• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Tromsø

Started by Andrews, May 31, 2004, 19:21:48 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Andrews

Med 2 strake seiere, inkludert vår første borteseier, har vi kontakt med toppen! KONGE! :) På søndag har vi virkelig muligheten til å ta steget helt opp blant de store. Håper det blir nydelig vær og 15000 på Stadda. Det bør vi kunne forvente etter 3 seiere og 1 uavgjort hjemme og nå 3 poeng mot Lyn på Ullevåll! 6 poeng til toppen og 8 poeng til bunn! Vi tar den korte veien: OPP! :)

eksilbergenser

Kommer til å bli en sinnsykt tett kamp tror jeg. Tromsø kommer for å plukke 3 poeng. Vi må mobilisere, alle mann på stadda!!!
lt for Brann!

hjallisen

hvor mange billetter er solgt til denne kampen-noen som vet?
ed beina plantet på bakken

brannfrik

hakkje peiling, men det hadde vært utrolig kjekt hvis nåkken kunne fått brann til å slutte og spille radio 1 på maks styrke før kampene sånn vi kunne laget litt stemning og spre litt entusiasme rundt om på stadda før kampen, men det blir vel bare med drømmen...

alle mann til stadda folkens!! tromsø skal knekkes!!!

hjallisen

vi får gi en brann cd til Hanøyen-kanskje hintet blir tatt? (Eller er brann pålagt å spille radio1 musikk??)
ed beina plantet på bakken

Ragnar

Bra at det blir mange som kommer til Stadion.

Vi er noen TIL-hengere som kommer til Bergen. Håper på gemyttelig og god stemning for oss som er glad i fotball.

Håper det ikke blir alt for stille fra hjemmepublikummet når kampen skrider frem?

-Ragnar-

Henki

Quote from: "eksilbergenser"Kommer til å bli en sinnsykt tett kamp tror jeg. Tromsø kommer for å plukke 3 poeng. Vi må mobilisere, alle mann på stadda!!!


Tror egentlig det er en fordel hvis Tromsø kommer på Stadion for å angripe, vi har jo faktisk gjort det best denne sesongen mot lag som går på banen for å spille sitt eget spill: Molde, Lyn, Bodø/Glimt og tildels mot Rosenborg. Mens mot lag som går på banen for å ødelegge for motstanderen i 90 minutter (Vålerenga, Odd, Sogndal) har vi slitt mer. Vi stanget jo lenge mot Hamkam og selvom det ordnet seg til slutt. Håper Tromsø kommer for å angripe, da vil det bli rom fremover på banen!
Ballen skal fremover!

TIL4Ever

Quote from: "KennethS"
Nedturen blir lang for mange Til supportere ja, alle vet at det e bare tidsspørsmål, etter neste kamp ligger Brann bare 3 poeng bak Til :D


Har ikke noe tru på at det blir noen lang nedtur i år.  At gutan taper noen kamper, ja det tror jeg så absolutt.  Har heller ingen tru på at dem vinn serien, ei heller at det blir nedrykk.  :)

Blir en vanskelig kamp for TIL i Bergen, men man må jo prøve.
Brann har vært gode foreløpig hjemme i år.  TIL har ikke imponert borte ennå. Vi tror det snur nå.
 Vi vant ikke RL i år -

Ragnar

Jepp glede mæ noe sinnsykt. Hvilke vannhull er å anbefale i Bergen?

Jeg tror vi blir å slite når vi gjester Bergen. Brann har gjort det meget bra i det siste.

Likevell stor i kjeften og full av optimisme. Vi vinner!

Heia TIL!

PS! Jeg har sansen for Brann. Dere får bra med poeng i år, men ikke mot Gutan.

Kruxleiven

Fotballpubben antageligvis. Det er egentlig nok av vannhull, men ganske få som satser på sport og fotballsupportere. English Pub'en synes jeg er et okay sted, men der kan man ikke sitte ute. Finnegan's ved teateret er ganske okay. Ser det er kommet en del nye steder nede på Bryggen og Torget, men tradisjonelt har utestedene der nede vært i overkant harry. Scotsman og Champions er to steder som er sentralt, men jeg vil ikke akkurat anbefale dem. Litt for nøytralt og kjedelig for min del. På Fotballpubben (originalt navn) er det nok mest stemning og helt sikkert fullt av Brannsupportere også da det er stamstedet vårt. For øvrig altfor mange kvasikule steder i denne byen.

