• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Stavangertur og Nye Sanger

Started by villaksen, June 18, 2004, 09:59:31 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

villaksen

Slaget om vestlandet nærmer seg, og jeg gleder meg noe sinnsykt!

Det har jo vært laget mange nye sanger her i det siste ( deriblant undertegnede har vært aktiv).

Spørsmålet er om folk er interessert i å få innført nye sanger.
I såfall bør folk gi en tilbakemelding på dette her. Da blir det kopiert opp ark med nye sanger til båtene.
Hvis folk ikke viser engasjement og interesse for det er det ingen vits!

En ting til når folk lager nye sanger: Tror at folk ( ihvertfall gjør jeg det) setter pris på tilbakemelding fra folk!!!

Lurer også på hvem i forumet som skal på båt 2 og som er interessert i å være med på og dra i gang ny sanger, send en PM!

Alle Mann til Stavanger ( og jenter selvf.)

Alexåsane

Nye sanger er veldig positivt:)
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Nixon

Skal ikke til Stavanger, men oppfordrer folk til å ta utfordringen og lære seg de nye sangene. Men det krever nok at noen reiser seg opp og tar initiativ. Men det fikser dere og så kommer vi andre etter på neste hjemmekamp.

Veldig bra tiltak!!!
Rød makt på Hansa

Sotraanda

Hmm, eg skal på båt1, der blir det altså ingen kopierte ark med sanger?
ater, heter, hater NFF!

larsenkje

Ta gjerne med ark med oppkopierte nye sanger.. Blir gjerne med på å prøve å dra de i gang. Kommer ikke på før på stord, men da er vi med på å lære nye sanger..

Ole Brom

Det er vel bare for de som skal ta båt 2 og gi en del eksemplarer til de som tar båt 1 siden den går en halvtime seinere ?

fridays

Hei
Reiser og med båt 1 men er klart med på å lære noe nye bra Brann sanger.
Bare gi oss noen kopier.
om

Sotraanda

Vet dette ikke en nyttig post, men FY FAEN så eg gleder meg til turen, reise nedover med båten i strålende solskinn(må jo håpe) å feie over viking!! vi sees på båt 1 folkens!!
ater, heter, hater NFF!

Mr_Soma

Dere må kose dere og skrik litt for meg og!


Håper at når vi møter opp mot LSK i slutten av mnd så sitter de fleste nye sangene hos mesteparten!

Viking - Brann 0-3

Lundshow x 2 og en Winters.

KennethS

Tipper Lund sitter tryggt på Benken , så lundshow blir heller tvilsomt, kansje i slutten av kampen.
tå på Brann

iaiao

Tippar 4-1 til Brann: Kvisvik 2, Winters 1 og Ystaas 1

Mr_Soma

Så var Vikings første seier på den ny stadion ett faktum, på bekostning av Brann.

Men lurte på hvordan det gikk med disse nye sangene som ble printet ut på ark og delt ut?

Ble det vellykket eller?


Kunne høre dere noe helt utrolig bra hjemme i go'stolen idag.
Vikings supporterne var enormt tamme.

Prøvde å høre etter,men registrerte ikke noen nye sanger dessverre.

grei

Hørte de veldig bra helt til Viking tok over ja, tyder på et bra stadionanlegg med god akustikk. Kalle VIkingsupporterne tamme faller på sin egen urimelighet, gjengen deres var kanskje ikke all verden men det var rimelig leven der den siste halvtimen.

Mr_Soma

Quote from: "grei"Kalle VIkingsupporterne tamme faller på sin egen urimelighet, gjengen deres var kanskje ikke all verden men det var rimelig leven der den siste halvtimen.


Før de tok ledelsen,kunne jeg bare høre de rope "Viking,klapp klapp klapp osv" Det var eneste gangen de overdøvte folket fra Bergen.

Men selvfølgelig kunne jeg høre resten av stavangerpublikumet når det ble 3-1 og 4-1, da var jo det bra stemning der,det skal de ha kreditt for.

Så over til spørsmålet mitt, dere som engasjerte disse arkene som skulle deles ut med nye sanger, ble det vellykket?

monzilla

nei, jeg syntes ikke at det var vellykket. På båt nr 2 var det god stemning med nye sanger på vei nedover, men på selve stadion var det lite eller ingen av de nye sangene som ble sunget...

enavgutta

Når det gjelder nye sanger vil jeg tro at det ikke var så meget nytt. Vi får trøste oss med at vi "knakk" et ellers så døvt og temmelig tamt hjemmepublikum fullstendig når vi var på høydene ellers stilnet vi etter 3 kjappe gavepakker fra Mjeldes menn.

Nixon

Jeg syns ikke stemningen var god. Tror ikke hele svingen sang en eneste sang sammen under hele kampen. Til tider ble det avsunget tre sanger. Men det er jo forsåvidt ikke noe nytt på slike borteturer. Rett og slett for mange fulle folk. Litt symptomatisk at den beste "Byen e Bergen" ble sunget etter kampen da halvparten av supporterne var gått.
Rød makt på Hansa

enavgutta

Vel, det var mange som gav "alt" i første omgangen ihvertfall. Nå er jeg av den oppfatning av Byen è Bergen hadde en bedre virkning på akustikken på Viking Stadion etter alle siddisene hadde gått hjem...

Sotraanda

Quote from: "Nixon". Litt symptomatisk at den beste "Byen e Bergen" ble sunget etter kampen da halvparten av supporterne var gått.

Ble ikke alle holdt igjen da?
ater, heter, hater NFF!


Ole Brom

Quote from: "villaksen"


Så er spørsmålet : Hvordan videreformidle disse sangene til de som var i Bergen og ikke reiste ? Min ide som eg har nevnte før et å samle alt av sanger på BBB sin side, i ny og ne trykke disse opp og levere ut på stadion, ikke bare til SS men andre tribunedeler også.

Flott at det er glød og engasjement mtp nye sanger, for dette trenger vi. Det har vært grått og trist en periode uten de store fornyelsene, håper det er mye sanger og kamprop på gang !

2rB

Dersom nokon kan ta på seg og sende sangene til meg på "privat melding" - så kan eg lage eit PDF-dokument - så blir det "orden", slik at ein kan få sangane på 1 ark, eller 2, når ein printer.

Nokon som tar på seg den delen av jobben?
Du som samla sangane til Stavangerturen?

Go Up