• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Tom Sanne....

Started by Blææ, June 04, 2004, 11:25:42 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Blææ

http://www.dagbladet.no/pls/dbprod/fotball.spillerbors?ant=1000&ligaid=69


Den desiderte dårligste spilleren i TL er Tom Sanne,les tallenes klare tale
ont follow me,Im lost too

KennethS

Får virkelig håpe Brann tar til fornuft og ikkje henter han, dessuten hvis vi får Trond Fredrik Ludvigsen så har vi ikkje brukt for han heller, vi har nok stallfyll fra før.
tå på Brann

enavgutta

Hvem er denne Sanne fyren? Mulig jeg følger dårlig med i norsk tippeliga, men er dette en fyr som man legger merke til når Viking spiller? Tror mer dette e en fyllekompis av Peddien som han ønsker til byn for å dra på travbanen med. Nei, sett foten ned Revheim. Sanne er ikke vår mann.

Ole Brom

Quote from: "Blææ"http://www.dagbladet.no/pls/dbprod/fotball.spillerbors?ant=1000&ligaid=69


Den desiderte dårligste spilleren i TL er Tom Sanne,les tallenes klare tale



Hjelpe meg ! Trodde ikke han var dårlig som dette ! Skandale om Brann henter han ! Ny Mika trenger vi ikke !

Sotraanda

Ny Mika? Ny MK. Nei, dette e for dårlig Per Ove, sats på TFL.
ater, heter, hater NFF!

Felt F forever

Hehe... den listen var genial!! Ser ut som vi gjør et kupp der ja... Men tallenes tale er ikkje EKSTREMT klare... Erik Nevland ligger bare seks plasser over, og han var jo også på Peddien sin liste. Og han burde jo være en forsterkning. TFL på 146.plass virker jo som århundrets kupp i dette selskap...

Ole Brom

Quote from: "Sotraanda"Ny Mika? Ny MK. Nei, dette e for dårlig Per Ove, sats på TFL.



MK er en toppspiller i forhold til hva Mika var i Brann !

Xminator

Nå er det jo ikke noe som sier at han skal på førstelaget. Og andrelaget trenger forsterkninger :p Det er jo heller ikke på tale å betale noe for han. Bo i Bergen skal han også. Hvem vet, kanskje trening på ett litt høyere nivå enn Viking får frem ukjente sider ved han ;)

Sotraanda

Quote from: "Ole Brom"
Quote from: "Sotraanda"Ny Mika? Ny MK. Nei, dette e for dårlig Per Ove, sats på TFL.



MK er en toppspiller i forhold til hva Mika var i Brann !


Nå tenkte eg først og fremst må MK siden vi henter mer stallfyll fra Viking. Hvor mye betale vi egentlig for Mika? 5,6 mill? Det er jo historiens største flopp...
ater, heter, hater NFF!

KennethS

Vi betalte 4,5 mill for Mika Kotilla, han scorte 2 mÃ¥l pÃ¥ 19 kamper  , idag e han toppscorer i Finland for Hjk Helsinki, sier vel litt om nivÃ¥et i Finsk fotball :D
tå på Brann


Alexåsane

selvom han va en fjasko i viking, kan han blomstre i brann og nye omgivelser. får håpe per ove vet ka han gjør
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Ole Brom

Quote from: "Sotraanda"http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml;jsessionid=3SKV05LUI1BBJQFIMUDSFEQ?articleID=62692

E det mulig....


Fan og !! Begynner å lure på om Peddien er kapabel til å fylle rollen som daglig leder der oppe ! Hva skal vi no med en skakkjørt spiller som Sanne ? Kan han overhode tilføre Brann noe som helst ?

Det eneste vi kan håpe på er at han blir et røverkjøp og storspiller i Brann trøya og blir solgt for 70 millioner til Real Madrid ! :wink:

Brann e livet mitt :)

Ja, akkurat, for hvis han va god ville jo viking ikkje nølt med å gi han ny kontrakt.
Brann i mitt hjerte for alltid-

BYEN E BERGEN OG LAGET E BRANN!!!

(Altså, bare for å gjøre d klart: Eg e jente!)

DrMeland

rMeland

enavgutta

Godt sagt doktor. Men noen profil i Tippeligaen har han definitivt ikke vært.

Odd

Bra skrevet, DrMeland, ingen tvil om at kjøpene har vært vellykede etter at Mjelde tok over trenerjobben. Men ikke glem at hvis alt hadde gått som Peddi ønsket ville PFO fremdeles vært i førsteelleveren.

Han har også gått svært merkelig frem i spørsmålet om Rønningens fremtid, og ikke minst uttalt at Brann ikke vil strekke seg langt for å beholde Winters. Peddi'en har sine gode dager, og sine (svært) dårlige dager..

DrMeland

Nei, det er han ikke. Skal ikke krangle med deg der, men vi trenger forsterkninger på høyresiden og Sanne vil pr i dag være en forsterkning.

