• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

TIFO KONTO

Started by Tifo-gruppen, June 13, 2004, 21:05:48 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Tifo-gruppen

For alle dere som ønsker å være med på å støtte tifo-gruppen med penger, så har vi no en konto som det bare er å sette penger inn på.

Konto nummeret er 05391881830, noe som er samme konto som medlems innbetalingene, så det er VIKTIG at dere merker innbetalingen med TIFO..
Uansett hva som blir gitt så hjelper det,
Så no folkens er det bare til å åpne lommeboken og gi din støtte

For tifo-gruppen Ove Pedersen
Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)

ove

No har jeg gitt 200 kr,, og oppfordrer folk til å gi sin støtte

Ole Brom

Hvor mye er saldoen på Tifo kontoen, vet du det ove ? Har Tifo komiteen noen konkrete ideer tanker om hvordan man kan skaffe Tifo fondet midler ?

Tifo-gruppen

vi har 30000 kr pr dags dato, og da er ikke noe fra tifo konton tatt med.. er ikke sikker på hvor mye som har komt inn på den.. men håper medlemmene har tømt lommene sine og gitt så det monner, men jeg tror egentlig ikke det har komt så mye, siden det har vært så liten aktivitet her på forume rundt dette.
Vi kommer til å gjennomføre innsamlinger på kampene fremover, og har snakket litt om et lotteri, der pengene går til tifo gruppen

for Tifo-gruppen Ove Pedersen
Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)

Roffarne

Kunne gjerne sponset med noen lapper jeg, hvis noen kunne forklart meg hva Tifo står for (for jeg renger med at det er en eller annen kløktig forkortelse) og hvilken agenda dere har.

Syng for Brann

Quote from: "Roffarne"Kunne gjerne sponset med noen lapper jeg, hvis noen kunne forklart meg hva Tifo står for (for jeg renger med at det er en eller annen kløktig forkortelse) og hvilken agenda dere har.


TIFO er noe som skaper liv. Før Rosenborg kampen, så var det bluss, mosaikk, ballonger osv... Det er TIFO. Mye annet også seff  (ordet er Italliensk)

Brannfrelst

Tifo er et italiensk ord for supporter. Ordet har senere fått en helt ny betydning og brukes nå over hele verden. Idag er den korrekte oversettingen mer; tribunearrangement, som supporterne selv arrangerer. Tifo er supporternes mulighet for å vise oppmerksomhet og kjærlighet til sitt lag og deres farger. Eksempler på tifo arrangement er for eksempel flagghav, papirark man danner figurer med, konfetti, bluss osv.
2.10.07-Gullet kom hem!

Nixon

Quote from: "Brannfrelst"Tifo er supporternes mulighet for å vise oppmerksomhet og kjærlighet til sitt lag og deres farger.


Farger ja. Var det derfor vi hyllet Rosenborg på søndag?:)
Rød makt på Hansa

Syng for Brann

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Brannfrelst"Tifo er supporternes mulighet for å vise oppmerksomhet og kjærlighet til sitt lag og deres farger.


Farger ja. Var det derfor vi hyllet Rosenborg på søndag?:)


La oss bli ferdig med det!  Tifo`en var bra den  :o

Nixon

Visst var den bra. Men med rom for forbedringer. Og jeg kunne ikke dy meg da jeg nærmest fikk den servert på et sølvfat!:)
Men nå er jeg ferdig!
Rød makt på Hansa

abe78

Quote from: "Nixon"Visst var den bra. Men med rom for forbedringer. Og jeg kunne ikke dy meg da jeg nærmest fikk den servert på et sølvfat!:)
Men nå er jeg ferdig!


Har du stilt opp og laget tifo noen gang?  :oops:
.og husk!

Nixon

Quote from: "abe78"
Quote from: "Nixon"Visst var den bra. Men med rom for forbedringer. Og jeg kunne ikke dy meg da jeg nærmest fikk den servert på et sølvfat!:)
Men nå er jeg ferdig!


Har du stilt opp og laget tifo noen gang?  :oops:
Rød makt på Hansa

Brannberta

Quote from: "Nixon"
Quote from: "abe78"
Quote from: "Nixon"Visst var den bra. Men med rom for forbedringer. Og jeg kunne ikke dy meg da jeg nærmest fikk den servert på et sølvfat!:)
Men nå er jeg ferdig!


