• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Trond Fredrik Ludvigsen

Started by viks, June 04, 2004, 08:56:26 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

viks

Ser at TFL ønsker seg til Brann da ha visstnok har noe familie her nede. Dette er jo intet mindre enn glimrende spør du meg!

Forhåpentligvis blir gutten fristilt av Hertha Berlin i sommer (i hvert fall vil de nok slippe han for en billig penge).

Som spillertype så er han jo akkurat det vi trenger. En hissig og kjapp bakromsspiller som er flink til å utfordre en mot en og som kan gjøre overraskende ting. Han kan jo også i tillegg til å spille spiss, også spille kant (høyre)

Personlig drømmer jeg om Daniel Braathen og TFLs navn på et Brann papir ila sommeren..Komplimentert med Dylans og Ystaas ferdigheter ville dette gitt oss en fryktingjytende angrepsrekke, og vi hadde heller ikke behøvd å punge ut med millionlønn til Robbie Winthers...
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Nixon

Som musikk i mine ører. En kvalitetsspiller med akkurat de ferdighetene Brann trenger.

Når det gjelder Braathen hevder sikre kilder i Tigerstaden at han så og si er klar for Engen. Så han tror jeg ikke kommer. Men får vi TLF så trenger vi strengt tatt ikke han. Da regner jeg med at Winters blir.

Ellers ser jeg at Viking ikke vil forlenge med Sanne. Kanskje et lite signal til Brann om at han rett og slett ikke er god nok?
Rød makt på Hansa

viks

Vet ikke helt hva en skal tro om Sanne. NÃ¥ har vel Viking kunn tilbudt A kontrakt til diss ung gutta, og Fuglestad og Nevland.

Hodgson har jo sett både Fuglestad og Nevland før i PL, og kjenner kanskje disse spillerne såpass at han sier at dette er menn han ønsker å satse mer på.

Nå er jo feks ikke Peter Kopteff tilbudt ny kontrakt heller (som Sanne), selv om jeg tviler på at Viking ønsker å kvitte seg med han akkurat...
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Xminator

QuoteDet hadde ikke vært meg imot om det kom et tilbud fra Brann. Min mor og far er fra Bergen. Jeg har masse familie i byen. Klubben har et fantastisk publikum og en god trener, og laget er ikke minst på god gang, sier han til Bergens Tidende.

KennethS

Quote from: "viks"Forhåpentligvis blir gutten fristilt av Hertha Berlin i sommer (i hvert fall vil de nok slippe han for en billig penge).


Hertha Berlin kjøper TFL ut av kontrakten, med andre ord betyr det at Brann får han gratis til sommeren.
tå på Brann

Stoffi

Dette er definitivt noe Brann må ta tak i.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Barode

Håper vi får ham. Det er en spiller vi definitivt trenger.

Alexåsane

ønsketenkning: TFL[høyre] Kvisvik[venstre] olofinjana og hassan[sentralt] på topp vil jeg si winters og Ystaas. Dylan som super reserve. Back rekken: ophaug/guntveit, olofur, soma og hanstveit\guntveit
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Ole Brom

Var herlig å lese at Ludvigsen ville til Brann ! Det hadde vært opptur deluxe. En meget spennende spiller som vil heve laget vårt !

Skaumannen

Ja til Trond Fredrik Ludvigsen i Branndrakt.
TFL og en spiss inn i sommer og vi kjemper om gull  :lol:

HappyRoy

Ludvigsen til Brann? Høres glimrende ut! Med han og Kvisvik på kantene så blir det bra!

Sotraanda

Velkommen skal du være TFL. Ville absolutt vært en kjempeforsterkning. Faktisk akuratt ka Brann trenger før høst sesongen!!  :D
ater, heter, hater NFF!

Kagain

Quote from: "Xminator"
QuoteDet hadde ikke vært meg imot om det kom et tilbud fra Brann. Min mor og far er fra Bergen. Jeg har masse familie i byen. Klubben har et fantastisk publikum og en god trener, og laget er ikke minst på god gang, sier han til Bergens Tidende.


Ludvigsen. Hmm. Kanskje peddelusken har noen slektsbånd han deler med denne karen? Eller kanskje han har slektsbånd med noen andre nordnorske Ludvigsener jeg hadde til lærere for rundt regnet 12 år siden? På Ulveseth Ungdomsskule..

Ole Brom

Bare Peddien ikke har en Sanne i familien også, kan virke sånn....

KennethS

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga/article235644.ece


Nå har altså Brann vært i kontakt med agenten til Ludvigsen, bare og håpe :D
tå på Brann

Odd

Det var jo godeste TFL som scoret reduksjonsmålet 3-1 i Glimt-kampen for to uker siden. Praktfull scoring, må jeg innrømme.

Xminator

TFL er en kvalitets-spiller. Nå får vi bare håpe Herta ikke finner ut det samme :p

Go Up