• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Guntveit / Walde

Started by Sotraanda, June 05, 2004, 16:29:06 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Sotraanda

http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml;jsessionid=OGQ0OK2TYBENLQFIMUDSFEQ?articleID=62708

ja, da ser det ut til at det blir Walde eller Guntveit som ersatter george, hvem bør spille? eg mener ingen av de er til å hoppe i taket av, men mener Arwe bør erstatte george, for da får vi også med Cato på vingen..
Men også aktuelt med cato sentralt å Walde på vingen...

mitt lag blir da:

             winters - ystaas
kvisvik - haugen - walde - guntveit
hanstveit - ørnen - soma - ophaug
                 rønningen

er dette laget egentlig godt nok til å slå TIL?
Vi får vente å se....
ater, heter, hater NFF!

Ole Brom

Ja mener også at Walde bør spille for Oluf. Blir spennende å se Walde i aksjon igjen ! Han viste no merci sist på stadion og jobbet godt, var ikke redd for det såkalte "stadiontrollet" som mange snakker om. Han vil nok løse oppgaven bra !

Brannfrelst

Quote from: "Sotraanda"http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml;jsessionid=OGQ0OK2TYBENLQFIMUDSFEQ?articleID=62708

ja, da ser det ut til at det blir Walde eller Guntveit som ersatter george, hvem bør spille? eg mener ingen av de er til å hoppe i taket av, men mener Arwe bør erstatte george, for da får vi også med Cato på vingen..
Men også aktuelt med cato sentralt å Walde på vingen...

mitt lag blir da:

             winters - ystaas
kvisvik - haugen - walde - guntveit
hanstveit - ørnen - soma - ophaug
                 rønningen

er dette laget egentlig godt nok til å slå TIL?
Vi får vente å se....


Kvisvik er vel tvilsom..
2.10.07-Gullet kom hem!

Sotraanda

Ja, eg følger med. Og om Kvisvik ikke spiller så spiller Storesund.
ater, heter, hater NFF!

Odd

Hvis Kvisvik ikke spiller blir det en veldig usikker kamp. Hans evne til å "dra i gang" angrep og beholde roen og tryggheten i laget, kan være svært viktig for oss i morgen. Dette kan lett ende med bare en uavgjort (med alle dagens skader), men Brann kommer uansett til å klare å score mål i morgen.

Ole Brom

Kvisen starter og det gjør mest sannsynlig Lund og Winters. Dylan på benken.

CHRISTIbrANn

Quote from: "Ole Brom"Kvisen starter og det gjør mest sannsynlig Lund og Winters. Dylan på benken.

Hvorfor Lund, ikke Ystaas??
LT FOR BRANN   BRANN FOR ALLTID

Helge karlesn

idenes forsvarer.

fettnok

hvile? ka for noe bullshit e det...er en viktig kamp å så skal han hvile...e det bare hos meg det høres litt idiotisk ut?
ette går aaaaaldri bra!

Aam

et è en tilstand som går utover all forstann,
Hjertet hamrer og banker, for byen og Brann!

Bantex

Quote from: "Ole Brom"Kvisen starter og det gjør mest sannsynlig Lund og Winters. Dylan på benken.


trodde Dylan var skadet... :?:
i vinner hele driten i år!

Gullet får vi på staddern i årets siste hjemmekamp, mens hele stadion står å synger "Vi vinner serien i år......."

Opptimist? Nei, bare en godtroende realist med hjerte i BRANN!!!!

Andrews

Ystaas spiller på topp sammen med Winters. Lund på høyre!

Ole Brom

Guntvedt går inn sentralt og Lund på høyrekant, Kvisen på venstre og Helge sentralt. Ystaas og Winters på topp. Walde hviles pga examen i uken son gikk.

Jaja ikke akkurat den mest slagkraftigste midtbanen jeg har sett...

DrMeland

Det er no den midtbanen vi har:)

Midtbanen er helt klart den svakeste lagdelen vi har. Her er vi svært avhengig av Olof og Raymond. Skal bli spennende å se hva Peddi'en klarer å finne på i løpet av sommeren..
rMeland

Odd

Nei, jeg er faktisk ikke like pessimistisk når det gjelder denne midtbanen. Ser veldig frem til å se Lund og Guntveit gjøre seg fortjent til lønnen og plassen på laget (spesielt Lund).. Tror virkelig at Lund kan gjøre det som trengs. Ikke glem kampene mot Odd og Stabæk i fjor. Der viste han mye bra - som ving! Og ikke glem hvem som ble matchvinner mot Tromsø 26.oktober i fjor (jeg husker dette spesielt godt, siden det var min bursdag).

Ole Brom

Quote from: "Odd"Nei, jeg er faktisk ikke like pessimistisk når det gjelder denne midtbanen. Ser veldig frem til å se Lund og Guntveit gjøre seg fortjent til lønnen og plassen på laget (spesielt Lund).. Tror virkelig at Lund kan gjøre det som trengs. Ikke glem kampene mot Odd og Stabæk i fjor. Der viste han mye bra - som ving! Og ikke glem hvem som ble matchvinner mot Tromsø 26.oktober i fjor (jeg husker dette spesielt godt, siden det var min bursdag).


Lund hadde en dårlig 1 omgang men hevet seg litt i andre. Walde var veldig god og ga absolutt alt for Brann og løp seg tom. Godt jobba !

Dette var helt knall !

Sotraanda

Lund er rett å slett ikke god nok! Det beviste han nok en gang i dag.
ater, heter, hater NFF!

Odd

Jada, Sotraanda, snakker du negativt om spillerne i 99% av innleggene dine eller? Har fått et visst inntrykk av det.. ;) Men vi er alle skuffet over Lund i dag, spesielt i 1.omgang. Han er åpenbart ikke i skuddet, og det spørs om han får sjansen til å bli det i det hele tatt - i Brann-drakten.

Men laget må få godkjent for spillet i dag. Spesielt forsvaret gjorde en kjempeinnsats. Det er grådig kjekt å vinne slike kamper som dette også - når flere nøkkelspillere er ute. Savnet virkelig Kvisvik på venstrekanten.

Sotraanda

Nei, det vil eg da ikke si. Men eg snakker nok en del negativt om spillere som i mine øyne ikke presterer/har prestert. Dvs. knarvik, lund. Ellers er eg da en positiv gla gutt som roser mange spillere, om du bare gidder å lese det/vil se det.
ater, heter, hater NFF!

Odd


Sotraanda

ater, heter, hater NFF!

Odd

Greit, vi er enig uenige. Eller noe liknende..

Men for å gå tilbake til emnet, så kan jeg bare rose innsatsen til Cato i dag. Walde spilte også en god kamp. Det var likevel tydelig at vi manglet store stjerner i angrepet. Det manglet til tider både på rutine og teknikk, men Winters fikk vist hva han var god for. Utrolig herlig og utspekulert scoring!

Go Up