Ser selvsagt heller at Brann henter inn f.eks TF Ludvigsen eller en annen klassespiller, men no har Brann lyst på Sanne og da bør vi heller diskutere spilleren fremfor snitt i Dagbladet og en finsk spiss som floppet for 5 år siden...
rMeland

Christmas Tree

Quote from: "Dag88"Vil ikke ha Tom Sanne inn i brann.


Selvsagt ikke, hva skal vi med løpsvillige spillere med bra teknikk og stor fart? Vi kan faktisk risikere at høyresiden vår blir farligere og stallen sterkere. Det kan vi ikke tolerere.

Quote from: "Dag88"han er jo møkk det er jo derfor han ikke får ny kontrakt med viking


Ingen grunn til å tvile på din påstand. Vi husker jo alle at en møkkaspiller som Bengt Sæternes gikk på hodet ut av Viking. Stavangerklubben tar som alle vet aldri feile avgjørelser. Se bare hvor storslagen de gjør det nå.

Odd

Vel talt, juletre! Tom Sanne har kvaliteter. Det eneste som mangler nå er at Viking tilbyr han kontrakt likevel...

Sotraanda

Det må da vel være en grunn til at Viking ikke tilbyr han ny kontrakt.
ater, heter, hater NFF!

Branntilegdør

Ny trener vil ha nye spillere.

Sotraanda

Quote from: "Branntilegdør"Ny trener vil ha nye spillere.


ny trener vil ha gode spillere
ater, heter, hater NFF!

abe78

Noen som så kampen i kveld? (Viking - B/G) Hvem kom inn og scoret? Tror ikke vi skal skjelle ut denne mannen før vi vet hva vi snakker om. Jeg kommer til å hente frem sitater fra denne tråden når denne mannen blir en suksess i Brann...Skjerpings...!
.og husk!

Sotraanda

Jo, klart han skal fÃ¥ sine sjangser denne gutten og, om han kommer. men mener bare Brann burde prøvd seg pÃ¥ andre spillere, som har bevist kvaliteter! men kommer Sanne sÃ¥ skal eg nok gi han en halvtime til Ã¥ overbevise meg  :P
ater, heter, hater NFF!

Odd

Scoringen i dag var ganske fin.. så han har på sett og vis allerede bevist sine kvaliteter. Vi vet fra før at "hele Norges fotballavis" ikke har peiling på hva de snakker om. Men selvsagt er det riktig at Sanne ikke akkurat har vært en "hit" på Viking. Men Brann og Viking spiller på ganske ulike måter, kanskje han hadde passet bedre inn i Branns spillestil.

Ricky

Han trakk seg mye innover mot midten, denne Sanne. Er han virkelig den rene høyrevingen som vi trenger? Jeg tror det ikke, selv om han sikkert holder ok tippeliganivå.

Stoffi

Sanne er vraket av Viking og får ikke ny kontrakt. Er dette virkelig en spiller vi vil ha?
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Nixon

Mange spillere som hadde vært greit å hatt på benken i går. Men ikke dermed sagt at vi vil ha de. For nyinnkjøpte spillere som hadde blitt plassert på benken i en kamp som mot Tromsø med så mange skader, er ikke verdt å kjøpe...

Brann må først og fremst konsentrere seg om å hente unge Ludvigsen for å bekle høyrekanten. Brann, Chess, Rema og andre investorer har midler til det, gutten har lyst til å spille i rødt og supporterne vil ha han. Så dette bør være noe Brann må vise vilje til å gjøre. Ikke bare tro at han kommer av seg selv.
Rød makt på Hansa

ekte kjuagutt

sanne kommar bare t og vere stallfyll.. d brann trengar e forsterkningar til første 11eren... når d gjelder ludviksen syns eg brann bør skynte seg og ta litt inigativ for den gutten e et gullfunn å han ønskar seg til og med t brann.. så eg foreslår at PO får fingaren ut

B.B.

Tom Sanne har vært fast på Viking i 7-8 sesonger no.. Han har alltid vært sett på som det store talentet. Desverre har han stangnert litt de siste sesongene.

Sanne e ingen Maradona, men i forhold til MK e han en levende fotballgud.. Guntveit må jo stort sett spille alle andre plasser enn på kanten, så vi trenger en ny høyrekant.

Sånn som stallen vår ser ut per dags dato, ville Tom Sanne vært fast inventar på vår høyreside, det e eg sikker på. Han har fart, brukbar teknikk, og ikkje minst vilje til å utfordre langs siden (Det kan man vel ikkje si om MK, støttepasningens far), i tillegg har han en enorm løpskapasitet som fører til solid defensiv jobbing i tillegg til offensive bidrag. En klar forsterkning spør du meg!

Når det gjelder TFL så håper eg inderlig vi får han. Han kan spille både på høyresiden og i angrep. Med han i stallen så slår vi to fluer i en smekk ettersom Peddi ønsker kant og spiss til laget.

For min del ser eg for meg følgende:

Inn med Sanne, TFL og (i mine drømmer) Hassan, takk og farvel til MK, Knarvik, Ulfstein. Då hadde vi ikkje opplevd som igår å stå med en midtbane bestående av 2 spisser på kanten og 2 arbeidsjern i midten. No gjorde alle en god jobb, men vi e j.... sårbare uten Ollie sentralt. Kreativiteten og fremdriften i spillet hemmes enormt.