TIL4Ever

Det blir nok Fotballpubben på oss - om vi slipper inn  :)  
Vi kommer til Bergen lørdags ettermiddag og skal helt sikkert ut på byen.

Gleder meg til turen.  Har aldri vært på stadioen dokkers.
 Vi vant ikke RL i år -

Ole Brom

Quote from: "TIL4Ever"Det blir nok Fotballpubben på oss - om vi slipper inn  :)  
Vi kommer til Bergen lørdags ettermiddag og skal helt sikkert ut på byen.

Gleder meg til turen.  Har aldri vært på stadioen dokkers.


Selvfølgelig slipper dere inn :) Alltid kjekt å treffe bortesupporterne over en øl og diskutere foppal !:)

Håper på godvær, masse folk og knallstemning på staddaen :)

Christian

Finnegans er neppe stedet å satse på som fotballsupporter; de er ikkje spesielt glad i denslags. Aner ikkje korfor, egentlig...

Stoffi

Quote from: "TIL4Ever"Det blir nok Fotballpubben på oss - om vi slipper inn  :)  
Vi kommer til Bergen lørdags ettermiddag og skal helt sikkert ut på byen.

Gleder meg til turen.  Har aldri vært på stadioen dokkers.


Et lite tips, unngå å havne i klokkesvingen i hjørnet, der bortesupportere blir satt hvis Stadion er full.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

TIL4Ever

Quote from: "Stoffi"
Et lite tips, unngå å havne i klokkesvingen i hjørnet, der bortesupportere blir satt hvis Stadion er full.


Vi må nok sikkert godta de plassene Brann tildeler oss.  Jeg er ikke sikker på hvor mange vi blir, men så fryktelig mange blir vi nok ikke.  Vi prøver no å mobilisere alt av troms og finnmarkinger som måtte bo i Bergensområde.  

Hvis du kjenner noen, så si at TIL kommer til helgen  :)    Jo flere vi er jo mer stemning blir det på tribunen.   Regner med at Bataljonen overkjører oss totalt, men vi skal no bli litt hes vi også  :)
 Vi vant ikke RL i år -

Odd

Må bare innrømme at jeg gleder meg over de mange besøk av bortesupportere vi har hatt her på forumet i det siste. Ikke alle har vært like konstruktive i ordleggingen sin (for å si det på en fin måte..;)), men det har vært interessant.

Dere blir selvsagt godt mottatt i Bergen - med mindre TIL mot formodning skulle "jukse" til seg en seier.. ;-) Da vil det som vi alle vet alltid finnes enkeltindivider som blir unødvendig hissige når de har fått et par pils for mange ombord.

Men "worst-case-scenarioen" ovenfor trenger ikke ødelegge nattesøvnen.. Det blir nok en ny, sterk hjemmeseier til Brann!! :-D

enavgutta

Jepp, alle nye røster i forumet er gledelig. Virker som det blir mer og mer populært i det ganske land. Det bor nok en Brann supporter i de fleste:-)
Tror det er ganske mange som holder med Brann fra andre kanter av landet som holder med rødtrøyene, ser f.eks at det dukket opp mange fra skolen (NHH) på Staddaen. Det er hyggelig. Vi skal jo snart innta førersetet i norsk fotball og vise Europa at det ikke bare er på Lerkendal det skjer.

CHRISTIbrANn

Quote from: "hjallisen"hvor mange billetter er solgt til denne kampen-noen som vet?


http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=3395

Det var solgt over 8000 i morges
LT FOR BRANN   BRANN FOR ALLTID

eksilbergenser

Forresten vil jeg anbefale Finken, et flott vannhull ;)
lt for Brann!

Branntilegdør

du har vært der du og??  :D  neida bare kødder  :shock:

KennethS

kampens tips.

Brann- Tromsø 2-0
Ystaas, Kvisvik

tilskuere: 14750

:D
tå på Brann

enavgutta

Det var godt forhåndssalg foran møtet med Glimt også men da var det bare skuffende 9800 på matchen. Håper folk skjerper seg slik at vi får 15 000 på søndagen.

