Virker som om noen (inkludert POL) tror Brann er verdens navle og midtpunkt! Men vi må faktisk kjempe for å beholde mange av spillerene våre på lik linje med mange andre klubber i Tippeligaen. *shock!*

Stoffi

PO gjorde det tydelig at Rønningen ikke var ønsket.

I fjor, så LOVET PO at Brann skulle kvitte seg med rønningen. Han ga det som et løfte til Opdal. Dette har jeg hørt fra en kompis av Opdal.

Nå som Rønningen har spilt glimrende, ja så ble det vanskelig å kvitte seg med Rønningen, men de greide det allikevel. Skammelig av PO og resten av gjengen. Skam dere!
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Mar1us

Etter min mening tenker rønningen ulogisk!

Gidd å dra til RBK og vær benkesliter. Jada, han får million lønn, men ka e d vitsi når han må sitte på benken? Han e keeper, og han vil spille!

Bli heller i brann de årene han har igjen, og gjøre det bra, enn at han ikke skal duge til noe i d hele tatt!

Så her burde Rønningen ta til fornuft, For han kan vel bestemme om han vil gå eller ikke? :S
kte brann supporter som vil ha brann logo på Køllen

KennethS

Quote from: "Mar1us"Etter min mening tenker rønningen ulogisk!

Gidd å dra til RBK og vær benkesliter. Jada, han får million lønn, men ka e d vitsi når han må sitte på benken? Han e keeper, og han vil spille!

Bli heller i brann de årene han har igjen, og gjøre det bra, enn at han ikke skal duge til noe i d hele tatt!

Så her burde Rønningen ta til fornuft, For han kan vel bestemme om han vil gå eller ikke? :S


Hadde eg vært Rønningen hadde eg gjort det samme, han blir aldir proff, han e snart 30 år, eneste sjangsen han har til og tjene penger e i Rbk! klart han gjør det. 1 mill.....e jo over 50% av det Brann ville gi han.
tå på Brann

Mar1us

50%? Tror nok d er oppimot 100%, Men anyway, Nnår han sitter på benken jgør han ikke d han lider for, å spille foppal. .

Så hvis han aldri blir proff, hvorfor satse på et liv på benken? Pga pengene? Nei, give me a brake mister
kte brann supporter som vil ha brann logo på Køllen

Ole Brom

Quote from: "Mar1us"50%? Tror nok d er oppimot 100%, Men anyway, Nnår han sitter på benken jgør han ikke d han lider for, å spille foppal. .

Så hvis han aldri blir proff, hvorfor satse på et liv på benken? Pga pengene? Nei, give me a brake mister



hæææææ ??? Tror du på julenissen også ?? Aldri i livet om Rønningen ble tilbud over millionen i det nye kontraktsforslaget ! Nå vet jeg ikke hva lønn han hadde før men det nye forslaget lå nok et par hundre tusen under millionen.

Kalinkasvingen

Kenneths skrev: 1 mill.....e jo over 50% av det Brann ville gi han.


Da kan ingen beskylde han for å tenke på pengene.

Go Up