• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

HVA VIL SKJE NÃ? ??

Started by Ole Brom, June 24, 2004, 16:57:13 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Ole Brom

Olof er solgt og Rønningen har signert for bartepakket. Hva har så mister Ludvigsen tenkt å gjøre nå ? Selge Soma mens han er igang ? Hvor er ambisjonene ? Skulle vi ikke utfordre teten i år og samtidig sikre oss en plass i RL ? Hvorfor bygge ned laget ?

Hvem skal erstatte disse to spillerne ? Signaler fra stadion er at ny keeper ikke blir kjøpt. Neivell....og hva gjør vi hvis Opdal blir skadet ? Er litt dristig å hive innpå uerfarne Thorbjørnsen ?

Nei liker ikke utviklingen på stadion, trodde vi nå var i en slik økonomisk situasjon der vi kunne si nei til bud på spillerne !

Eller har Per Ove spilt vekk pengene til Brann på Travparken....

Xminator

Opdal er 22.
Thorbjørnsen er 21.

Uerfarne ja, men en gang må de begynne. De har tross alt Soma i forsvar så de kunne fått en verre start ;)

Du må nok regne med at Soma forsvinner en gang han også. Slik han har spilt i vår så kan de skje fort.

Kanskje er det nettopp pengen vi sparer på lønn til Rønningen, og pengene vi får for han som gir Brann handlerom til å styrke midtbane og angrep?

Slutt å være så pessimistisk.

ekte kjuagutt

eg tror ikje vi vil lide noe stort tap ettar rønningen.. veldig god keeper men med et sont talent som opdal i stallen tror eg at vi klarar oss fint.. olofinjana har vi vel egentli vist om lenge.. vi tjenar mye pengar på han og uansett så hadde han nok ikje spilt noe lengre i kluben en ka den nåverende kontrakten tilsvarer..

eg e enig at klubben bør skaffe seg forsterkningen.. vertfall eg erstatter etter olofinjana men eg tror POL har et par navn på blokken så vi får bare vente og se

Mr_Soma

Vi har Frode Olsen på plass i Bergen før vi vet ord av det.
Ihvertfall etter høsten.

Han har jo til og med den stjålne branndrakten hjemme.

Vent å se.

Sotraanda

Mr_soma, tror du helt alvorlig at Brann henter Frode Olsen?
Aldri i livet! Det er helt imot Mons sin filosofi. Han skal bygget opp et nyy lag, med UNGE spillere.
Eg er villig til å vedde imot på en 1000lapp!
ater, heter, hater NFF!

Mr_Soma

Jeg tror de gjør det faktisk.
Men håper for ALL del at de lar operasangeren bli igjen i rogaland.

1000,-?

Eller to pils?

Kruxleiven


Xminator

Det er så langt fra krise som det er mulig å komme. Peddien sier de ikke henter keeper, så da gjør de vel ikke det. Lønnen som Rønningen ikke får i 2 år kan nå brukes til andre ting. Og så lenge vi har to gode keepere så trenger vi ikke gjøre som RBK - løp og kjøp - kvantitet er viktigere en kvalitet :)

Som jeg sa i en annen tråd, dette løser flere problemer enn det skaper!

Sotraanda

Quote from: "Mr_Soma"Jeg tror de gjør det faktisk.
Men håper for ALL del at de lar operasangeren bli igjen i rogaland.

1000,-?

Eller to pils?


2 smirnoff ice?  :lol:
ater, heter, hater NFF!

Mr_Soma

Girly'drink.... det skal bli!
Hehe

espen

Xminator: tror du mener kvalitet er viktigere enn kvantitet? ;)

Anyways, det er ikke noe å gjøre med det.. Holder du med et lag fra norge må du regne med at de beste spillerne blir plukket opp til utlandet.
Fact of life..
Kan ikke nekte de heller, hva er det du da formidler til spillerne?
Nei, soma ryker snart. får bare håpe at Brann har nok kvalitets spillere igjen. Også henter de nok helt sikkert inn nye, jeg er ikke et snev bekymret.

Espen

Xminator


Go Up