Brannfrelst

forhåndssolgt 10000++ nå... Kommer vel rundt 13000... Men det er jo ikke så dårlig egentlig..
2.10.07-Gullet kom hem!

Ole Brom

Quote from: "Brannfrelst"forhåndssolgt 10000++ nå... Kommer vel rundt 13000... Men det er jo ikke så dårlig egentlig..


jaja da kommer det seg ! Gleder meg som en unge som får gotteri til barnetv ! Er mange spennende og viktige kamper nå fremover !

Odd

Quote from: "KennethS"kampens tips.

Brann- Tromsø 2-0
Ystaas, Kvisvik

tilskuere: 14750

:D

Ole Brom


CHRISTIbrANn

LT FOR BRANN   BRANN FOR ALLTID

enavgutta

Godt det e optimisme her folkens ! Men jeg frykter at Brann viser seg fra sin elendige side nå som Olufen ikke er med... è spendt. Positivt overrasket hvis vi klarer å vise klassespill uten ham.

Odd

Det har vært lite klassespill fra Olof'en hittil i sesongen, så det skal gå bra uten ham. Kan huske godt/forventet nivå fra Olof i 3 av 9 kamper denne sesongen; RBK-BRA, BRA-MFK og BRA-B/G.

Selvsagt vil vi savne Seyi sine kvaliteter, men med litt selvtillit i laget kan det kompenseres for.

nummer9

Jaja, da var kampen ferdig
og Brann kom seirende ut!

Er utrolig herlig å kunne fortsette den gode trenden på hjemmebane. Nå er det ikke det værste kampprogrammet fremover (om jeg ikke husker feil). Dette kan bli bra om vi får kvisen og olof tilbake. Må nemlig si at selv om vi vant idag, så var det ikke en imponerende seier. Lite finspill på midten, og dårlig uttelling på sjansene foran boksen fra de på midtbanen (spess den til Haugen)

Om vi får friskmeldt etpar spillere til, kan det bli en riktig koselig sommerferie (blandt "tre på topp" på tabellen?)

Ole Brom

Sitter helt utkjørt her i soffan og koser meg med en kald Hansa for å roe nervene !! Herregud for en nerve kamp ! Fikk deja vu av Røkkeløkka i semifinalen ! OI OIO IOI OIOIO helt utkjørt.....

Syntes Walde gjorde en KJEMPEKAMP og skal bli spennende å følge !

SOMA ??? Hva kan man si ?????? NORGES BESTE SPILLER UTEN TVIL !!!!!!!!!

Nei folkens, grattis med 3 DEILIGE poeng, eg tar langsiden på soffan nå og gleder meg te sporten 21.30:)

Branntilegdør

selv om passningsspillet var bad i dag, så var Brann flinnk å vinne ballen tilbake igjen. + folk smelte til i dueller. Vakkert å se på idag. Fatter ikke om Soma ikke blir tatt ut på landsen. Han er jo helt enorm!

KennethS

har sagt det før og sier det igjen, hadde Soma spilt på Rosenborg eller et lag på østlandet så hadde han vært fast på landslaget, utrolig talentløst av Hareide og ikkje ta ut Soma, han e desidert landets beste stopper, og da inkluderer eg utenlandsspillerne.
tå på Brann

Odd

Ble en del færre scoringer enn jeg hadde regnet med dette her.. ;) men Kvisvik var jo heller ikke der. Tror det hadde blitt flere scoringer hvis Super-Ray hadde vært i form og i troppen. Trodde han var friskmeldt, egentlig..

Ole Brom

Det er godt å se at vi kan vinne uten Kvisen og Olof'en selv om midtbanen var synlig svekka ! Syntes erstatterne gjorde en god jobb !

Xminator

Flott arbeidsseier. Vi fikk Tromsø frustrert før pause, og etter pause var det jo ett spark frem til spissene fra Tromsø. Så ryddet Brann opp, spark andre veien, og tilbake :p

Walde var svak bakover, men spiller seg til sjanser. Lund litt av det samme. + til Winters etter pause, før pause møter han for mye, etter pause er han bakromsspiller og dritfarlig ;)

Og ikke minst, bra stemning!

Go Up