• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Troen på gull

Started by Sotraanda, June 06, 2004, 21:42:15 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Sotraanda

ater, heter, hater NFF!

Alexåsane

Jeg har troen på medalje og håpet om gull.. :D
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Odd

Medalje skal det bli.. og Royal League skal det bli.. men før vi vet mer om hvilke forsterkninger som kommer i sommer, er det ikke mer enn kanskje 20% sjanse for at vi tar gull. Men håpet og ønsket er der!!!

Tom C

La oss for en gangs skyld ikke ta fullstendig av selv om det går meget bra for tiden. Husk at det er meget tett, og ikke mange kamper siden det ble spådd nedrykkskamp og nedturer etter Stabæk og Vålerenga kampene. Stein på stein, sier no eg, og så kan vi heller snakkes når det er et par-tre kamper igjenav serien, så får vi se hvordan vi ligger an da...

Men eg sitrer litt innerst i ryggmargen eg og... Tror det er noe på gang...
Aldri mer Obos....

Odd

Nei, vi bør beholde bakkekontakten vi også.. stereotypisk supportertabbe å rope gull for tidlig. Men jeg mener at vi i hvert fall har en 20% sjanse, ikke glem at det kommer forsterkninger i sommer. Kanskje sjansene bare vil øke og øke. Men det vil bli større motstand utover i sesongen.. Tromsø vil kjempe hardt og Rosenborg vil kjempe hardt.. Odd Grenland har også et veldig godt lag.

Tipper at det blir nedtur for Vålerenga fremover. Selv om de vant over Odd i dag tror jeg at det deres tid i toppen av tabellen snart er ferdig for i år.

KennethS

Quote from: "Odd"Nei, vi bør beholde bakkekontakten vi også.. stereotypisk supportertabbe å rope gull for tidlig. Men jeg mener at vi i hvert fall har en 20% sjanse, ikke glem at det kommer forsterkninger i sommer. Kanskje sjansene bare vil øke og øke. Men det vil bli større motstand utover i sesongen.. Tromsø vil kjempe hardt og Rosenborg vil kjempe hardt.. Odd Grenland har også et veldig godt lag.

Tipper at det blir nedtur for Vålerenga fremover. Selv om de vant over Odd i dag tror jeg at det deres tid i toppen av tabellen snart er ferdig for i år.


Spørs om det blir "Forsterkningen" eller "Erstattere" som kommer i sommer.
tå på Brann

Odd

Det kan godt hende at vi mister noen, men det er langt fra sikkert. Er ikke så sikkert at verken Seyi eller Winters forsvinner. Men det gjenstår å se. Jeg er ikke nervøs for fremtiden, i hvert fall. Tror dette blir bra.

KennethS

Winters forsvinner ikkje før etter sesongen uansett.
tå på Brann

Daniel

Vi må ha et "hårete mål" om gull i 2004!!

kirsti

ar du hette og ljå, holder du med rbk.

Alexåsane

for å si det sån. det er topplag som vinner sånne kamper som i går. vi er et topplag og vil kjempe om gull. La oss håpe og tro. men ikke deppe for en annen medalje eller Royal League.
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Go Up