• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Tifo dugnad i sommer.

Started by Tifo-gruppen, June 20, 2004, 14:02:09 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Tifo-gruppen

tifo gruppen inkaller til dugnader i sommer,
Vi begynner 5 juli, og det vil bli en del jobbing i sommer. alt arbeid kommer til å foregå på brann stadion på dagtid
Arbeidet vi hovedsakelig bestå i klipping, sying, og maling.
Var har skaffet 3000 kvadrat meter med gratis stoff( med mulighet for mere) som vi kommer til å gjøre mye rart med.

Så til alle dere som ikke har noe å finne på sommer, det er bare til å ta kontakt, Tifo@bataljonen.no

Til slutt vil jeg oppfordre folk til å støtte tifo gruppen med midler. bruk konto 05391881830  og merk innbetaling med TIFO

For tifo-gruppen: Ove Pedersen
Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)

Brannfrelst

Angående denne TIFO-bøtten,hvorfor står den kun i en inngang? Hadde det ikke vert bedre å få den i alle inngangene først og fremst på Store Stå? Og kanskje i Brann butikken?
2.10.07-Gullet kom hem!

Sotraanda

Quote from: "Tifo-gruppen"Vi begynner 5 juli,


Hmm, vil dette si at vi begynner samme dag som brann-rbk? skal vi da jobbe med noe greier iforbidenelse med rbk kampen? regner ikke med det..
ater, heter, hater NFF!

brannfrik

ca når om dagen vil dette begynne og ca når vil det slutte?? eg jobber mesteparten av sommeren fra 5. juli av, men det e ikkje umulig for meg å komme nedover i 3 tiden og ta i et tak hvis det fortsatt e liv på stadda då.......

Brannfrelst

Når blir neste dugnad?? Jeg er klar allerede... Jo tidligere dere annonserer,jo fler folk kommer det kanskje...
2.10.07-Gullet kom hem!

Go Up