• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

TIFO I SEYI SIN SITE KAMP

Started by KRISA, June 20, 2004, 22:35:32 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

KRISA

vis det viser seg at seyi e solgt til monaco, så har et eg ønsket til TIFO- gruppen, laget et helikes opplegg til Seyi sin siste hjemmekamp. ka som helst. vil med det vis kor mye Seyi har betydd for oss!

Odd

Hvis alt dette er riktig, og ting går kjapt, kan Seyi sin siste hjemmekamp være allerede mot Rosenborg - altså siste kamp før sommerferien.

Brann har tidligere signalisert at Seyi kunne forsvinne allerede i sommer, så det er god grunn til å tro at dette vil gå fort for seg. Hvis ryktene stemmer.. (så her må vi handle raskt.. alle gi bidrag til tifo-fondet!)

Bombefar

det kan vel faktisk skje før Rosenborg kampen. Overgangsvinduet åpner vel 1 juli...

KennethS

Seyi spiller ikkje mot Rbk, han skal spille landskamp da, så mot Rbk e han ikkje med uansett.
tå på Brann

KRISA

e du sikker på det? eg mener det var sånn at han kunne velge mellom å spille landskamp denne helgen å eller om 2 uker. eller e eg helt på villspor no?

KennethS

Tviler på at han skal velge, det e jo Wm kval for Nigeria.
tå på Brann

Odd

Oops.. my bad - jeg visste jo at Nigeria skal spille en kamp i den perioden - rettere sagt 4.juli, dagen før dagen.

Da kan siste kamp bli mot Lillestrøm. Er Seyi med til Stavanger i morgen? Nigeria spilte jo mot Angola i dag.

Sotraanda

Seyi skulle visstnok fly rett til Stavanger å om han skulle spille eller sitte på benken blir avgjort i morgen.
ater, heter, hater NFF!

KennethS

Quote from: "Sotraanda"Seyi skulle visstnok fly rett til Stavanger å om han skulle spille eller sitte på benken blir avgjort i morgen.


Starter nok på benken, men kommer nok raskt innpå hvis Brann spiller dårlig.
tå på Brann

Mr_Soma

Det var snakk om i BT for ikke lenge siden vedr. dette med at Olofinjana mister viktige kamper pga landslaget, at de ville vurdere å holde han igjen mot rbk muligens.

Så det kan være han spiller mot trønderne om han ikke forsvinner til fyrstedømmet i monaco med det første.

Krysser fingrene!

Nigeria klarer seg uten Olof'en i en kamp.

tran

Quote from: "KRISA"vis det viser seg at seyi e solgt til monaco, så har et eg ønsket til TIFO- gruppen, laget et helikes opplegg til Seyi sin siste hjemmekamp. ka som helst. vil med det vis kor mye Seyi har betydd for oss!


Hvorfor skal Seyi få spesialbehandling? Tenk på de andre spillerene, og hvordan de vil føle seg når Seyi avslutter sin glimrende Brann-karriere? Lite prissatte og forlatte.

Såklart fortjener Seyi en god klapp på skulderen for sin innsats for Brann. Men jeg håper det blir med applausen, syngingen og blomsterbuketten fra Bjørn Dahl.

Gir vi inntrykk av at noen er uerstattelige, så blir de nettopp det. Uerstattelig.

Helge

Olofen e en kjernekar han, men han fortjener ikke noe særbehandling på tifo-fronten! Han har ikke akkurat så jævlig lang og tro tjeneste i klubben at han har gjort seg fortjent til det nei......
å på en smell og reis deg igjen!

Ole Brom

Quote from: "Helge"Olofen e en kjernekar han, men han fortjener ikke noe særbehandling på tifo-fronten! Han har ikke akkurat så jævlig lang og tro tjeneste i klubben at han har gjort seg fortjent til det nei......



Stiller meg bak dette. Om han hadde spilt i Brann siste 5 år med en slik enorm arbeidskapasitet hadde det vært anderledes. Men litt ekstra oppmerksomhet, ja det bør han ha, ikke no mer.

Veronica

Om ryktene stemmer har jo Seyi spilt sin siste kamp.  :(
Dette var triste greier...
 Stolt og kry

Brannfrelst

Han var en god spiller ja,men i år har han ikke imponert..
Uansett,hadde han vert en Brann spiller de 5-6 siste årene kunne han kanskje fått TIFO,men hva med Geddi? Han fikk bare en plakat på 1*4 meter der det stod:Takk for alt GEDDI
2.10.07-Gullet kom hem!

Tifo-gruppen

det blir litt vanskelig å få gjennomført en tifo, når vi ikke engang vet om han kommer til å være på stadion på søndag.. så tifo til seyi kommer det nok ikke til å bli..
Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)

Xminator

Sats heller på TIFO for nye spillere ;)

Ole Brom

Quote from: "Tifo-gruppen"det blir litt vanskelig å få gjennomført en tifo, når vi ikke engang vet om han kommer til å være på stadion på søndag.. så tifo til seyi kommer det nok ikke til å bli..


Helt enig ! Hør med Brann om Tifo gruppen kan få en promille av salget av Seyi så blir det litt penger til i kassa :lol:

KennethS

Ser ut som Olofinjana har spilt sin siste kamp, så den tifoen kan spares.
tå på Brann

Go Up