Har du stilt opp og laget tifo noen gang?  :oops:





så ikke klag da!!vær med så får du se hvor mye arbeid det er...uansett om du ikke er intressert eller ikke..
oma Soma Soma, han er på Brann!!

Sotraanda

Så det er kun vi som deltar på tifo dugnadene som skal få åpne kjeften ang tifo diskusjoner?
ater, heter, hater NFF!

Tifo-gruppen

Var ikke dette en tråd om innsamling til tifo gruppen????
Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)

Nixon

Quote from: "Sotraanda"Så det er kun vi som deltar på tifo dugnadene som skal få åpne kjeften ang tifo diskusjoner?


Ser sånn ut. Så fra nå av er det bare de som spiller ute på banen som kan diskutere og uttale seg om spillestil, innsats, tabber osv. Så da kan vi vel likegodt legge ned hele forumet...
Rød makt på Hansa

Syng for Brann

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Sotraanda"Så det er kun vi som deltar på tifo dugnadene som skal få åpne kjeften ang tifo diskusjoner?


Ser sånn ut. Så fra nå av er det bare de som spiller ute på banen som kan diskutere og uttale seg om spillestil, innsats, tabber osv. Så da kan vi vel likegodt legge ned hele forumet...


Dette er total avsporing av hva tråden handler om, men...  Det Brannberta mener er sikkert:  Vi som stiller på dugnadene sliter oss halt ihjel for å klare noe som helst. Da kan det være frustrerende å lese at folk klager på det arbeidet de gjør.    Forstår?

Uansett, så synes jeg selvfølgelig at dere som ikke jobber skal si hva dere mener om Tofo`en.

Brann-Peter!

det er alt for mye klaging, kjefting og uenigheter her inne...
å vær så snill, ikke begynn å klag på meg fordi jeg åpnet kjeften min..
orenet Hansatribune - sammen er vi sterke!

fottballjenta

Kan vi som isje har så mye penger hjelpe til på andre måter, eg mener klippe opp aviser og do papir og slikt??????  :D  :wink:  :roll:
lt;<< eg går hjerne med leggbeskytere for guttene>>>

Brann e livet mitt :)

Eg har sjøl vært med på tifoen, der eg satt og klippet opp konfetti i et par timer, men denne har enno ikkje blitt brukt. Korti skal vi bruke dette?? Var også med å satt opp plakater på setene dagen de sku spille mot rævbk. Er villig t å gi en del hundrelapper til tifoen, men akkurat no har eg desverre ikkje råd, så d må nok vente litt. Håper flere er villig t å gi litt penger, de kommer godt med.
Brann i mitt hjerte for alltid-

BYEN E BERGEN OG LAGET E BRANN!!!

(Altså, bare for å gjøre d klart: Eg e jente!)

Ole Brom

Dette lotteriet som ble nevnt innledningsvis, blir dette en realitet ? Eller ble det med tanken ?


Ikke det at jeg er en storgambler men hvis det kan bidra til peng i TIFO kassa kjøper jeg et lodd eller to:)

KongRudi

Kunne det ikke vært opprettet en paypal konto e.l.?
Hadde gjort betaling betraktelig mye enklere.

runarnormann

Hvis vi skal betale for TIFO, boer vi i alle fall vurdere aa lage TIFO mot Mjelde, slik Nixon og jeg har snakket om tidligere.  Vi er jo tross alt mange som mener at mannen maa fjernes!
egenden Alf Dahl

Northside

hehe, tviler på det noen gang vil bli laget tifo mot egne spillere/trenere med mindre de har gjort noe fryktelig gale!

Tifo er først og fremst for å støtte laget :wink:

Rasmus_brann

hvis dere har sett linken som Northside postet i "linker" kan dere se hvor langt vi har igjen... Loddsalg pleier ikke å fønke så bra, men bøssebæring kan fønke bedre... Spesielt inn på bataljon-feltet. Og noen rundt på hansa,  hovedtribunen og klokkevingen..
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

DJ_ADG

Quote from: "Rasmus_brann"hvis dere har sett linken som Northside postet i "linker" kan dere se hvor langt vi har igjen... Loddsalg pleier ikke å fønke så bra, men bøssebæring kan fønke bedre... Spesielt inn på bataljon-feltet. Og noen rundt på hansa,  hovedtribunen og klokkevingen..


eg menner, Lodd går bra, bøtter på dager vi har tifo og kansje også sms måtte sånn som Kanari har.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Go Up