• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Turen til stavanger ::

Started by supporter, June 22, 2004, 13:51:07 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

supporter

båtturen til stavanger er allrid populær og jeg vil tror at de fleste vet at det er mange som vil reise på den turen... også i år var det en del som ville reise nedover, selv om det var en mandagskamp.
BBB bestilte først en båt, som tok noe og 70-passasjerer, den ble utsolgt og de bestilte en nye og større båt.¨
Det hele blir litt feil når de som er først ut får det dårligste tilbudet!
De som var først ute kom i den minste båten, når jeg og de jeg skulle resie med kom ned til kaien og gikk vi forbi den båten så sa vi "haha, der er det båten vi skal reise med" og litt av det. Så ser vi båt nr2, en helt grei båt og i forhold til båt en var den mye bedre en den jalla båten som vi båt1 hadde!
Samtidig så kommer de i båt2 ned før oss og får med tid der nede, vi i båt1 kom til og med ned etter det som var planlagt.

Som vi alle vet så tapte vi kampen, noe som satte en stopper for enkelte sin drikking på veien hjem, mens andre drakk bare mindre enn det de ellers ville ha gjort, og selv med det i bakhode så klarte de å gå tom for øl halvveis på veien hjemover. Det hadde jo blitt stor skandale hvis brann hadde vunnet kampen og så gikk vi tom for øl halvveis på veienh hjem.
Litt latterlig egentlig at det skulle skje!!!

Men jeg syntes det er helt feil at vi som er rasket og melder oss på en tur skal bli "straffet" med at vi får den dårligeste båten og at vi kommer sist frem!!!

Noen som er enig eller??

PS! dette innlegget blir vel sikkert slettet før noen får leste det uansett...

Nixon

Vi på båt to koste oss selvsagt med at vi fikk den fineste båten. Men vi undret oss også storlig over det. Hadde jo ikke vært noe problem å overføre dere til den største båten og fortsatt med salget derfra. Og la de siste, inkludert meg selv, komme på den minste båten.
Kan jo også tilføye, for å vri kniven skikkelig, at vi hadde øl hele veien hjem.

Eneste jeg hadde å utsette på turen var timingen på ankomsten til Viking Stadion. Jeg kom inn akkurat da kampen startet, og det er litt i seneste laget. Men ellers: Fin tur!! (Selvsagt utenom resultatet...)
Rød makt på Hansa

Sotraanda

supporter, eg sa det samme. nå blir vi som meldte oss på tidligst mulig, som BBB har oppfordret oss til, straffet. De som meldte seg på et par dager i forveien får et MYE bedre tilbud enn oss, det synest eg rett å slett er for dårlig! Kan det være så vanskelig å omplassere oss da? De som meldte seg først på kunne fylt opp båt2, og de siste på båt 1.
Sa det samme da eg kom til byn. "hehe, her ligger båten vår...."
HEHE!
ater, heter, hater NFF!

enavgutta

Ja, båt 2 var ingenting å utsette på. Her var det godt med plass, god stemning og god timing. Ingen vesentlige forsinkelser, eneste var at vi såvidt rakk kampen. Frister virkelig til gjentakelse når vi har fått en bedre midtbane på plass til neste år :-D

Ole Brom

Quote from: "supporter"båtturen til stavanger er allrid populær og jeg vil tror at de fleste vet at det er mange som vil reise på den turen... også i år var det en del som ville reise nedover, selv om det var en mandagskamp.
BBB bestilte først en båt, som tok noe og 70-passasjerer, den ble utsolgt og de bestilte en nye og større båt.¨
Det hele blir litt feil når de som er først ut får det dårligste tilbudet!
De som var først ute kom i den minste båten, når jeg og de jeg skulle resie med kom ned til kaien og gikk vi forbi den båten så sa vi "haha, der er det båten vi skal reise med" og litt av det. Så ser vi båt nr2, en helt grei båt og i forhold til båt en var den mye bedre en den jalla båten som vi båt1 hadde!
Samtidig så kommer de i båt2 ned før oss og får med tid der nede, vi i båt1 kom til og med ned etter det som var planlagt.

Som vi alle vet så tapte vi kampen, noe som satte en stopper for enkelte sin drikking på veien hjem, mens andre drakk bare mindre enn det de ellers ville ha gjort, og selv med det i bakhode så klarte de å gå tom for øl halvveis på veien hjemover. Det hadde jo blitt stor skandale hvis brann hadde vunnet kampen og så gikk vi tom for øl halvveis på veienh hjem.
Litt latterlig egentlig at det skulle skje!!!

Men jeg syntes det er helt feil at vi som er rasket og melder oss på en tur skal bli "straffet" med at vi får den dårligeste båten og at vi kommer sist frem!!!

Noen som er enig eller??

PS! dette innlegget blir vel sikkert slettet før noen får leste det uansett...



Det jeg foreslår er at du sender en mail, en konstruktiv mail til BBB styret og deler dine synspunkter. Da kan gjerne BBB ta dette til etterretning og "lære" og bli en bedre organisasjon og gjøre ting anderledes ved en seinere anledning. Eller ?

Bjarte

Man kan alltid være etterpåklok, og vi skal endelig ta kritikk på dette. Problemet var bare det at vi ikke visste hvordan båt nr. 2 var da vi ikke har brukt den før. Hva angår bytting av båt, så er nok dette mye mer komplisert enn som så. Her er det veldig strenge krav hva angår passasjerlister, og for de av dere som var på kaien før båt 2 gikk avgårde så dere vel alle at vi ikke hadde anledning til å gripe fatt i akkurat den saken. Når et gjelder ølet, så hadde jeg presisert mange ganger at de måtte ha nok øl ombord. Dette viste seg ikke å stemme, så dette skal jeg ta opp med rette vedkommende.

Men greit nok, vi ber dere alle som ble "skadelidende" om unnskyldning. Så får vi se hva vi kan lære av dette til en annen gang.

Sotraanda

ater, heter, hater NFF!

Stoffi

Feilen ligger nok i at VI som medlemmer har vært slappe med borteturer i år, så BBB har måttet satse lavere.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

abe78

Var dere på båttur eller på kamp :?:

(Beklager kort og usakelig innlegg..)
.og husk!

Go Up