• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann IKKE til Europa

Started by sekto, June 08, 2004, 21:08:03 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

sekto

Blir ikke noe UEFA-cup eventyr på Brann denne sesongen. Loddtrekningen gjorde at MIKA fra Armenia og et ukrainsk lag som senere skal bli bestemt fikk plassene som stod på spill..

Litt kjipt, spesielt med tanke på ekstra penger som hadde kommet inn.. Men kan i hvert fall konse om seriegullet nå da.. ;0) Og den hjemlige cupen..

Ole Brom

Dette var synd.... Hadde vært spennende å sett hva Brann kunne prestert i Europa med dagens Brannlag. Hadde vært konge å sett Olof og Soma regjere i Europa :)

Men men, vi får stå på og håpe at vi kan kapre en Royal League plass så vi kan komme utenfor Norges grenser med laget vårt !

vi på tribunen skal gjøre det vi kan for at dette skal skje :)

ekte kjuagutt

Blir Royal league plassen avgjort t sommaren så spilles an utovar høsten ellar kordan fungerar d der???

abe78

Kampene i Royal League begynner først etter serieslutt og spilles gjennom vinteren. Kjøp deg en god og varm branngenser - skjerfene kommer til å selge som faen..!
.og husk!

Tom C

Blir jo spennede å se hvor de har tenkt å spille kampene dersom Brann kommer med. Såvidt jeg vet har jo Vestlandshallen ikke kapasitet til mer enn 5000 pga brannforskrifter... Det kan jo bli litt dumt ettersom slike kamper sannsynligvis kan trekke 20.000 mennesker uten problem...
Aldri mer Obos....

KennethS

Vi får satse på at vi kvalifiserer oss for Europa neste år , 1-2 plass i serien gir som kjent Cl kvalikk :D
tå på Brann

Blææ

Jeg mener å ha lest at hverken Stadda eller Vestlandshallen er gokjent for spill i RL..Noen som har info om det?
ont follow me,Im lost too

KennethS

Quote from: "Blææ"Jeg mener å ha lest at hverken Stadda eller Vestlandshallen er gokjent for spill i RL..Noen som har info om det?


Så lenge stadda e godkjent for europacup spill så e den godkjent for Royal League, dessuten tipper eg at vi trekker mer tilskuere mot Hødd idag en vi kommer til og gjøre i RL.
tå på Brann

Nixon

Kan ikke tenke meg at alle kampene blir spilt på Stadion pga manglende undervarme. Da blir det vel Vestlandshallen. Eller i verste fall Lerkendal...:)
Rød makt på Hansa

Alexåsane

Quote from: "KennethS"
Quote from: "Blææ"dessuten tipper eg at vi trekker mer tilskuere mot Hødd idag en vi kommer til og gjøre i RL.


Hvorfor tror du dette?
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Xminator

Realisme :p Brann-Halmstad i januar trekker ikke så altfor mange tilskuere :p

Helginho

Vanskelig og si....jeg kommer no til å storkose meg når brann sender resten av Skandinavia hjem i skammen...

grei

Royal Leage er ikke det samme som Champions League...  SÃ¥nne nye turneringer uten historie som gir en viss anerkjennelse har det med Ã¥ ikke tas seriøst av folk. Serie og slutten av NM er og blir det som teller her i landet. Husker et Ã¥r de prøvde seg med ligacup i Norge, det ble ikke mye suksess. Folk greide ikke Ã¥ føle at dette var en gjev cup og kjempe om, forstÃ¥elig nok siden vi ikke hadde hatt en sÃ¥nn cup før.

Men muligens får dette såpass stor hype (det er mye penger involvert) til at det blir interesse. Det har også litt å si hvilken pulje man havner i. De to beste lagene fra hvert land belønnes med plass i samme pulje (fordi disse oppgjørene sannsynligvis vil bli sett på som mer interessante).

Bønespampen

Det blir spennende å se hvordan RL blir da ! Det er veldig viktig for Brann å kapre en av de 4 første plassene i TL inneværende år. Dette tror jeg vi skal klare !

Seier mot Fredrikstad, Lillestrøm, Viking og Josenbårg så er vi på god vei !!!
IL HA HASSAN TILBAKE !

Go Up