Eg har lyst å oppfordre Peddien til å stå på! Dokkar gjør en j... god jobb med laget. Spillerne som har kommet til nå har vært klare forsterkninger.. E spent på fortsettelsen!!
n Brannspiller skal være en trofast soldat som ofrer alt for laget, klubben og byen!!

Først då blir vi ett topplag!!

Xminator

Med mindre Brann mot formodning får opp enda to juniorer neste sesong, så er det vel naturlig å hente inn en spiller som nærmest kommer rekende på en fjøl. Sanne blir ikke hentet for å direkte styrke et toppet brann-lag, men for å styrke stallen. Så slipper vi å hente en polakk for samme oppgaven :p

Odd

Quote from: "B.B."No gjorde alle en god jobb, men vi e j.... sårbare uten Ollie sentralt. Kreativiteten og fremdriften i spillet hemmes enormt.

KennethS

Quote from: "Odd"
Quote from: "B.B."No gjorde alle en god jobb, men vi e j.... sårbare uten Ollie sentralt. Kreativiteten og fremdriften i spillet hemmes enormt.


Ollie (olof) var det første vi spurte om vi kunne kalle han når vi var ute med han når han kom til Brann, så det har vi gjort siden, at folk velger og kalle Olafur fordet også e ikkje våres feil.
tå på Brann

DrMeland

Enig med Xminator

Husker med gru de to polakkene vi hadde på begynnelsen av 90-tallet. Filipshit scoret vel 3 mål på 40 kamper, og Motyka (tror jeg han het) brakk armen i andre serierunde og siden har ingen sett han...
Når vi først snakker om øst-europeere bør vi vel slenge på Trehåvve og Razalapskaus som knapt var god nok for 2.laget vårt.

Synes Peddi'en og Mons har gjort en god jobb med spillere til nå, men er det en ting jeg ikke vil se på Stadda så er det øst-europeere. De er enkelt og greit for dårlig. Tror Sanne kan gjøre en bra jobb for Brann, og han vil uansett styrke den offensive delen av spillerstallen, men noen Maradona er han som allerede sagt ikke
rMeland

KennethS

Marek Filipzcak og Marek Motyka, Motyka spilte 7 kamper for Brann før han brakk armen og ble sendt i retur.
tå på Brann

Nixon

Rød makt på Hansa

KennethS

Ser i avisen idag at Brann skal ha en 16 åring fra Costa Rica på prøve, lurer på ka dette e fornoe, regner ikkje med han styrker oss med det første ihvertfall.
tå på Brann

Ã?rnen

Sanne har signert for Brann. Sjekk www.brann.no

Regner med Peddi og Brann vet hva de gjør. Det har aldri vært gjort så mange gode kjøp i Brann som i Peddi og Mons sin tid på stadion som ledere vel og merke.

Nixon

Jaja. Vi får vel legge skepsisen til side og ønske han velkommen til Brann. Får håpe han får en ny vår under Monsen. For en høyrekant trenger vi!
Rød makt på Hansa

vardgutt20

komme t bergen fra haugesund på søndag. får å se på brann. e jævli spente på om olofinjana komme him t helgå. e d noen som vett d?
ært å krype, lært å gå, lært å hate rbk

Ole Brom

Han kommer hjem til Bergen i morgen men mister cøp kampen mot Hødd men er klar til helja !

viks

George er med mot FFK ja...
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Sotraanda

Velkommen skal du være Tom Sanne! Måtte du motbevise oss alle....
ater, heter, hater NFF!

2rB

Quote from: "Sotraanda"Velkommen skal du være Tom Sanne! Måtte du motbevise oss alle....
MEN for all del venta til ETTER Brann-Viking med Ã¥ bevisa noko som helst dÃ¥...  :roll:

Blææ

- Vi er veldig fornøyd med å ha sikret oss Tom. Han kommer til å bli en forsterkning for oss, sier sportslig leder i Brann, Per-Ove Ludvigsen til bt.no.


Vet Peddien noe som ikke resten av Norge vet?
ont follow me,Im lost too

B.B.

Sånn som dagens Brannstall ser ut vil Tom Sanne være en klar forsterkning. Rett inn på høyrekanten. Når alle e med kan det hende Cato vil være foretrukket før Sanne, men Cato spiller stort sett der vi mangler folk, og ikkje så ofte på høyrekanten.

Velkommen Tom, eg har troen på deg!
n Brannspiller skal være en trofast soldat som ofrer alt for laget, klubben og byen!!

Først då blir vi ett topplag!!

DrMeland

Vi tar han gratis! Så kan han komme til Bergen og kjempe om medaljer, istf å bli i Stavanger og kjempe mot nedrykk!
rMeland

vardgutt20

noen fåreløpig lagoppstilling til søndagens kamp,,,og noen som vett kati å kor juniorlaget skal spille cupkampen??
ært å krype, lært å gå, lært å hate rbk


Go Up