• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Ka er det egentlig som går galt (nesten) gang på gang

Started by Sotraanda, June 22, 2004, 17:55:23 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Sotraanda

Brann er seriens dårligste lag på bortebane.
6 kamper, 5 tap! Ka går galt på bortebane?
Det er da de samme spillerne som spiller borte som hjemme, vi støtter bra oppom guttene også på bortebane, gresset er fortsatt grønt, så ka er problemet? Er det Branns måte å spille på på bortebane som er problemet? Denne bortestatistikken irriterer meg grenseløst, den ødelegger jo gull/RL drømmen!!
ater, heter, hater NFF!

Erik

Hva er galt med de som kommer på stadion da?? De vinner heller ikke.... vi har ikke vinne borte på 5 kamper, greit.. sånn er det... vanskligere borte enn hjemme som vi gjør det bra... dere må slappe av... seieren kommer før eller siden!!!

Sotraanda

Erik, ka er nyttig med den posten din? Har du vurdert å komme med en sakelig post?
ater, heter, hater NFF!

Ole Brom

Har spurt meg om det samme, hva er det med dette "bortekomplekset" ?

Før var man redd stadiontrollet men nå virker det som at spillerne elsker det ! Og ja, Brann får mye støtte også på bortebane ! Nei eg vet ikke hva det er som feiler Brann på bortebane ! Få inn en psykolog og prent inni hovve på hver enkelt at det er nesten like gøyt å vinne borte som hjemme :)

monzilla

vel, ser man på statistikken så er det større sjangs for en borteseier enn en hjemmeseier.

Oddsen blir jo høyere og høyere for å tape x kamper på rad borte, mens oddsen blir jo høyere og høyere for at brann skal vinne på hjemmebane.

Før eller siden snur greiene og blir normalt.

abe78

Quote from: "monzilla"
Før eller siden snur greiene og blir normalt.


Har du gått i skole hos Semb eller? Dette er en av de fineste forklaringene jeg har sett her i forumet? Det værste er at du har litt rett og - men likevel...

Jeg tror problemet ligger litt i spillestilen til Brann - Brann spiller ikke som Lillestrøm eller Ham-Kam. Kynisk spillestil finnes ikke på reportoaret spør du meg. Tror det koster oss en medalje i år - men jeg tror det er positivt på lengre sikt. Vi må lære å spille eget spill slik som rbk gjør og har gjort en stund - gjelder danskene i EM.

Likevel tror jeg ikke vi skal vektlegge kampen i Stavanger så veldig - da det utviklet seg til å bli en merkelig kamp der Viking scorte på nesten alle sjangsene de hadde. Tror ikke de vant sjangsestatistikken med mange sjangser. Personlige feil er nok en mental greie som går på både nervøsitet og mangel på riktig fokus.
.og husk!

bones

enten så spiller brann en god høstsesong eller vårsesong, vinner borte eller hjemme.

den gangen begge klaffer, vinner brann serien

grei

Quote from: "abe78"
Jeg tror problemet ligger litt i spillestilen til Brann - Brann spiller ikke som Lillestrøm eller Ham-Kam. Kynisk spillestil finnes ikke på reportoaret spør du meg. Tror det koster oss en medalje i år - men jeg tror det er positivt på lengre sikt. Vi må lære å spille eget spill slik som rbk gjør og har gjort en stund - gjelder danskene i EM.


Kan ikke bli mer enig! Drømmen er å få et Brann som er kjent som et ballsikkert, teknisk og offensivt lag, medaljer er i annen rekke her. Er sjeleglad vi ikke spiller som VIF eller LSK eller Odd, finner vi vårt eget spill så gir det før eller siden resultater.

Angående medaljer er det så tett i år at dette ikke skal avskrives ennå. Det kan bli fra gull til niendeplass, mellom tredje og femteplass er kanskje mest realistisk.

Erik

haha Sotraanda du er morsom? saklig post?? du går no rundt og jabber.... ikke rart du har vert ute herfra...

Mr_Soma

Quote from: "bones"enten så spiller brann en god høstsesong eller vårsesong, vinner borte eller hjemme.

den gangen begge klaffer, vinner brann serien



Det er faktisk helt korrekt!
Den gangen Brann klarer å være stabile hjemme/borte,vår/høst så er det ingen tvil om hvor seriegullet havner!

Tror laget vil lære av feilene denne sesongen (bortebane) og at det blir mye bedre/stabilt neste sesong. Men nå er det jo enda mange kamper igjen, og man skal aldri avskrive brann HELT.

monzilla

vel, stabil kan jo i ordets forstand tolkes som at de taper jevnt eller spiller uavgjort...

Beklager å si det folkens, men brann kommer ikke til å vinne noe de neste 20 årene... Tror kanskje også det er derfor det er så stort engasjement rundt klubben...

Bergen Sin Gutt

Brann er veldig stabile. Vi er jo stabile både på hjemme- og bortebane.

Sotraanda

Quote from: "Erik"haha Sotraanda du er morsom? saklig post?? du går no rundt og jabber.... ikke rart du har vert ute herfra...


Kor gammel er du egentlig? "du går no rundt å jabber"? SKJERPINGS!
ater, heter, hater NFF!

KennethS

Sotraanda driver mye chatting her inne, trodde ikkje det var lov :D
tå på Brann

enavgutta

Komman, Stabækkampen burde holde av fadeser på bortebane! Skal vi ha noen å gjøre i Tippeligaens topp burde vi feid et profilløst bunnlag som Viking av banen !

grei

Profilløst og profilløst. Så du et par av scoringene deres eller? De er ikke så tapt bak en stol som folk skal ha det til. Og nå ligger de bare fire poeng bak oss på tabellen...

enavgutta

Scoringene var utelukkende Rønningen og Ophaug sine feil. Full oversikt, var der.

Lefty

Quote from: "Erik"haha Sotraanda du er morsom? saklig post?? du går no rundt og jabber.... ikke rart du har vert ute herfra...

Erik


Ole Brom

Quote from: "Bergen Sin Gutt"Brann er veldig stabile. Vi er jo stabile både på hjemme- og bortebane.


ja stabil til å tape og stabil til å vinne :)

Tenk, bare tenk når vi blir like gode borte som hjemme dere !:):)

Go Up