• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Helstad til RBK!

Started by hocey, May 27, 2004, 11:08:41 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

hocey

Etter min mening er helstad den beste og viktigste spiller siden 80 tallet. Hvis han går til RBK er det like trist som for spurs supporterne når sol cambell gikk til arsenal.
tenhus kan lett bryte sammen når de er dårlig bygget

KennethS

Quote from: "hocey"Etter min mening er helstad den beste og viktigste spiller siden 80 tallet. Hvis han går til RBK er det like trist som for spurs supporterne når sol cambell gikk til arsenal.


Helstad havner aldri i Rbk!
tå på Brann

Alexåsane

Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Ole Brom

Hehe tror ikke Helstad hadde gått til Josenborg uansett. Hadde nok havna i Brann :)

Mr_Soma

Jeg snakket med han om Rbk for 2 år siden er det vel, før han dro til Austria hadde visst Rbk kontaktet han personlig og forhørt seg om han -

Og han sa til meg at han aldri har hatt intensjoner om å spille for de, og aldri kommer til å ha det.

Så da ligger vi den ballen dø og slipper å beskymre oss.

Branntilegdør

det er jo sånn man sier til en supporter der og da.. så det der ligger i hvert fall ikke jeg så mye i.

Sotraanda

Quote from: "Mr_Soma"Jeg snakket med han om Rbk for 2 år siden er det vel, før han dro til Austria hadde visst Rbk kontaktet han personlig og forhørt seg om han -

Og han sa til meg at han aldri har hatt intensjoner om å spille for de, og aldri kommer til å ha det.

Så da ligger vi den ballen dø og slipper å beskymre oss.


Det sa vel han der oksen fra eid og... Husker ikke navnet men lyder noe tyrkisk over det...
ater, heter, hater NFF!

Ole Brom

Quote from: "Sotraanda"
Det sa vel han der oksen fra eid og... Husker ikke navnet men lyder noe tyrkisk over det...

Alexåsane

Eg kjennar en god en men isje en tro en. AZAR
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Mr_Soma

Quote from: "Branntilegdør"det er jo sånn man sier til en supporter der og da.. så det der ligger i hvert fall ikke jeg så mye i.



til en supporter?

Kjenner Thorstein personlig, han har Isabell med min kusine Hilde Sellander.

SÃ¥ han diktet nok ikke opp noe slikt nei.
Snakket med han sist 17.mai -

Branntilegdør

Nå er ikke de sammen lengre heller. Og mener fortsatt dette er noe man sier til en supporter. Nå er det i tillegg gåt 2 år som du sier.

enavgutta

... og slutte med sidesprang på hoteller i Spania kanskje..

Mr_Soma

Quote from: "Branntilegdør"Nå er ikke de sammen lengre heller. Og mener fortsatt dette er noe man sier til en supporter. Nå er det i tillegg gåt 2 år som du sier.



To år siden han sa det ja... Men når Thorstein sier at han ikke har interesse av å flytte til byen Trondheim, eller å spille for Rbk så må vi jo tro på det.

Og det er ikke 2 år siden jeg snakket sist med han, som sagt under familieselskap 17.mai. Og i det intervallet der så har vi truffet hverandre mange ganger.

Mr_Soma

Quote from: "enavgutta"... og slutte med sidesprang på hoteller i Spania kanskje..


Hvilket grunnlag har du for å si noe sånt???

enavgutta

bare litt sladder og snadder fra noen oslotøser jeg har på gress på flatbygdene ;-)

kirsti

Har diskusjonen sklidd litt ut? Havna på eit litt vel lavt nivå?

"Jeg snakka med han såh!"
"Han er en slæsk såh!"
"Jammen, tenk for atte jeg såh!"
"Du må'kke tro du er no' såh!"
ar du hette og ljå, holder du med rbk.

Branntilegdør

ingen som har sagt at Helstad er en slesk vel? han er vel en av de største heltene til den nyere generasjon av Brannsupportere? Men, nå er det slutt mellom han og damen, det er lenge siden sist han spilte i Brann, og hva en fotballspiller sier til en supporter av det eller det laget tar jeg personlig med en klype salt. Men kommer helstad tilbake så blir jeg glad, men dette er ikke noe jeg tror før han entrer stadion i rød drakt igjen.

kirsti

Utru menn definerast som sleskar

Elles er eg einig med siste taler.
ar du hette og ljå, holder du med rbk.

Kruxleiven

Trufast eg kirsti. Noko for deg?

Eller litt slesk er eg vel.

Ole Brom

Ja eg å har vært snill med min kjære :)

KennethS

Quote from: "kirsti"Utru menn definerast som sleskar

Elles er eg einig med siste taler.


Og det fra en som reiser mellom Gol og Skåne :D
tå på Brann

Go Up